Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:36

Zou ik me ook niet herinneren als ik jou was _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:49

Nickyyyy schreef:
Hhilde schreef:
Heb je wel eens echt gechreeuwd in de winkel Nicky? :')

Kan ik me niet herinneren in ieder geval 8-)

_O- _O-

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:44

Altijd gekneusde ribben :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:53

Lijkt me nog behoorlijk lastig :')
Ik lig overigens echt plat om sommige berichten _O- _O- _O-

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:55

Ik ben er, 10 jaar later, ook niet bepaald trots op O:)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:59

Nickyyyy schreef:
Ik ben er, 10 jaar later, ook niet bepaald trots op O:)

Ik lach me echt rot om die berichten :') Ik denk dat alle jonkies wel dingen overdrijven op internet en dingen aandikken.
Mijn ouders waren vroeger altijd echt rotmensen volgens mini-Hhilde. Mocht nooit wat, etc. De puberblik op de wereld :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 22:58

Oef dat denk ik ook idd, ergens wel leuk om terug te lezen. Echter ergens ook niet zo tof omdat iedereen dat dus kan :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:03

Nouja, ze kunnen toch ook de datum erbij zien en zien dat je toen x aantal jaar oud was? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:03

:') geweldig materiaal weer :')

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 01:08

The_Cat schreef:
Wat een reacties van andere mensen daarin seg..
Maar tussen haakjes, hoe was het nu met de paardjes na deze kleine pauze van zelfreflectie? :p

Haha nou de paarden waren van een handelaar en er gingen wel veel aparte verhalen over die man rond. Ik was toen ook nog een stadsmeisje en had altijd op een nogal bekakte manege gereden dus was dat ook niet gewend. Een rondje hoefsmid en een knipbeurt hadden ze zeker wel hard kunnen gebruiken :j, hoewel de titel wel lichtelijk overdreven was :') .

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 01:38

Ik melde me als tiener aan op bokt.nl. Ik dacht dat ik alle paardenkennis in de wereld had.. Ook dacht ik dat ik prima typte. Uiteindelijk ben ik van bokt af gegaan, want mijn verzorgpaard werd doorverkocht en daarna wilde ik niet meer paardrijden.

Pas heel wat jaren later kwam ik weer op bokt en herinnerde ik me nog mijn oude account. Ik heb ingelogd en ben weer gaan bokken. Maar doordat ik mijn oude account terug heb gepakt, heb ik natuurlijk nog wel al mijn berichtjes van het eerste uur.

Ik begrijp serieus niet waarom ik toen niet ben geband... Ik heb door mijn eigen gedrag best veel begrip voor andere mensen/tieners/pennymeisjes die zo reageren, want ik deed het ook.. En ik dacht serieus dat er niets verkeerd mee was. Die bubbel kon niemand bij me doorprikken. Het enige medicijn was volwassenheid, maar die was toen nog niet gekomen :P

Zo, even kijken... Even een greep uit de collectie.

Mijn aller aller eerste bericht... Ouch.. Burn.
ElineS schreef:
uhm 10 jaar al aan het rijden.. Sorry is niet te zien.. Zou meteen terug gaan naar de beginnersklas als ik jullie was..

Probeer nog enigszins politiek correct te zijn door te zeggen dat iedereen andere meningen heeft om mijn mening zo goed te praten :+
ElineS schreef:
jullie stonden toch open voor commentaar. Daar hoort kritiek ook bij..
Maar goed ikzelf heb sowieso een hekel aan sporen. Mijn mening is dat als je met sporen moet rijden je je paard gewoon niet aankan. Maar niet iedereen heeft die mening en dat is logisch..

