Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Ze zijn niet de enige hoor Fitzroy![]()
runningkawa schreef:Maar goed, geen besloten ding, zoals jullie willen, maar www.BVT.nl
Wat als er daar gestookt word en er zijn geen moddies?
Fitzroy schreef:Als jullie geen besloten forum willen, dan moet je ook bij dat standpunt blijven.
En niet opeens omdraaien als een blad aan een boom omdat je toevallig wel op dat forum kunt komen.
En ja: hoe je het ook wendt of keert, dat forum wat xytuzu voorstelt is ook een besloten. Korter dan een jaar lid kun je er niet posten.
Overigens, nu ik erover na denk: eigenlijk moeten jullie ook grote bezwaren tegen de HK hebben
Is ook besloten want gasten kunnen er niet komen.
Afijn, ik had al eerder gezegd dat ik het een discussie van niets vindt dus ik laat het hier nu echt bij.
Maak me met de grond gelijk, mij prima. Weet ik meteen weer waarom ik zo graag dat BvT besloten forum wilde
xyzutu2 schreef:Als je geen zin hebt om op een van beiden te gaan zitten ivm een moderatorbeleid, of clubjesvorming, dan doe je dat toch niet? Je zul mij ook niet aantreffen op het verzorgponyforum. Maar dat betekent niet dat ik er tegen ben, als anderen er behoefte aan hebben en het stoort mij niet grandioos, waarom niet?
runningkawa schreef:Maar dat blijkt arogant gevonden te worden oid?
runningkawa schreef:Clubjes zijn er al
de hele huiskamer vol
en over die reacties
van die gene die het niet willen, die brengen het zo mooi...
wi had er kots smilies ?
Sani schreef:Als het voor de BvT zo belangrijk is om hun informatie gesloten te houden voor de buitenwereld, kunnen ze het beste toch een eigen forum aanmaken en dat gesloten houden voor de buitenwereld...