welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:28

Mars schreef:
In mindere zin: de topics van een bokster die overduidelijk véél te zwaar was voor haar haflinger en er toch steeds op kroop. Het werden altijd eindeloze rellen en ik heb behoorlijk op mn handen gezeten, alleen haar naam weet ik zo even niet.

Linkje?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:29

De ophef die ontstond rondom een bedrijf dat filmpjes maakte door veel te grote meiden en vrouwen naakt en in lingerie te laten butsen op shetjes en dat er toen op filmpjes ineens een gerespecteerde bokker bleek te staan.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:31

Urielle schreef:
De ophef die ontstond rondom een bedrijf dat filmpjes maakte door veel te grote meiden en vrouwen naakt en in lingerie te laten butsen op shetjes en dat er toen op filmpjes ineens een gerespecteerde bokker bleek te staan.

Heb je een link ofzo?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:32

Urielle schreef:

:wow: Dat laatste heb ik geloof ik gemist...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:34

Liksteen schreef:
Urielle schreef:

Heb je een link ofzo?

Dat is vast allemaal verwijderd en ik denk ook niet dat iemand er verder iets aan heeft, maar het was echt shocking en door de bizarre wending bleef het me bij.

Siers83

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:37

Die gerespecteerde Booker is die nu nog Booker? Heb het echtgemist geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:38

Siersma schreef:
Ja Amaris ik denk dat ik ook weet wie je bedoeld. Ik dacht ook dat haar naam met een A begon. Ze had toch ook 2 kinderen die niet bij haar woonde? Staat me wat van bij dat ze een blauw/paarsig figuur in dr fotootje had staan?

Lonneke??

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:48

Dat was ook degene aan wie ik moest denken bij dat verhaal.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:50

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:51

Urielle schreef:

oohh ja dat weet ik ook nog.....die films gingen ook rond op facebook.
ppfff dan heb je wel meer dan drie steekjes los als je dat doet he?? 8)7

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:53

quartel schreef:
Urielle schreef:

oohh ja dat weet ik ook nog.....die films gingen ook rond op facebook.
ppfff dan heb je wel meer dan drie steekjes los als je dat doet he?? 8)7

Is dat van de ponypletter?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:56

Siersma schreef:

Ze is al een hele tijd niet meer online geweest, heeft toen een uitleg in haar HK topic geplaatst weet ik nog wel.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:57

Mars schreef:
Siersma schreef:

Ze is al een hele tijd niet meer online geweest, heeft toen een uitleg in haar HK topic geplaatst weet ik nog wel.

:') hoe valt zo iets als dat nou nog uit te leggen.........?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:58

Dat zou ik wel eens willen lezen..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:59

xSwanHeart schreef:
Urielle schreef:

:wow: Dat laatste heb ik geloof ik gemist...

Het verhaal heb ik ook gevolgd maar dat laatste heb ik ook gemist :wow:

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:59

Welke persoon is dat dan als ik vragen mag

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:00

bel91 schreef:
Siersma schreef:
Ja Amaris ik denk dat ik ook weet wie je bedoeld. Ik dacht ook dat haar naam met een A begon. Ze had toch ook 2 kinderen die niet bij haar woonde? Staat me wat van bij dat ze een blauw/paarsig figuur in dr fotootje had staan?

Lonneke??

Ja Lonneke! Die bedoelde jij ook toch Amaris?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:02

Bokt heeft alles gewist toen en ik hoef haar niet nog eens door het slijk te trekken. Het ging toen zelfs over Facebook en het was een domme actie van lang geleden waarvoor ze flink heeft moeten boeten want iedereen wist ervan.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:06

Het verhaal van Edje, die geadopteerd is door bokker Matheno
Pokémon is natuurlijk ook onvergetelijk en daardoor denk ik ook ineens aan dat pennymeisjes topic van ElineS. Leuk om te lezen wat de bokkers allemaal gedaan en uitgespookt hebben als kleine penny's

Het verhaal van de bokker die na 7 jaar eindelijk het door haar zo geliefde paard kon kopen.
Opium inderdaad en dat andere veulentje van dit jaar dat zo veel problemen had.

Potverdikkie was het geloof ik, of toch iets in die richting. Een bokker waar ik altijd veel respect voor had, tot ik erachter kwam wie en vooral wat ze in werkelijkheid is/was

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:08

Lonneke is niet verstandelijk gehandicapped, maar heeft borderline met schizofrene kenmerken. Ik spreek haar soms nog weleens. Helaas is haar situatie nog altijd onveranderd..
Urielle bedoelt volgens mij het ponypletverhaal? Ik weet om wie het gaat en heb haar nav haar verhaal nog weleens om haar kant gevraagd.

Herinnert iemand zich nog het verhaal rondom bokker Marialva? Eerst met die tweelingdracht (wat niet waar bleek) en toen nog wat mensen opgelicht. Was die toen ook niet bij Alberto Stegeman?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 19-11-14 19:11, in het totaal 3 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:10

Daar gaat ergens wel een lichtje branden inderdaad.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:12

poetser schreef:
Het verhaal van Edje, die geadopteerd is door bokker Matheno
Pokémon is natuurlijk ook onvergetelijk en daardoor denk ik ook ineens aan dat pennymeisjes topic van ElineS. Leuk om te lezen wat de bokkers allemaal gedaan en uitgespookt hebben als kleine penny's

Het verhaal van de bokker die na 7 jaar eindelijk het door haar zo geliefde paard kon kopen.
Opium inderdaad en dat andere veulentje van dit jaar dat zo veel problemen had.

Potverdikkie was het geloof ik, of toch iets in die richting. Een bokker waar ik altijd veel respect voor had, tot ik erachter kwam wie en vooral wat ze in werkelijkheid is/was

Potvetdikkie... dat deel ervan heb ik gemist! Wat bleek ze uiteindelijk te zijn dan?

Domiinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:17

Mij is voor zover ik weet alleen eem leuk topic bij gebleven.
Dat was een topic over iemand die een shet had en daar haar knuffel aapje op liet "rijden". Was echt heel grappig om te lezen :)
Ook kreeg dat aapje op een gegeven moment vam een mede bokker een zelf gebreid mutsje en had ook een cap als ik me niet vergis

Heeft iemand toevallig nog het linkje van dit topic??

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:20

Cayenne schreef:
Herinnert iemand zich nog het verhaal rondom bokker Marialva? Eerst met die tweelingdracht (wat niet waar bleek) en toen nog wat mensen opgelicht. Was die toen ook niet bij Alberto Stegeman?

Yep, niet exact gevolgd maar wel meegekregen dat het een fout type was zeg maar.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:38

Dat Marialva was ook vaag idd.
En lonneke... Tja... Wat moet je daar nu over zeggen? Een geweldig leuke meid, een hele goede vriendin, en toen kwam de borderline.
Ik kon niet omgaan met haar impulsieve gedrag (oa) en daardoor zijn we compleet uit elkaar gegroeid.
Doet me ook denken aan Nina, die had ze uitgeleend/weggegeven aan een bokker, en t beestje kwam verwaarloosd terug.
Heb haar toen nog samen met merilyn geschoren weet ik nog.
En dan ook "bokkers lucky", een opknap projectje van lonneke.
En dan tijdens 9/11 een bokker die claimde dat familie van haar in een van de vliegtuigen zat, wat niet waar bleek te zijn...