Ik had toen al mijn mening gevormd over Bokt haha. Met mensen die denken alles beter te weten en belabberd rijden. Lekker hypocriet toen. Zelf ook dik commentaar hebben maar nog geen deukje in een pakje boter kunnen rijden :') Verbaasd me dat geen enkele mod ooit iets aan deze post heeft gedaan.
ElineS schreef:
uhm jongens het zijn momentopnames dus hou ff je bek ja!
Bokt.nl is een leuk forum maar is bezaaid met mensen die denken alles beter te weten. Zie je van die losers die dik commentaar geven en dan kijk je naar hun topics en zie je dat ze zelf belaabberd rijden.. Slaat nergens op..
Maarja ze hebben gewoon lol laat hun lol hebben. Van foto's kun je niet gaan zitten oordelen..! Heb ook zovaak foto's gezien van iets wat totaal anders zat dus niet zeuren! De foto's worden hier gezet voor de lol en omdat hun pony of paard zo lief is. Niet om bezaaid te worden met onzinnig commentaar!

In een gevecht met iemand die foto's plaatste van rijden met sporen, maar ze duwde die sporen er wel erg ver in herinner ik me nog. Volgens mij werd dat toen een reltopic. Hoe dan ook, ik moest mijn mening geven. Het was mishandeling :') . En ik geef nooit commentaar op iemands rijhouding, hahaha, dagen daarvoor was ik al tig topics afgestruind en had ik negatieve (zogenaamde kritiek) dingen neergezet :o .

ElineS schreef:
ik geef eigenlijk nooit commentaar op iemands rijhouding.. :P Maar die sporen zijn toch wel zielig. Vind het mishnadeling..
Maar hou er wel over op (A) Vaak genoeg gezegd.. Maarja verder leuke haf..

We houden er blijkbaar niet over op. Haar houding zuigt, punt. Als ze geen kritiek wil, dan moet ze maar niets op bokt plaatsen. Beetje raar, dat ik dan een dag of twee daarvoor had gezegd stomme bokt met al zijn kritiek :)*
ElineS schreef:
Stascha _Kim je moet eens ophouden met jezelf te verdedigen. Het zijn adviezen om dat beestje te helpen en om jou houding te verbeteren. Als je niet tegen kritiek kan moet je geen foto's op bokt zetten.
In ieder geval je houding zuigt. En yp45gx heeft er ook opgereden en die beschrijft nu hoe ze doet. Nou ja dan vind ik die sporen onnodig. In het begin misschien dan wel, maar als ik jou was zou ik dat ook niet doen aangezien je beenhoudign niks is. Niet dat ik zo super kan rijden maar na 8 jaar les zou ik toch wel beter verwachten. Deze lessen die jij volgt zijn echt niks. En het ziet er raar uit op de foto's. En als er al niks word gezegd van die sporen.. Nou ja.. Slecht les dus. Ik zou zeggen dump de sporen en ga op een andere manege lessen want dit is driemaal niks.
En over dat agressief reageren.. Tjah vind dat niet aggresief. Hij vind het gewoon niet leuk en geeft een bokje. Als je dat al aggresief vind :P

En op deze foto loopt ze echt zoveel mooier en beter dan nu. En dit was zonder sporen! Dus.. Zegt genoeg vind ik..

En het beste voor laatst bewaard... := :x
ElineS schreef:
waar slaat dat nou weer op?
Het dringt niet tot je door dat je totaal niet kan rijden en Stascha gewoon mishandelt..!
Als ik Stascha was had ik je eraf gegooid en keihard vertrapt..

Je bent echt een koppig k*utkind!

Hoe kan het dat ik nooit ben geband _O-

Ow, wat erg eigenlijk.. Wat was ik vreselijk. Het typische irritante penny tiener boktmeisje. Brrr.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 01:52

Eline, wat erg! Maar geniaal _O- _O-
Wilde weten welk topic, kan helaas de foto's niet meer zien haha.
Je kreeg behoorlijk wat tegengas zeg! (begrijpelijk however)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 01:57

Oef ik zat op cavaletti in mijn jonge jaren, daar waren een hoop pennyberichten te vinden :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 01:57

Ik ga echt helemaal kapot hieraan :')
Vooral de ene dag A zeggen en de volgende dag B doen :')
Hoe oud was je daar?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 02:11

Eline _O- _O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 02:54

@Hhilde: Ja, echt hé. Zo stom. Zo hypocriet was ik toen. Iedereen die in mijn fototopic, of in de topics van vrienden, reageerden moesten niet zo zeuren, wat stelde iedereen zich aan, maar wel zelf in topics grof zijn en dan onder het mom van 'kritiek', terwijl er geen gefundeerde nette kritiek stond, maar een scheldpartij. Ik vond bijna alles mishandeling toen haha.

