Prima schreef:Echt ik vind de gang van zaken te kinderlijk voor woorden hoor, zelf als sponsor had ik zoiets beter voorbereid, maar goed. Trouwens ik lees nog even het eerste bericht terug van de TS, en de manier van schrijven insinueerd al genoeg. Laten we idd hopen dat het beheer team idd een tijdelijk oplossing is.
Bart als je je zaakje wil redden call 1-800PRIMA
Ze hadden het wel beter willen voorbereiden, maar er was een zekere bokker, ene A
die een topic opende dat bart als gewone gebruiker te zien was. Toen kwam (denk ik) alles in zo'n stroomversnelling dat geen andere keuze hadden dan het nu zo te vermelden.
djuno schreef:sorry hoor...maar ik vind dit heel kwetsend en absoluut niet nodig en super kinderachtig
@djuno, dat laatste was een grapje, maar zo'n opmerking vind ik dus kinderachtig en kwetsend. Het kwam op mij iig over (samen met die andere opmerkingen) dat hij nu ff alle bokkers onder de duim gaat drukken. Als de gemoederen al zo hoog oplopen is het niet handig van Sjoert om zulke opmerkingen en eerder geplaatste opmerkingen te plaatsen.