Telpeva schreef:Naww Julius die heb ik gemist Ik had typisch bokt aangevinkt Zie jij bokt nu volledig groen?Of heb jij een andere kleur?
Whahaha ik had net ook een ondersteboven bericht idd!Femke_Tweety schreef:Telpeva schreef:Naww Julius die heb ik gemist Ik had typisch bokt aangevinkt Zie jij bokt nu volledig groen?Of heb jij een andere kleur?Kleur is bij mij de standaard bokt blauw
GabberGill schreef:Ik ook typisch bokt.Wij hebben groen, heel bokt groen, bij op en top.Welke kleur hebben jullie?
Femke_Tweety schreef:GabberGill schreef:Ik ook typisch bokt.Wij hebben groen, heel bokt groen, bij op en top.Welke kleur hebben jullie?Gewoon blauw
Brainless schreef:Sommige bericht staan nu op z'n kop (ik koos voor op en top Bokt). Ik koos voor typisch bokt en bij mij staat zo'n beetje de helft op de kop
Kun je het uitzetten dat berichten op de kop komen te staan ? Op zich wel leuk voor even maar wordt er beetje raar van in mijn hoofd
Ik heb uhm julius weer terug! Di er miste ik wel. Vond het jammer dat hij vervangen was.Bepaalde berichten ondersteboven. Ennnnn meer niet tot nu toe
Ik keek even een paar pagina's terug en alleen de mods' berichten zijn ondersteboven voor mijedit: speak of the devil. Nu ook random
Rhinocornn schreef:Ik keek even een paar pagina's terug en alleen de mods' berichten zijn ondersteboven voor mijedit: speak of the devil. Nu ook random Klopt Openingspost en mods dacht ik
GabberGill schreef:Rhinocornn schreef:Ik keek even een paar pagina's terug en alleen de mods' berichten zijn ondersteboven voor mijedit: speak of the devil. Nu ook random Klopt Openingspost en mods dacht ikInderdaad, daar lijkt het wel op
Femke, heb je een screenshot? Ik ben wel benieuwd.Hier draaien de berichten van bepaalde personen. Zoals TS bijvoorbeeld.