Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PowerReiner schreef:Ik zie niet dat je compleet afgebrand word. Ik zie dat humor ver te zoeken is bij sommige mensen.
Er wordt moeilijk gedaan over een smiley die is veranderd in een zin die niet gepast was in die post. Ik heb de post erbij gepakt, en mijns inziens was een smiley net zo ontoepasselijk.
Desalniettemin heeft bokt ervoor gezorgd dat de verandering van smileys is terug gedraaid op IM. Dat is een hele nette oplossing voor een imo onzinnig probleem.
Daarnaast was er nog de optie om tijdelijk terug te gaan op bokt4. Er zijn een aantal mensen geweest die zeiden dat ze er een probleem mee hadden omdat je er niet voor kon kiezen. Maar dat kon dus wel, door middel van het platform te wijzigen naar bokt4.
Ik respecteer de mening van de tegenpartij, alleen vind dat er erg wordt overdreven. Daarnaast wordt er totaal voorbij gegaan aan het feit dat bokt erg veel moeite heeft gedaan om deze wijzigingen te kunnen doen voor 1 dag. Nogmaals, niet voor hun eigen plezier, maar voor de gebruikers. En dat is iets wat totaal niet geapprecieerd wordt door de tegenstanders.
Stel je voor dat iemand veel moeite doet om een leuke dag te organiseren voor jouw verjaardag, maar hetgeen jullie gaan doen is niet helemaal jouw ding. Ga je dan ook totaal voorbij aan de hoeveelheid moeite die ervoor gedaan is?
Niet iedere grap wordt door iedereen gewaardeerd. Het is maar goed dat we allemaal verschillend zijn zeg ik altijd maar.
Alleen wordt er in dit topic erg overdreven en kan de humor er totaal niet van ingezien worden door sommigen, en dat is hetgeen wat jammer is in dit topic, en meteen ook de reden dat er een muur van weerstand ontstond imo.