NadjaNadja schreef:Ik ga ook heel erg hard lachen als jullie ineens blauw worden Dat zijn we toch al?
Myrsky schreef:NadjaNadja schreef:Ik ga ook heel erg hard lachen als jullie ineens blauw worden Dat zijn we toch al? Een soort van.
Myrsky schreef:Ik ga overigens heel hard lachen als de smileys ineens blauw worden Dat vind ik serieus gaaf!
[quote="ynskek":banketstaaf]Alles smurfen blauw al dan niet met oranje haren [/quote:banketstaaf]Dat klinkt meer als een evil clown
Ladybird schreef:Quotekloot heet dat Zou je denken Deze keer heb ik in elk geval niet de gehele pagina ontregeld hahaMaar aan jouw profielfoto en onderschrift te zien worden we allemaal kleine meisjes wat betekent... PENNYTIJD
Ik besef me net dat ik voorgaande jaren altijd de 1 aprilgrap gemist heb, door werk, ziek paard of ziek kind. Deze keer geen zieke dieren of mensen en helaas op non actief thuis. Dus ga ik er maar goed voor zitten.
Pepperrr schreef:Nope, smurfenblauw it is.Moet ik ineens denken aan die smurfenverzameling in Frankrijk kortgeleden.Dacht ook echt is het al 1 april... https://www.telegraaf.nl/nieuws/1869184 ... beetje-lol
APCIII schreef:En toen bleken die smurfen een grote afleiding, en is 't thema morgen iets met roodkapje of zo Inderdaad Ben benieuwd wat ons morgen te wachten staat
Of Harry potter!Bokt.nl een betoverend forum! HP hebben ze al een keer als afleiding gebruikt toch?Dan komttie nu voor het echie!