Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Hoeveel mensen zijn er die een probleem ermee hebben
Hier in dit topic een aantal, verder dus op de hoeveelheid gebruikers maar weinig.
Denk dat na deze monsterklus er best gekeken gaat worden welke kleine dingen er veranderd kunnen worden.
Geef het gewoon even de tijd
Goof schreef:De hele nieuwe indeling kan me aan mijn reet roesten, ik keek toch al niet in verschillende fora-onderdelen, laat staan dat ik iets bewust zocht of wilde plaatsen.
Het gaat erom dat het een superdruk beeld geeft. Ik kom op bokt om even te ontspannen als ik moe ben of een lange werkdag heb gehad ofzo. Het leven is al zo vol en veel, dan hoef ik hier toch noet ook overprikkeld te worden met gigantisch veel meer info in 1 oogopslag dan waarvoor ik kwam??
Anyway, ik heb het opgelost, dus mijn beeld is weer rustig(er).
Rivendell schreef:Ik keek altijd graag naar merries kijken in de kraamstal, maar nu staan alle fokkerij topics dwars door elkaar heen en moet je alles doorscrollen.
Ik vind het echt geen verbetering
YWC schreef:Rivendell schreef:Ik keek altijd graag naar merries kijken in de kraamstal, maar nu staan alle fokkerij topics dwars door elkaar heen en moet je alles doorscrollen.
Ik vind het echt geen verbetering
Idem hier.
Ik had bepaalde subfora waar ik ging kijken (en heel af en toe eens in reageerde).
Nu moet je alles doorlopen.
Verandering hoort verbetering te zijn.
Dat is nu zeker het geval niet.
_San87_ schreef:YWC schreef:
Idem hier.
Ik had bepaalde subfora waar ik ging kijken (en heel af en toe eens in reageerde).
Nu moet je alles doorlopen.
Verandering hoort verbetering te zijn.
Dat is nu zeker het geval niet.
Voor jou is het geen verbetering. Voor mij wel.
Dus wat doe je dan?
Rivendell schreef:_San87_ schreef:[Voor jou is het geen verbetering. Voor mij wel.
Dus wat doe je dan?
Ik zal gewoon minder op bokt komen.
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen, dus ik weet niet wat de reden achter deze verandering is.