Besloten subfora of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:50

shadow, dat word dan juist een tere zieltjes forum

oh die was niet aardig tegen me, boehoe. hup weg voor een jaar

lekker samen wat steuken tegen 1 persoon, die dan een keer uitvalt, hup weg voor een jaar

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:52

manzano schreef:
Ze zijn niet de enige hoor Fitzroy

Jij zegt het, ik denk het

Verder schijnt lezen erg moeilijk te zijn, van mijn kant is het NOOIT afgunst geweest en ik denk dat ik dan voor de meeste Bokkers spreek die tegen zijn. IK hoef geen besloten forum, alleen zoals al eerder opgemerkt door iemand anders, ik ben meer van het 'gelijke monikken, gelijke kappen' idee

Edit: verder wat shadow0 zegt ben ik het helemaal mee eens.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:58

Als jullie geen besloten forum willen, dan moet je ook bij dat standpunt blijven.
En niet opeens omdraaien als een blad aan een boom omdat je toevallig wel op dat forum kunt komen.
En ja: hoe je het ook wendt of keert, dat forum wat xytuzu voorstelt is ook een besloten. Korter dan een jaar lid kun je er niet posten.
Overigens, nu ik erover na denk: eigenlijk moeten jullie ook grote bezwaren tegen de HK hebben
Is ook besloten want gasten kunnen er niet komen.

Afijn, ik had al eerder gezegd dat ik het een discussie van niets vindt dus ik laat het hier nu echt bij.

Maak me met de grond gelijk, mij prima. Weet ik meteen weer waarom ik zo graag dat BvT besloten forum wilde

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:59

RK en Fitz, stel dat er een besloten forum komt. Op welke manier denken jullie te voorkomen dat er stook-acties komen, waarbij men via dat besloten forum een link naar een 'open topic' plaatst, om daar heel veel commentaar te geven?

Ik kan me de verontwaardiging - terecht! - van RK nog wel herinneren om het gedoe met aqua. En dat is ook op andere groepen gebeurd. Waarom zou dat met het besloten forum niet gebeuren?

(De mods kunnen neem ik aan wel meelezen, maar zij hebben zeer waarschijnlijk geen tijd om dat soort dingen in de gaten te houden, want op het eerste gezicht gebeurt er niets onrechtmatigs. Maar het kan de sfeer wel heel erg verzieken op de rest van Bokt)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:02

Ik neem aan dat de Tem knop er gewoon blijft zitten

En als er gemeen geschreven word over bepaalde bokkers, zal ik de eerste zijn, en vast niet de enige, die aan de tem knop hangt.
want tegen zoiets kan ik erg slecht tegen.

Maar goed, geen besloten ding, zoals jullie willen, maar www.BVT.nl
Wat als er daar gestookt word en er zijn geen moddies?

dat is toch nog veel erger?

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:11

En ten tweede, Fitz, ik heb nooit een standpunt ingenomen.

Ik ben geen voorstander van besloten fora en afsplitsingen en subgroepen.
Maar ik ben ook geen fervent tegenstander, zou er een poll komen dan zou ik niet tegen stemmen.
Ik vind alleen dat er een aantal bezwaren aan zo'n besloten groep zitten, en pas als daar over nagedacht is zou ik misschien voor-stemmen.

fokfanaat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:12

runningkawa schreef:
Maar goed, geen besloten ding, zoals jullie willen, maar www.BVT.nl
Wat als er daar gestookt word en er zijn geen moddies?

Hihi op de site van Bureau Voorlichting Tabak wordt er idd wel flink gestookt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:15

Whahahaha

ja zie je wel, dat daat gestook word, ik wist het wel, als je de BvT-ers laat opzouten naar een ander fourm

met moddies op bokt, kan dat niet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:19

Eigenlijk lopen hier twee topics ietwat door elkaar, de ene over het afsluiten van het BvT forum, een ander over het maken van een nieuw forum op Bokt waar de wat volwassener gebruikers hun ei kwijt kunnen. Misschien moet dit gesplitst worden om beter te zien wie nu precies voor en tegen wat is en waarom.

Als ik het zo zie, dan is er een groep Bokkers uit 2001/begin 2002 die graag een besloten BvT forum wil om de besloten sfeer van toen terug te halen. Daarnaast hebben er ook een stel Bokkers, oa uit andere jaren de behoefte aan een eveneens wat volwassener forum. Waarom zou je tegen de een zijn en voor de ander? Als er voor jou 1 forum bij zit wat jou bevalt (of het nu BvT of een groter, volwassen forum is), dan is dat toch perfect? Als je geen zin hebt om op een van beiden te gaan zitten ivm een moderatorbeleid, of clubjesvorming, dan doe je dat toch niet? Je zul mij ook niet aantreffen op het verzorgponyforum. Maar dat betekent niet dat ik er tegen ben, als anderen er behoefte aan hebben en het stoort mij niet grandioos, waarom niet?

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:21

Fitzroy schreef:
Als jullie geen besloten forum willen, dan moet je ook bij dat standpunt blijven.
En niet opeens omdraaien als een blad aan een boom omdat je toevallig wel op dat forum kunt komen.
En ja: hoe je het ook wendt of keert, dat forum wat xytuzu voorstelt is ook een besloten. Korter dan een jaar lid kun je er niet posten.
Overigens, nu ik erover na denk: eigenlijk moeten jullie ook grote bezwaren tegen de HK hebben
Is ook besloten want gasten kunnen er niet komen.

Afijn, ik had al eerder gezegd dat ik het een discussie van niets vindt dus ik laat het hier nu echt bij.

