Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CGJ12 schreef:Als ik bij mijn aantreden als Mod gelijk DRIE permanente IP-bans mag uitdelen meld ik me bij deze aan............
Mijn handen jeuken al máánden.
Ik hab altijd al graag politie-agentje willen spelen, maar dan wél met Walther P5 en scherpe munitie......
Ik heb reeds ruim voldoende ervaring met OW's en bans, en aangezien boeven later de beste politiemensen blijken, lijk ik me uitermate geschikt voor de job.........
Bijkomend voordeel........... andere mods nagenoeg overbodig. Dit soort klusjes kan deze lonely ranger alléén wel aan......
CGJ12 schreef:Als ik bij mijn aantreden als Mod gelijk DRIE permanente IP-bans mag uitdelen meld ik me bij deze aan............
Mijn handen jeuken al máánden.
Ik hab altijd al graag politie-agentje willen spelen, maar dan wél met Walther P5 en scherpe munitie......
Ik heb reeds ruim voldoende ervaring met OW's en bans, en aangezien boeven later de beste politiemensen blijken, lijk ik me uitermate geschikt voor de job.........
Bijkomend voordeel........... andere mods nagenoeg overbodig. Dit soort klusjes kan deze lonely ranger alléén wel aan......
pharagirlke schreef:ik geloof niet dat er bij HK echt een mod is
Ellende schreef:Nee, laatste keer dat ik keek had Karin ook een leven VeirL
Faas schreef:Zo, nou op verzoek wil ik wel een getuigschriftje schrijven hoor.
Ibbel schreef:Faas schreef:Zo, nou op verzoek wil ik wel een getuigschriftje schrijven hoor.
Noem je wat je net geschreven hebt geen getuigschrift dan?
Ik zal aan je denken als ik het nodig mocht hebben
Oh enne, ik blijf beschikbaar voor EF hoor!
Ibbel schreef:Faas schreef:Zo, nou op verzoek wil ik wel een getuigschriftje schrijven hoor.
Noem je wat je net geschreven hebt geen getuigschrift dan?
Ik zal aan je denken als ik het nodig mocht hebben
Oh enne, ik blijf beschikbaar voor EF hoor!
xx_Irisje schreef:Wanneer word er bekent wie de nieuwe moderators worden ?