enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:18

Nee, ik geloof best dat ze echt zijn. Ik vind ze gewoon lang niet zo schokkend en verschrikkelijk dan iedereen schreeuwt. Dat dit het topje van de ijsberg is, denk jij. Ik deel die mening niet. Goed voor jou, goed voor mij. Iedereen heeft er z'n eigen mening over.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:49

ThePast03 schreef:
Na dit hele topic doorgelezen te hebben maar eens op zoek gegaan naar de screenshots.

Ben werkelijk enorm verbaasd. Is dit echt alles?
Maken mensen zich zo druk om deze paar regels????
Ik had toch heel wat ergers verwacht na het lezen van dit topic.

Ik moet wel heel veel moeite doen om hier iets zwaar beledigends uit te halen.

Waarschijnlijk zit ik enorm gestoord in elkaar maar ik kon er zelfs wel om lachen en ja dat had ik ook gekund als het over mijzelf was gegaan Haha!
Een hele nette manier van stoom afblazen, dat heb ik vaak zat erger meegemaakt.

Kan er niet overuit dat dit al die ophef heeft veroorzaakt.

Anya, netjes van je dat je jouw kant hebt belicht. Wat mij betreft had het niet gehoeven, die kant zag ik zelf al tijdens het doorlezen van die paar regels.

Jammer dat het nodig is omdat sommige mensen hier een enorm drama over maken.

Jammer ook dat sommige mensen blijkbaar zo onzeker zijn dat ze de moeite doen om een forum te hacken om te zien wat een ander over hun schrijft.
Voordat soort mensen heb ik maar een advies: Get a life. Clown

Ben ik het helemaal mee eens. De betrefende mensen die het account hebben gehackt hebben dit alleen maar gedaan om te zieken. En het is ze nog gelukt ook.
Ik heb de screenshots gezien en het is echt een lachertje het spijt me zeer hoor. Als je je hier al druk om moet maken krijgen ze het vast en zeker nog heel zwaar in het echte leven Ach gut

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:53

Ik denk eerder dat er niets anders was dat ze konden vinden, dat ze dit maar hebben gescreenshot en geplaatst, in de hoop rellen te veroorzaken. Als dit slechts het "topje van de ijsberg" was, dan hadden ze wel meer gescreenshot. Ik heb ze ook gezien en ik moet zeggen dat ik het toch echt niet schokkend vond. Misschien was het niet netjes maar om daar nou zo'n drukte over te maken is wel erg zielig Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:08

Maar als het niet zo schokkend was, waarom wordt het dan voor diegenen die nog niet hebben kunnen zien waar deze rel over gaat verborgen gehouden? Ik zie tenminste nergens screenshots Verward

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:09

Als het niet schokkend is, waarom worden die screenshots dan niet weer openbaar gemaakt? Nu reageren er een hoop mensen vanuit het idee dat het enorm asociaal is wat er gezegd is (als reactie op anderen die de screenshots blijkbaar wel gezien hebben) maar dat blijkt dus niet terecht te zijn volgens jullie? Dan loopt de discussie wel een beetje scheef... Als iedereen die dingen nou kan zien kunnen we tenminste allemaal met dezelfde achtergrondinfo een discussie houden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:09

Misschien vinden de mods het wel schokkend genoeg om het te verwijderen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:15

Tieneke schreef:

Dat denk ik.. en daarbij zijn er altijd mensen die het wel enorm erg vinden. Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:20

Tieneke schreef:

Dan moeten ze misschien hand in eigen boezem steken?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:25

Ja ik vond het nou ook niet zo schokkend hoor.
Ik heb dus zelf een pb erover ontvangen incl. de screenshots. Maar nou ja om nou te denken van jezus..
nee dat niet. Ik zou zelf ook zo over iemand hebben kunnen praten. En als mijn naam er had gestaan, ja ik had wel even gedacht van ja waar is dat goed voor maar uiteidenlijk zou k er best om kunnen lachen..
En zeker niet zo'n ophef over maken. Maargoed, ik vind het heel goed van je dat je dit topic hebt geopend. Ik zelf had na ontvanging van het pbtje meteen naar de Mods die online waren het gepbt en nog naar Bart.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:27

