Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Na dit hele topic doorgelezen te hebben maar eens op zoek gegaan naar de screenshots.
Ben werkelijk enorm verbaasd. Is dit echt alles?
Maken mensen zich zo druk om deze paar regels????
Ik had toch heel wat ergers verwacht na het lezen van dit topic.
Ik moet wel heel veel moeite doen om hier iets zwaar beledigends uit te halen.
Waarschijnlijk zit ik enorm gestoord in elkaar maar ik kon er zelfs wel om lachen en ja dat had ik ook gekund als het over mijzelf was gegaan
Een hele nette manier van stoom afblazen, dat heb ik vaak zat erger meegemaakt.
Kan er niet overuit dat dit al die ophef heeft veroorzaakt.
Anya, netjes van je dat je jouw kant hebt belicht. Wat mij betreft had het niet gehoeven, die kant zag ik zelf al tijdens het doorlezen van die paar regels.
Jammer dat het nodig is omdat sommige mensen hier een enorm drama over maken.
Jammer ook dat sommige mensen blijkbaar zo onzeker zijn dat ze de moeite doen om een forum te hacken om te zien wat een ander over hun schrijft.
Voordat soort mensen heb ik maar een advies: Get a life.
Tieneke schreef:Misschien vinden de mods het wel schokkend genoeg om het te verwijderen.
Tieneke schreef:Misschien vinden de mods het wel schokkend genoeg om het te verwijderen.
faye schreef:Welk ander forum? Ik kan me niet voorstellen dat het fokt is.
Door de screenshots wel openbaar te maken voorkom je natuurlijk wel een hoop speculatie. Als je als modteam het vertrouwen van je users wilt behouden, en een en ander is niet de moeite waard, waarom dan geen openheid van zaken?
faye schreef:Nee hoor, geen lieverdjes. Maar ik geloof niet dat sundancer screenshots zou toestaan
faye schreef:Nou, ik vind het wel wat anders om screenshots van een ander forum toe te staan mbt een rel, dan op je eigen forum openheid van zaken geven om het vertrouwen niet te verliezen.
faye schreef:De waarheid?
Heb ze al gezien.
faye schreef:Nee hoor, geen lieverdjes. Maar ik geloof niet dat sundancer screenshots zou toestaan