Het was in 2006, ben nu 25, dus 15 of 16 dan zo. Je zou denken dat het jonger was, maar nee, op die leeftijd was ik nog steeds zo dom :')

@KellyR: Heb het topic verder niet doorgelezen, wil niet eens weten wat anderen op me hebben gereageerd haha. Schaamte is te diep :p

@Geryon: :D Ik mis trouwens oude beschamende posts van jouw in dit topic :9 :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 03:50

Hahaha Eline _O- je hebt mn nacht goedgemaakt :))

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:00

Superleuk die puberberichten. En dan ook nog hartstikke verontwaardigd als mensen (uit ervaring hahaha) het schouderophalend afdoen als de puberteit :))
Zie je best veel op Bokt.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:13

Ehm ja :o :') een greepje uit de eerste 3 pagina's ofzo, verder durf ik niet te lezen..
Dreamy schreef:
HI(NNIK) luitjuhs
ik ben hier nieuw!!
ik kreeg me eerst mah niej aangemeld en
toen deed een vriendin van me 't
ff in 1 minutje :\ raar hoor :D
MAH NU BEN K ER!! 8)7
lees meer over my op me profiel

Dreamy schreef:
ik wil even zeggen...
mijn lievelingspony blondy is overleden ;( |(
wanneer weet ik niet maar wel waardoor!
ze kreeg een acute beenbreuk... ze moest worden ingeslapen.. voordat ze het spuitje kreeg hinnikte ze naar haar eigenaar!
ik mis haar super.
ik heb ook ene gedichtje gemaakt
zie topic: [PP] gedichtje

[edit Heike]titel veranderd. was nu wel erg confronterend.

Dreamy schreef:
ok thnxx!
jullie zijn lief! :)
bokt 4-ever!!!!!! +:)+

Dreamy schreef:
meid...het is echt heel erg...ik zat ook met trane in mijn ogen het dagboek te lezen.
goed dat je het geaccepteerd hebt...het is moeilijk maar toch goed gedaan!

life isn't easy and it will never be but just remember you've got friends(bokkers) and one of them is ME!

ik zal er voor je zijn..

groetjes+kusjes en sterkte toegewenst
cherry

Dreamy schreef:
ik schrok me echt waar de pleuris!!!
meisje toch..wat erg!!!
als je maar weet dat ik er voor je ben hey!!
en 1 ding...keep fight!!!!!!

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 08:23

Haha Dreamy :') Een acute beenbreuk?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:06

Dreamy :') Ik moet echy beschamend hard lachen in de bus gewoon :') Zo ontzettend grappig!
Vooral dat 'remember you've got friends(bokkers) en one of them is ME!' :')

Ik ga dit topic voortaan lezen als ik vrolijk wil worden :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:07

nienke555 schreef:
Haha Dreamy :') Een acute beenbreuk?

Hier ging ik ook echt stuk om := Alsof die pony op stal stond en ineens KRAK! Acute beenbreuk :oo :')

Ik had ook verwacht dat je jonger was idd Eline := Ik gil het ook echt uit om dat 'als ik paard was had ik je eraf gegooid en vertrapt!' :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:46

Geweldig sommige reacties!

Acute beenbreuk idd? :+ Maar, keep fight! 8-)

Eline, jij was ook geweldig :')

Urielle, typische puberberichten inderdaad, iedereen weet het beter, de hele wereld is tegen je.
En nu, als je dat soort berichten leest van andere bokkers die in die levensfase zitten, dan denk je ehhmm wat? :Y)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:52

Nou Eline, heb je toch veel geleerd in 10 jaar :P
Ik zie jou altijd enorm uitgebreide teksten typen, met onderbouwingen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:11

Gelukkig staat Dreamy altijd voor haar medebokkers klaar! Bokt 4-ever :D