Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@Marit; op dit moment worden de verkleinde foto's in erg hoge kwaliteit naar de bezoekers gestuurd, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de betere/scherpere versies van Flickr? Een paar pagina's terug kwam Tinypic ook voorbij maar daar lijkt het erop dat Tinypic een sharpen filter over de verkleinde versie haalt.
Voel je overigens vrij om een topic te starten over de kwaliteit van de foto's. We zijn geen foto expert, we hebben ons best gedaan om te zorgen dat de kwaliteit ruim voldoende (of zelfs erg goed) is, maar grote kans dat we daarin nog dingen kunnen verbeteren. Wat vergelijkende foto's helpen overigens enorm bij dit soort dingenZie ook de post van xTitanic.
Blijheid schreef:Nog iemand die problemen heeft met foto's die draaien?
Ik heb de foto gewoon rechtop op mijn laptop staan, als ik hem wil uploaden komt ie in het klein onder 'files' wel rechtop te staan, maar eenmaal geupload staat ie ineens op zijn kant
[ [url=m/1PmOA5.png]Afbeelding[/url] ]
(en deze printscreen blijft dan weer wel rechtop staan als ik m upload)
Iolanthe schreef:Blijheid schreef:Nog iemand die problemen heeft met foto's die draaien?
Ik heb de foto gewoon rechtop op mijn laptop staan, als ik hem wil uploaden komt ie in het klein onder 'files' wel rechtop te staan, maar eenmaal geupload staat ie ineens op zijn kant
[ [url=m/1PmOA5.png]Afbeelding[/url] ]
(en deze printscreen blijft dan weer wel rechtop staan als ik m upload)
Ligt aan je foto, ik heb dat soms ook met tinypic. Helpt dan om hem gewoon eens te openen in Paint en te draaien (of als hij in Paint wel juist staat, eens draaien en terugdraaien) en dan weer opslaan. Dan zou het probleem normaal opgelost moeten zijn.
LovingTweety schreef:Nou zal ik wel heeeeel blond zijn, maar ik zie gewoon echt niet waar ik kan uploaden![]()