Onterechte UN voor Sonja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:11

runningkawa schreef:
Daar ben ik het ook mee eens lovely

maar DPB doelde erop dat als ik (of enkele andere) iets op rt zeggen
dat er bij mij vanzelf ja en amen word geroepen, dat als bv DBP hetzelfde zegt dat niet het geval is.
En dat er bv tegen mij niet tegen in gegaan word en bij haar wel

En ik denk dat dat niet komt omdat ik Rk ben en zij DPB, maar omdat ik idd al een oude bokker ben en bv op rt al heeel veel posts heb, waarbij ik ook meestal uitleg probeerde te geven waarom iets te doen (zonder gelijk te halen, want dat was dan niet aan de orde)
En dat bokkers je daar van kennen en weten dat je een klein beetje ervaring hebt en dat je het ook uit weet te leggen op schrift.
Niet omdat ze niet durven tegen me in te gaan, niet dat ze DPB niet geloven, maar ze is nu eenmaal met 3 jaar minder bokt en 10.000 minder berichten minder "bekend"
En weten ze van mij beter waarom ik iets zo zeg.

Ik weet dat het daarom gaat, maar ik vind dat allemaal eigenlijk niet zo boeiend, is dat erg??

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:44

Wow ik had dit hele topic nog niet gezien. Ik loop ook al sinds 2002 geloof ik mee met bokt, en ik moet zeggen dat er zeker wat veranderd is Scheve mond
Bijvoorbeeld er zijn meer mod's, Un/Ow-gedoe.. En vast nog wel meer hoor, waar ik even zo snel niet op kom. Maar de sfeer op bokt is zeker veranderd. Ik denk ook met name door de Huiskamer, voorheen de Slowchat. HK is zo in trek, er vormen zich groepen mensen, dat merk je gewoon. De sfeer is daardoor allemaal zo veranderd, en ja er melden zich steeds meer mensen aan op bokt, en (misschien helaas voor sommigen) zijn dat jongere meiden ja. Maar who cares? Er zijn er genoeg ook zo gekomen hier hoor, die zich nu 'oeroude bokker' voelen...

Ik vind die UN voor Sonja ook erg .. raadselachtig Verward Waarom?? Ik kan me niet beter herinneren dat ze altijd heel serieus antwoorde, af en toe een grapje tussendoor. Ze gaf wijze tips, en zat niet iedereen af te zeiken (zoals sommige opvallend wel doen)... Waarom zou ze dan om 1 sarcastische opmerking een UN krijgen?
Maar ik geloof dat Bart z'n excuses heeft aangeboden? Ik heb niet heel alle pagina's gelezen.. Maar die vind ik dan heel oprecht!!
Want zoals ik ookal las, heb ik het E- of S- woord niet vaak van 'hogeraf' zien komen..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:58

runningkawa schreef:
Daar ben ik het ook mee eens lovely

maar DPB doelde erop dat als ik (of enkele andere) iets op rt zeggen
dat er bij mij vanzelf ja en amen word geroepen, dat als bv DBP hetzelfde zegt dat niet het geval is.
En dat er bv tegen mij niet tegen in gegaan word en bij haar wel

En ik denk dat dat niet komt omdat ik Rk ben en zij DPB, maar omdat ik idd al een oude bokker ben en bv op rt al heeel veel posts heb, waarbij ik ook meestal uitleg probeerde te geven waarom iets te doen (zonder gelijk te halen, want dat was dan niet aan de orde)
En dat bokkers je daar van kennen en weten dat je een klein beetje ervaring hebt en dat je het ook uit weet te leggen op schrift.
Niet omdat ze niet durven tegen me in te gaan, niet dat ze DPB niet geloven, maar ze is nu eenmaal met 3 jaar minder bokt en 10.000 minder berichten minder "bekend"
En weten ze van mij beter waarom ik iets zo zeg.

Hetgeen wat Lovely zegt in haar post bedoelde ik ook hoor (zie ook mijn quote daarvan) Lachen

Maar ik doelde met name op hetgeen je hierboven zegt. Ik vind het in- en in triest dat dat verschil er moet zijn.
Jij hebt mij destijds op bokt gewezen en daarom ben ik ook lid geworden. Ik kende alleen Hippics en bokt niet Knipoog
Maar omdat jij toevallig langer lid bent, wil dat niet per definitie zeggen dat dat anders is of wel? Het had net zo goed andersom kunnen zijn geweest en dan had ik het zeker OOK niet eerlijk gevonden!!!

