Antoinette"]
[quote="jilleroo schreef:die andere 2 wist ik gewoon niet.

[/quote]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fasel schreef:Kun je nou wel of niet mensen opgeven die je zeker niet geschikt acht?
Zelf heb ik er geen tijd voor en wil ik het ook expliciet niet. Modder al op een ander forum en dat vind ik meer dan genoeg (hoef ik ook weinig te doen omdat het allemaal brave mensjes zijn)
Romkabouter"]
Volgens mij hoef ik niet echt te veranderen als ik mod zou zijn
[/quote]
![]()
![]()
[quote="SuperPepeijn"]
nu zal ik wel weer een ouwe zeur zijn,
[/quote]
Jij zegt het...
![]()
[quote="Lielle schreef:(...)
Een uitstekende moddie kan een gebruiker ook helpen om zijn vraag zodanig te formuleren dat er mogelijk nieuwe aspecten aan bod komen ipv het uitgekauwde verhaal "welke kleur dekje past er bij mijn vos/bonte/palomino/lila paardje om eens niet aan de teugel te nemen?
(...)
Botervlieg"]
[quote="Lielle schreef:(...)
Een uitstekende moddie kan een gebruiker ook helpen om zijn vraag zodanig te formuleren dat er mogelijk nieuwe aspecten aan bod komen ipv het uitgekauwde verhaal "welke kleur dekje past er bij mijn vos/bonte/palomino/lila paardje om eens niet aan de teugel te nemen?
(...)
SuperPepeijn schreef:zoiets. de reden waarom ik bijna nooit meer op de topics hierboven kom is omdat alles al gezegd is. maar dat is toch prima. laat de nieuwe generatie bokkers hun discussies voeren met die het interessant vinden. wie weet steken we er nog wat van op. natuurlijk kunnen ze ook onze oude reacties daarnaast leggen.
BartVB schreef:Idd, dat is ook vooral waar Lielle en ik het (denk ik) over hebben. 20x naar precies dezelfde info vragen wordt op een gegeven moment nogal vervelend..
Je mag overigens best in een oud topic reageren maar alleen als het ook echt iets toevoegd. Een 'Jaaaaaa! Vind ik ook!' wordt idd verwijderd of het topic wordt op slot gedaan. Maar als je extra informatie hebt of een gerelateerde vraag hebt dan is het helemaal geen probleem als je dat in een ouder topic doet. Graag zelfs. Op die manier wordt je antwoord beter te vinden..