Maak me met de grond gelijk, mij prima. Weet ik meteen weer waarom ik zo graag dat BvT besloten forum wilde

Wat xyzutu2 voorstelde was niet voor een geheel besloten forum (waar ik dus tegen ben), maar gedeeltelijk besloten forum! Een wereld van verschil.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:24

Juist, waarom niet

daar draait het al de hele tijd om?
Maar dat blijkt arogant gevonden te worden oid?

En van mij part komen er 10 besloten forums
zal er niet wakker van liggen dat bijv de tinkers besloten word.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:25

xyzutu2 schreef:
Als je geen zin hebt om op een van beiden te gaan zitten ivm een moderatorbeleid, of clubjesvorming, dan doe je dat toch niet? Je zul mij ook niet aantreffen op het verzorgponyforum. Maar dat betekent niet dat ik er tegen ben, als anderen er behoefte aan hebben en het stoort mij niet grandioos, waarom niet?

Helemaal mee eens.

Het enige punt is dat dergelijke clubjes hun invloed vaak ook buiten het besloten deel doen gelden. Dat is op verschillende plaatsen namelijk ook zo geweest. En juist omdat het een deel van Bokt blijft, is die kans groter, denk ik.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:26

runningkawa schreef:
Maar dat blijkt arogant gevonden te worden oid?

Het idee van een besloten forum vind ik niet arrogant. Een aantal van de reacties heel nadrukkelijk wel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:28

Clubjes zijn er al
de hele huiskamer vol

en over die reacties
van die gene die het niet willen, die brengen het zo mooi...

wi had er kots smilies ?

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 20:28

Ik blijf voorlopig bij mijn standpunt dat ik alle besloten fora onzin vind, op zich zitten er veel voordelen aan het idee van xyzutu2, maar ik denk niet dat ze in de praktijk een garantie zijn voor een vreedzaam(er) Bokt. Verder vind ik gewoon dat Bokt nu eenmaal is zoals het is, en we er met zijn allen wat van moeten maken als we er ontevreden over zijn.

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 20:30

De huidige subfora vind ik handig omdat het me zoekwerk scheelt, maar als ze morgen opgedoekt worden, lig ik er ook niet wakker van

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:33

Van mij hoeft er geen enkel besloten forum te komen.

Dus ook niet het "volwassenen" forum. Je kunt ook het bokken voor jezelf leuker maken door over de penny topics heen te lezen en te reageren in topics die je wel interesseren of die wel op "jouw niveau" liggen.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:38

Maar wat met de penny's die in jouw topic doordringen?
Ik ben al blij dat dat nu verminderd is op de fotofora doordat de berichten niet meer meetellen in je berichtenaantal. Maar dat ff terzijde.

Bokt is zo groot dat het al moeilijk wordt om bepaalde groepen te vermijden.

_Mayo_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:49

Ik vind het allemaal een beetje overdreven hier.

Tegen de jonge bokkers.Waar maken we ons druk om.
Tegen de oudere bokkers. Bel mekaar op als je moe bent en wilt weten of het een depressie is.

Ik ben hier nu al meer dan een jaar en ik ken geen enkele bokker omdat het toen al aardig druk werd. Dit vind ik prettig want dan kan ik reageren zonder bevooroordeeld te zijn en zo dus een eerlijk antwoord te geven.

En als wehet nooit met elkaar eens worden moet er maar een heel forum komen per leeftijds klasse.
Laatst bijgewerkt door _Mayo_ op 11-11-05 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:51

Mijn i-net aansluiting gaat per maand, tel per minuut
En chattenboxen met 10-en tegelijk (bestaan die nog) kosten bergen met geld.

_Mayo_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:54

runningkawa schreef:
Clubjes zijn er al
de hele huiskamer vol

en over die reacties
van die gene die het niet willen, die brengen het zo mooi...

wi had er kots smilies ?

En jij vind jezelf een trouwe volwassen bokker.
Door zulke reacties te geven in een discussie topic. Sorry hoor maar ik vind het echt belachelijk, als je zo'n hekel hebt aan de nieuwe mensen die wat meer over paarden te weten willen komen ga je dat maar vertellen in je besloten forum, er is daar vast wel een topic over dit topic. (je weet nog niet eens waar de kots smilies zijn)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:57

??

wat is er mis met die reactie?

dat er andere kotssmilies gebruiken en dat ik daar het gebruik niet netjes van vind?
moet je dan die ander niet quoten?????

en lieve schat, er is geen besloten forum, dus kan daar ook niks plaatsen
wel bij de les blijven he

en lezen, slimmerd
zie nu je edit

IK gerbruik juist geen kost smiley
dat doen die mensen zonder argumenten wel voor me (zoals jij)

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:02

Heh bah..
Hier kan ik ook niet (meer) tegen hoor
Damn, tis een forum en tis NIET VAN ONS.

En het onderschrift van rk heeft weer eens gelijk..

Yegh.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:03

Onderschrift, geschreven door een mod

Marjolein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:17

Sani schreef:
Als het voor de BvT zo belangrijk is om hun informatie gesloten te houden voor de buitenwereld, kunnen ze het beste toch een eigen forum aanmaken en dat gesloten houden voor de buitenwereld...

Ja dat zouden we ook kunnen doen. Maar waarom mag bart en de moddies dat niet voor ons maken? jullie hebben er toch geen last van het feit dat wij ergens als besloten groepje zitten? en of we dat nu zelf maken of dat het via bokt gaat hoeft geen ene .... uit te maken.

waarom voelt de rest zich zo benadeeld?