Die had ik toen geloof ik ook opgegeven als subforum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
En daar ben ik blij mee, wan dat is veel makkelijker dan je hele berichten onder te spitten naar dat enen topicCitaat:Op termijn komt er nog een tabblad bij waarin je je favoriete forums kan verzamelen zodat je die in één oogopslag in de gaten kan houden.
machie schreef:
De mesthoop... DIe mis ik wel! Wat heb ik toch vaak lol gehad
Justy schreef:
Voorbeeldje is misschien het ontstaan van FotoFun. Op de bestaande fotofora werden geregeld foto's geplaatst van 'niksige' dingen, zaken die moeilijk te categoriseren waren. Waar laat je die dingen dan? Gooi je ze weg? Verplaats je ze? Als je besluit dat soort foto's te verbieden krijg je gezeur van gebruikers, die willen toch een plekje voor hun foto's. Toen is FotoFun gemaakt. Nu blijkt dat er voornamelijk onzin op gepost wordt, gaat dat forum er weer uit (en imo terecht). Wat gaat er straks gebeuren met de foto's die voorheen op FF geplaatst werden? Die moeten verplaatst of verwijderd worden, je zit dus weer met hetzelfde dilemma als voorheen alleen heb je nu ook nog een stel 'verwende' users die boos zijn dat het forum verdwijnt.
Farouche schreef:ik vind het een goed idee, en hier dacht ik ook al eens over:Citaat:Op termijn komt er nog een tabblad bij waarin je je favoriete forums kan verzamelen zodat je die in één oogopslag in de gaten kan houden.
En daar ben ik blij mee, wan dat is veel makkelijker dan je hele berichten onder te spitten naar dat enen topic
Citaat:
Eenmaal Andermaal
[EA-TK]
Te Koop: Paarden, Pony's
silvester schreef:Ik weet niet of het al genoemd is (had geen zin om 12 pagina's door te lezen) maar ik zou hier graag een verdere splitsing in zien.
Nu staat alles door elkaar.
Ik was een poosje terug op zoek naar een shetlander, maar die is heel moeilijk te vinden in het forum in de huidige vorm.
Ook zou ik het makkelijk vinden als ik bv. alle westernpaarden in één oogopslag zou kunnen zien.
Zo ook een groep voor aangespannen, dressuur, springen, recreatie, enz..
silvester schreef:Ja, maar met die zoekmachine lukte het mij nu niet hoor!!!!!
Citaat:
De techneuten
Forumzaken
Technische vraagbaak
Shadow0 schreef:MoonChloe: dat klopt op zich wel, maar de Forumzaken zijn vragen die de mods en ook Bart goed in de gaten moeten houden, terwijl dat bij de technische vragen niet hoeft. Een opsplitsing is dan makkelijker.