Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickyyyy schreef:Ik ben er, 10 jaar later, ook niet bepaald trots op
The_Cat schreef:Wat een reacties van andere mensen daarin seg..
Maar tussen haakjes, hoe was het nu met de paardjes na deze kleine pauze van zelfreflectie? :p
ElineS schreef:uhm 10 jaar al aan het rijden.. Sorry is niet te zien.. Zou meteen terug gaan naar de beginnersklas als ik jullie was..
ElineS schreef:jullie stonden toch open voor commentaar. Daar hoort kritiek ook bij..
Maar goed ikzelf heb sowieso een hekel aan sporen. Mijn mening is dat als je met sporen moet rijden je je paard gewoon niet aankan. Maar niet iedereen heeft die mening en dat is logisch..
ElineS schreef:uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja!
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!
ElineS schreef:ik geef eigenlijk nooit commentaar op iemands rijhouding..Maar die sporen zijn toch wel zielig. Vind het mishnadeling..
Maar hou er wel over op (A) Vaak genoeg gezegd.. Maarja verder leuke haf..
ElineS schreef:Stascha _Kim je moet eens ophouden met jezelf te verdedigen. Het zijn adviezen om dat beestje te helpen en om jou houding te verbeteren. Als je niet tegen kritiek kan moet je geen foto's op bokt zetten.
In ieder geval je houding zuigt. En yp45gx heeft er ook opgereden en die beschrijft nu hoe ze doet. Nou ja dan vind ik die sporen onnodig. In het begin misschien dan wel, maar als ik jou was zou ik dat ook niet doen aangezien je beenhoudign niks is. Niet dat ik zo super kan rijden maar na 8 jaar les zou ik toch wel beter verwachten. Deze lessen die jij volgt zijn echt niks. En het ziet er raar uit op de foto's. En als er al niks word gezegd van die sporen.. Nou ja.. Slecht les dus. Ik zou zeggen dump de sporen en ga op een andere manege lessen want dit is driemaal niks.
En over dat agressief reageren.. Tjah vind dat niet aggresief. Hij vind het gewoon niet leuk en geeft een bokje. Als je dat al aggresief vind
En op deze foto loopt ze echt zoveel mooier en beter dan nu. En dit was zonder sporen! Dus.. Zegt genoeg vind ik..
ElineS schreef:waar slaat dat nou weer op?
Het dringt niet tot je door dat je totaal niet kan rijden en Stascha gewoon mishandelt..!
Als ik Stascha was had ik je eraf gegooid en keihard vertrapt..
Je bent echt een koppig k*utkind!
Dreamy schreef:HI(NNIK) luitjuhs
ik ben hier nieuw!!
ik kreeg me eerst mah niej aangemeld en
toen deed een vriendin van me 't
ff in 1 minutjeraar hoor
MAH NU BEN K ER!!![]()
lees meer over my op me profiel
Dreamy schreef:ik wil even zeggen...
mijn lievelingspony blondy is overleden![]()
![]()
wanneer weet ik niet maar wel waardoor!
ze kreeg een acute beenbreuk... ze moest worden ingeslapen.. voordat ze het spuitje kreeg hinnikte ze naar haar eigenaar!
ik mis haar super.
ik heb ook ene gedichtje gemaakt
zie topic: [PP] gedichtje
[edit Heike]titel veranderd. was nu wel erg confronterend.
Dreamy schreef:ok thnxx!
jullie zijn lief!![]()
bokt 4-ever!!!!!!
Dreamy schreef:meid...het is echt heel erg...ik zat ook met trane in mijn ogen het dagboek te lezen.
goed dat je het geaccepteerd hebt...het is moeilijk maar toch goed gedaan!
life isn't easy and it will never be but just remember you've got friends(bokkers) and one of them is ME!
ik zal er voor je zijn..
groetjes+kusjes en sterkte toegewenst
cherry
Dreamy schreef:ik schrok me echt waar de pleuris!!!
meisje toch..wat erg!!!
als je maar weet dat ik er voor je ben hey!!
en 1 ding...keep fight!!!!!!