onpaard schreef:Vraagje; wordt een mod. betaald?
nee...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:Nou, ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt!
Overigens stoor ik me behoorlijk aan enkele bokkers hier: je bent geen mod, je hoeft je niet te gedragen als een mod en je hoeft dus ook niet constant op alles te reageren met elke keer dezelfde uitleg.
Ik deel redelijk dezelfde mening dat er niet onnodig iemand hier aan de schandpaal genageld moet worden, maar ik verkondig die mening ook niet drie keer per pagina.
Het begint gewoon vervelend te worden dat er mensen die hebben aangegeven graag mod te worden, zich nu in allerlei topics ook proberen te profileren als mod.
Olympia schreef:Ik heb jullie net verzocht om offtopic geklets achterwege te laten, omdat ik anders genoodzaakt ben om dit topic op slot te zetten. Dit is de laatste keer dat ik het vraag, anders gaat het topic echt op slot en dat zou ik persoonlijk jammer vinden,
Cinderella schreef:Nou, ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt!
Overigens stoor ik me behoorlijk aan enkele bokkers hier: je bent geen mod, je hoeft je niet te gedragen als een mod en je hoeft dus ook niet constant op alles te reageren met elke keer dezelfde uitleg.
Ik deel redelijk dezelfde mening dat er niet onnodig iemand hier aan de schandpaal genageld moet worden, maar ik verkondig die mening ook niet drie keer per pagina.
Het begint gewoon vervelend te worden dat er mensen die hebben aangegeven graag mod te worden, zich nu in allerlei topics ook proberen te profileren als mod.
quartel schreef:Cinderella schreef:Nou, ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt!
Ik ben het zo ontzettend met je eens!!
Je ziet leuke mensen gewoon veranderen in iets totaal anders....beetje jammer weer.