Persoonlijk kijk ik er niet naar hoeveel mensen gepost hebben, maar je merkt dat dat toch wel voorkomt dus. Dat is erg jammer.

Iemand die slechts 2 berichtjes heeft geplaatst kan méér te vertellen hebben dan ik, of jij. Dat heeft niet met de duur van het lidmaatschap te maken toch?

Verder wil ik het niet te veel persoonlijk ik-jij hebben, want dan is het wel heel zwart-wit en zo moet het niet gezien worden.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:03

Lees steeds vaker dat Bart en een deel van zijn gevolg de tenonrechte gegeven UN hebben terug genomen en hoe dankbaar we daar voor moeten zijn
Maar het gros van de moddies zit er 80% van de tijd er naast of breken discussies af die ze niet begrijpen.Enj waarom?? om het percentage penny gezwets hoog te houden??
Als Bokt beoogt een tweede msn te worden inplaats van een discussie forum dat zijn we op de goede weg
Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:05

Die kan idd meer te vertellen hebben
Alleen blijkt dat vaak niet het geval

En idd lovely, ook ik vind het niet erg interresant, maar het komt toevalig weer naar boven.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:05

Blaze schreef:
Lees steeds vaker dat Bart en een deel van zijn gevolg de tenonrechte gegeven UN hebben terug genomen en hoe dankbaar we daar voor moeten zijn
Maar het gros van de moddies zit er 80% van de tijd er naast of breken discussies af die ze niet begrijpen.Enj waarom?? om het percentage penny gezwets hoog te houden??
Als Bokt beoogt een tweede msn te worden inplaats van een discussie forum dat zijn we op de goede weg
Cool

Tja, als ik dat zou kunnen uitleggen zou ik het zeker doen. Maar feit is dat er steeds minder door de bokt-cencuur komt en dat je steeds meer op je tellen moet passen wat o jee je zou maar eens een verkeerd woord tikken of iemand vat het verkeerd op... dan ben je gelijk de pisang.

triest, erg triest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:12

DePennyBitch schreef:
Tja, als ik dat zou kunnen uitleggen zou ik het zeker doen. Maar feit is dat er steeds minder door de bokt-cencuur komt en dat je steeds meer op je tellen moet passen wat o jee je zou maar eens een verkeerd woord tikken of iemand vat het verkeerd op... dan ben je gelijk de pisang.

triest, erg triest

Het is niet zo sneu als je het beziet op het niveau van kleuterbegeleiding (in het algemeen hoor), maar wij zijn geen 4 meer en dat wordt nog wel eens vergeten.

Ja Blaze, je hebt gelijk. Ik zou je geen ongelijk durven geven, ik weet hoe groot en breed je bent Haha!.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:18

Lovely schreef:

Ja Blaze, je hebt gelijk. Ik zou je geen ongelijk durven geven, ik weet hoe groot en breed je bent Haha!.

je bent in de war met mijn paard Cool

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:26

Ik heb alleen pagina 1 en 12 doorgelezen, en ik ben met met de meeste hier (iedereen misschien zelfs?) eens dat het een idiote reden voor een UN is... maargoed zo kreeg ik er 2 maanden terug eentje omdat ik niet serieus genoeg had gereageerd op iemand die vroeg wat insemineren was, overigens van een moddie die er nog geen week later werd uitgegooid... maar klagen erom vind ik dan ook weer zoiets, kost me te veel moeite voor zoiets stoms...

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:53

We zijn samen verantwoordelijk voor de inhoud, dus ook voor interessante onderwerpen die zo node gemist worden. Oninteressante topics negeren en zo krijg je vanzelf leuke topic's.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:01

Biepmiep schreef:
We zijn samen verantwoordelijk voor de inhoud, dus ook voor interessante onderwerpen die zo node gemist worden. Oninteressante topics negeren en zo krijg je vanzelf leuke topic's.

OK dan!
Helaas werkt het niet altijd zo.
Ik loop nu al ruim 3 jaar mee op bokt.
Ondanks dat heb ik niet veel berichten onder mijn naam staan. Waarom?? De eerste 1,5 jaar was ik niet fanatiek. (zou je nu niet meer zeggen Schijnheilig )
Maar er wordt idd minder naar je geluisterd.
En als je een leuk interessant topic hebt gevonden, komen er vaak weer mensen om dit te verpesten. Jammer maar waar.... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:10

DePennyBitch schreef:
Ik vind het in- en in triest dat dat verschil er moet zijn.

