Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Ik neem aan dat Bokt niet alleen is voor de ooohss en de aaahhhs en is het dan echt zo erg als mensen zeggen dat iemand zijn beugels te kort, ongelijk zijn of te streng rijdt, of dat iemand een stoelzit heeft en steeds terugploft in het zadel?
Is het niet zo dat men tegenwoordig veel minder tegen kritiek kan?
Ik zou er juist blij mee zijn als ik iets verkeerd deed met mijn paard en ik had het zelf niet door.
De toon kan soms wat milder en de dingen kunnen wat minder herhaald worden maar als de betreffende TS nergens op reageert krijg je ook dat men dingen gaat herhalen dus het werkt twee kanten op.
pien_2010 schreef:(ik het eens ben met Gini dat Bokt iets van de gebruikers is en dat wij het met elkaar moeten oplossen), en mijn ervaring is, die enkele keer dat ik tem het bericht dan ook meestal word aangepast.
Nikass schreef:pien_2010 schreef:(ik het eens ben met Gini dat Bokt iets van de gebruikers is en dat wij het met elkaar moeten oplossen), en mijn ervaring is, die enkele keer dat ik tem het bericht dan ook meestal word aangepast.
Ben ik het ook mee eens, maar dan krijg ik pb van de mods dat dit niet mag. Omdat ik gezegd heb dat ik iemands opmerking naar een bokker echt onbeschoft vind.
Dat vind ik dus echt belachelijk dat dat niet mag.
SVRL schreef:chanicha schreef:Ik neem aan dat Bokt niet alleen is voor de ooohss en de aaahhhs en is het dan echt zo erg als mensen zeggen dat iemand zijn beugels te kort, ongelijk zijn of te streng rijdt, of dat iemand een stoelzit heeft en steeds terugploft in het zadel?
Ik zou er juist blij mee zijn als ik iets verkeerd deed met mijn paard en ik had het zelf niet door.
De toon kan soms wat milder en de dingen kunnen wat minder herhaald worden maar als de betreffende TS nergens op reageert krijg je ook dat men dingen gaat herhalen dus het werkt twee kanten op.
Is het nu zo erg om geen advies te geven als de TS niet om advies vraagt? Hou toch gewoon je mening voor jezelf als iemand rij foto's plaatst, omdat ze hun paard willen showen.
chanicha schreef:Ik neem aan dat Bokt niet alleen is voor de ooohss en de aaahhhs en is het dan echt zo erg als mensen zeggen dat iemand zijn beugels te kort, ongelijk zijn of te streng rijdt, of dat iemand een stoelzit heeft en steeds terugploft in het zadel?
Gini schreef:Nee, want je weet niet wat er naar andere Bokkers gepb't werd.
Pipodipo schreef:Gini schreef:Nee, want je weet niet wat er naar andere Bokkers gepb't werd.
Soms is het doeltreffender om in het openbare forum er iets over te zeggen zodat bijvoorbeeld Nikass ook weet hoe er is ingegrepen. Je hoort en merkt te vaak dat men het gevoel heeft dat de verkeerde wordt aangepakt en dat dat niet eerlijk wordt gedaan. In dit topic staan ook al diverse opmerkingen over dat bekende bokkers meer mogen dan de doorsnee gebruiker, lijkt mij alarmerend genoeg. Als Nikass wel pb's krijgt 'ter correctie' en niet weet of de andere partij ook iets te horen heeft gekregen, hoe denk je dan dat dat overkomt? Openbaar is veel helderder.
Gini schreef:Persoonlijk heb ik niet echt het verlangen om te weten wie een standje van de mods gekregen heeft en wie niet. Ik denk persoonlijk niet dat het openbaar brengen van correcties of straffen de sfeer gaat helpen. Men gaat het er namelijk alleen mee eens zijn wanneer de mod exact doet wat een Bokker zelf zou doen. Wanneer een mod een beslissing zou nemen die niet strookt met wat de Bokker wilt, dan is het enkel meer koren op de klaagmolen.