Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Dat is waar. Wat ik als mod zou doen is dan met n groen balkje "de erg negatieve reacties zijn door ons gelezen en hebben hier via pb op gereageerd. Hier hoeft niet meer over gesproken te worden. Alvast bedankt"
Maar ik hoef geen mod te worden. Heb ik de tijd niet voor... hihi
Amanda schreef:Precies.
Dus samengevat:
- TS plaatst foto's.
- Er komt opbouwende kritiek op de foto's.
- TS en vriendin van TS reageren hier niet op want hebben alleen foto's geplaatst om ze te willen laten zien, niet omdat ze commentaar willen, conform richtlijnen van RIJ-ITP.
- bokkers blijven kritiek herhalen en verwachten ook nog antwoord.
- slotje.
- protest op het slotje want TS en vriendin zijn bekende bokkers.
- commentaar in HK topic.
- commentaar op het commentaar in het HK-topic.
Rijzen bij mij de vragen: waar maken we ons met zijn allen nu werkelijk zo druk om? Dat er geen reacties komen terwijl TS en vriendin wel aanwezig op bokt?
Is het ook niet zo dat er reacties verwacht worden ómdat TS en vriendin bekende bokkers zijn? Zijn er daarom niet al 10 pagina's waar andere topics van minder bekende bokkers met minder pagina's eindigen?
Net als dat het slotje er op lijkt te staan omdat het bekende bokkers zijn? Waarom is er niet eerst bijgestuurd dmv een modopmerking?
Kortom: meten we niet allemaal met 2 maten?
Amanda schreef:Nee, daarom ook mijn laatste 2 vragen
Cinderella schreef:Tja, over het laatstgenoemde topic.. denken jullie nou echt dat de mods met een goed argument komen waarom het topic de eerste keer op slot ging? Nee natuurlijk niet. Een topic wordt normaal niet zomaar op slot gegooid, omdat de TS het toevallig even niet aanstaat. Nu dus wel. Daar is geen goede verklaring voor, dat heet vriendjespolitiek, bekende bokkers politiek, vinger in de pap politiek, hoe je het dan ook wilt noemen.
Bokt heeft altijd wel bekend gestaan als een pittig forum. Veel mooie dingen, maar het kan er ook fel aan toe gaan. Ik denk dat iedereen hier dat weleens ervaren heeft, zowel direct als indirect. Bokkers die hun hele hebben en houden op bokt gooien, dagelijks hier te vinden zijn en veel bokkers "kennen", weten dan ook echt wel hoe het kan gaan. Het feit dat je misschien wat bekender bent op bokt, doordat je je leven deelt online en een huwelijksaanzoek gedaan hebt, wilt niet zeggen dat iedereen dan ook maar reageert alsof ze oogkleppen op hebben. Het hele topic verliep prima, er werden nette commentaren gegeven en als je dan echt zo dol bent op je dieren, neem je het in ieder geval in overweging of het misschien mogelijk is dat er iets niet klopt.
De mods hebben hier zich onterecht mee bemoeid en ik denk juist dat het nu zoveel mensen frustreert, omdat het al tijden niet meer duidelijk is welke lijn bokt trekt.
Tillie20 schreef:Inderdaad, vind dit allemaal terechte kritiek wat imo absoluut niet onder pesten valt. Dat het minder leuk is om te horen is een gegeven..
Diablo schreef:Tillie20 schreef:Inderdaad, vind dit allemaal terechte kritiek wat imo absoluut niet onder pesten valt. Dat het minder leuk is om te horen is een gegeven..
Ik vind het echt zo lijken dat veel bokkers hun mond altijd gehouden hebben (waarom weet ik niet, misschien durfden ze niet echt omdat het inderdaad bekende bokkers zijn en ze bang waren commentaar te krijgen van hun 'fans') en nu er iemand is geweest die het gewaagd heeft kritiek te leveren, ze er allemaal als hyena's bovenop springen. Bijna als een soort van opluchting dat ze eindelijk hun gal kunnen spuien.
Cinderella schreef:Tja, over het laatstgenoemde topic.. denken jullie nou echt dat de mods met een goed argument komen waarom het topic de eerste keer op slot ging? Nee natuurlijk niet. Een topic wordt normaal niet zomaar op slot gegooid, omdat de TS het toevallig even niet aanstaat. Nu dus wel. Daar is geen goede verklaring voor, dat heet vriendjespolitiek, bekende bokkers politiek, vinger in de pap politiek, hoe je het dan ook wilt noemen.
Bokt heeft altijd wel bekend gestaan als een pittig forum. Veel mooie dingen, maar het kan er ook fel aan toe gaan. Ik denk dat iedereen hier dat weleens ervaren heeft, zowel direct als indirect. Bokkers die hun hele hebben en houden op bokt gooien, dagelijks hier te vinden zijn en veel bokkers "kennen", weten dan ook echt wel hoe het kan gaan. Het feit dat je misschien wat bekender bent op bokt, doordat je je leven deelt online en een huwelijksaanzoek gedaan hebt, wilt niet zeggen dat iedereen dan ook maar reageert alsof ze oogkleppen op hebben. Het hele topic verliep prima, er werden nette commentaren gegeven en als je dan echt zo dol bent op je dieren, neem je het in ieder geval in overweging of het misschien mogelijk is dat er iets niet klopt.
De mods hebben hier zich onterecht mee bemoeid en ik denk juist dat het nu zoveel mensen frustreert, omdat het al tijden niet meer duidelijk is welke lijn bokt trekt.
ohjajoh6 schreef:Slechte publiciteit, blijft nog altijd publiciteit.
Ik heb niks met ze, maar vind het toch apart dat het in dit topic bijna geheel over het zelfde stel gaat, wat het voortrekken betreft.
De meningen zijn geventileerd en daar word te weinig of niets mee gedaan, nou en? Doen we toch allemaal wel eens?
Ze zijn gelukkig met elkaar en hun paardjes en brengen dat graag naar buiten, constant. Dan klik je hun topics toch gewoon niet meer aan, bij geen sjoege houd het van zelf wel een keer op hoor. Nu voeren jullie het uiteindelijk zelf nog ook...
Ik ben dan ook van mening: zolang ze over je banketstaaf en niet van je eten, zal het mij mijn dikke kont roesten
jessdaniels schreef:Mischien is het een idee voor een aantal mensen in dit topic om *namen verwijderd( gewoon een "foei" te geven? Dan hoef je je nergens meer aan te ergeren