Shadow0 schreef:Ex-moddie. Maar ik denk dat iedereen dat zelf ook kan bedenken: een grotere organisatie geeft altijd meer problemen voor de interne communicatie, meer bureaucratie, tragere reacties, minder flexibiliteit. En heel waarschijnlijk wordt het er dan minder consequent op want het is nog veel lastiger om 60 mensen (ik doe maar een gooi) een gelijk beleid uit te laten dragen dan een team van 24 mensen. En er komen meer regels, want nog meer moet alles van tevoren afgesproken en vastgelegd.
Dat is zo in elke grote organisatie, vrijwillig, betaald, online of offline: grotere organisaties werken trager en logger.
Ik vraag me af of dat echt de oplossing is?
Daar was ik al bang voor. Maar alles moet toch mogelijk zijn. Bijvoorbeeld nu met die onderschriften, Bart heeft ervoor gezorgt dat je nog maar 3 regels ziet. Daar hoeft niet meer opgetemd te worden dus ook geen moddie aan te pas. De foto's kunnen niet eens meer groter dan 640, want dan kun je je bericht niet eens plaatsen. Dus ook daar geen gezeik meer mee voor de moddies.
Zo moet dat toch met veel problemen kunnen? Behalve dan de discussies e.d.