Wat ik in en in triest vind zijn PB's waarin je zo'n beetje voor rotte vis wordt uitgemaakt als je tegenargumenten geeft Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:12

Die krijg ik zeer zeldzaam
Zijn er dan toch bokker bang van me? Clown
Of onderbouw ik me gezever toch redelijk?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:13

Die krijg ik ook zelden. Alleen wel eens gehad van een PT toen ik zei -na het zien van foto's- dat ze beter les kon nemen ipv op bokt te vragen wat iedereen er van vondt....

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:14

Ilindra schreef:
Wat ik in en in triest vind zijn PB's waarin je zo'n beetje voor rotte vis wordt uitgemaakt als je tegenargumenten geeft Knipoog

Die heb ik gelukkig nog nooit gehad!
Houden zo Knipoog

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:15

Ik heb geloof ik ook pas één keer een niet zo'n lief pb-tje van iemand gehad Schijnheilig

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:16

Ilindra schreef:

Idem... krijg ik regelmatig Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:19

runningkawa schreef:
Die krijg ik zeer zeldzaam
Zijn er dan toch bokker bang van me? Clown
Of onderbouw ik me gezever toch redelijk?

Om eerlijk te zijn krijg ik ze ook nooit.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:41

Ilindra schreef:

Pff, daar wordt ik nou echt ziek van Misselijk
Heb ze vaak genoeg gehad.. Rolleyes

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:46

Marwszjeuh schreef:
Pff, daar wordt ik nou echt ziek van Misselijk
Heb ze vaak genoeg gehad.. Rolleyes

Sommige mensen weten niet beter Schijnheilig
Die zijn nou eenmaal zo kinderachtig, maar helpen zo wel een gezellig forum naar de &$Q#(

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:55

Amanda schreef:
Sommige mensen weten niet beter Schijnheilig
Die zijn nou eenmaal zo kinderachtig, maar helpen zo wel een gezellig forum naar de &$Q#(

Tja, maar volgens sommige op bokt hoor ik ook bij de 'verkeerde generatie'
Althans ik voel me tóch op een manier aangevallen hier.
Omdat ik bij de pubers hier op bokt hoor en dus nog geeneens een jaar op bokt zit.
Vele zullen vast weten van het 'beruchte topic -> de VVen'
Tja, ook een Slowchat topic in de HK.
En ook hier wordt de HK wéér eens afgezeken, dat het bokt ook verpest doordat er groepjes ontstaan.
Er ontstaan altijd groepjes, ook door meetings. Dat hou je niet.
Sommige mensen mág je nou eenmaal meer dan andere.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:58

Marwszjeuh schreef:
Tja, maar volgens sommige op bokt hoor ik ook bij de 'verkeerde generatie'
Althans ik voel me tóch op een manier aangevallen hier.
Omdat ik bij de pubers hier op bokt hoor en dus nog geeneens een jaar op bokt zit.
Vele zullen vast weten van het 'beruchte topic -> de VVen'
Tja, ook een Slowchat topic in de HK.
En ook hier wordt de HK wéér eens afgezeken, dat het bokt ook verpest doordat er groepjes ontstaan.
Er ontstaan altijd groepjes, ook door meetings. Dat hou je niet.
Sommige mensen mág je nou eenmaal meer dan andere.

Aangevallen Verward
Ik zie nergens je naam voorbij komen hoor!
En tuurlijk heeft iedereen z'n eigen 'vrienden' op bokt. Maar dat wil nog niet zeggen dat je een ander belachelijk kan maken!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:00

@ Marwzwhaterver: Waarom haal jij die discussie nou weer naar boven? Niemand in dit topic heeft dat onderwerp nog aangesneden!!

Voor diegene die het alweer vergeten zijn: Het ging over de UN van Sonja!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:04

Amanda schreef:
Aangevallen Verward
Ik zie nergens je naam voorbij komen hoor!

"Aangevallen" tussen aanhalingstekens dan.

@xtwisterx -> Ja. De UN van Sonja.
Die overigens dus is ingetrokken en waar een mod excuses heeft aangeboden.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:11

Marwszjeuh schreef:
@xtwisterx -> Ja. De UN van Sonja.
Die overigens dus is ingetrokken en waar een mod excuses heeft aangeboden.

Dat was mij nog niet ongaan...
Begreep alleen jouw reactie niet helemaal, je gaat me niet vertellen dat je die zinloze discussie echt nog wil gaan voeren... Scheve mond