Och iedereen wordt opgenaaid door dat andere forum....maar hou in gedachte dat dat juist allemaal (op 'n hele kleine uitzondering na) zwaar gefrustreerde mensen zijn.... En maar gillen van dit is het topje...kom toch doe eens volwassen. Als die screenshots openbaar moeten dan vind ik ook dat de pb's die de mods van sommige (ex)bokkers hebben ontvangen ook hier neergezet kunnen worden. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:29

Welk ander forum? Ik kan me niet voorstellen dat het fokt is.
Door de screenshots wel openbaar te maken voorkom je natuurlijk wel een hoop speculatie. Als je als modteam het vertrouwen van je users wilt behouden, en een en ander is niet de moeite waard, waarom dan geen openheid van zaken?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:31

Maar misschien hebben de mods nog enkele leuke pb's liggen van die mensen die aanleiding gaven tot deze openbaringen.....dan moet je ook alle inns en outs laten zien toch?? Anders kan ik me geen duidelijke mening vormen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:39

faye schreef:
Welk ander forum? Ik kan me niet voorstellen dat het fokt is.
Door de screenshots wel openbaar te maken voorkom je natuurlijk wel een hoop speculatie. Als je als modteam het vertrouwen van je users wilt behouden, en een en ander is niet de moeite waard, waarom dan geen openheid van zaken?

Want? Dat zijn allemaal hele lieve mensen die zich van geen kwaad bewust zijn zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:43

Nee hoor, geen lieverdjes. Maar ik geloof niet dat sundancer screenshots zou toestaan Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:49

faye schreef:
Nee hoor, geen lieverdjes. Maar ik geloof niet dat sundancer screenshots zou toestaan Knipoog

nee hier dus ook niet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:53

Nou, ik vind het wel wat anders om screenshots van een ander forum toe te staan mbt een rel, dan op je eigen forum openheid van zaken geven om het vertrouwen niet te verliezen. Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:59

faye schreef:
Nou, ik vind het wel wat anders om screenshots van een ander forum toe te staan mbt een rel, dan op je eigen forum openheid van zaken geven om het vertrouwen niet te verliezen. Knipoog

Volgens mij is hier allang gezegd wat erin stond.. wat is dan de toegevoegde waarde van de screenshots?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:13

Ik heb de screenshots ook gelezen, en ik snap werkelijk niet waar mensen zich druk om maken. En al helemaal niet waarom Anya zich gaat verantwoorden op deze manier. Zo neem ik het eerder niet meer serieus dan wel.

Iedereen zegt toch weleens dat soort dingen? Jammer dan.........maar helaas. Nu is het openbaar gemaakt en nu ineens komt het modteam met de staart tussen de benen terug.

Kom zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:13

De waarheid? Knipoog

Heb ze al gezien.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:21

faye schreef:
De waarheid? Knipoog

Heb ze al gezien.

De waarheid komt ineens boven als de screenshots geplaatst worden?? Verward

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:26

Ik heb ze ook gelezen, en ik snap werkelijk niet waar die ophef voor nodig is.
Als je dit al erg vind Nagelbijten / Gniffelen
Get a life!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:37

faye schreef:

Ze hebben daar geen screenshots nodig om moord en brand te schreeuwen zo te zien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:45

Mmm, maar ze kunnen wel hun ei kwijt, echt rellen heb ik op dat forum nog nooit gelezen. Hier is voortdurend ruzie. Waarom vraag ik mij wel eens af. Misschien omdat je zooooo ontzettend op moet passen met je woorden. Alles is ohhhhh wat zeg je nu! TEMMEN. Dat kweekt onderhuidse haat.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:47

Omdat op een klein forum met weinig actieve posters iedereen iedereen kent en dan ga je anders met mensen om. Het is gewoon het verschil dorp-stad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:53

Dat denk ik niet.