Sees schreef:Over kleuterschool, mauwen en denigrerende posts gesproken Nies en Elles...
En daar gá je gewoon weer......
Je bent een bron van vermaak vanmiddag, Sees
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
? Heb je niet door dat je zelf ook doet wat je mij verwijt
? Ik heb al aangegeven dat ik het oprecht vervelend voor jou vind dat je nog met een los eindje zit. Ik zie alleen nog steeds niet in wat die gebeurtenis met dit topic te maken heeft. Dat hoeft ook niet. Feit blijft dat Internet een lastig medium is en dingen heel makkelijk anders opgevat kunnen worden dan bedoeld. Dat blijkt nu ook maar weer
. Sees schreef:Heb je niet door dat je zelf ook doet wat je mij verwijt?

. No good can come from this. Nogmaals Ik vind het vervelend voor je dat die issue je nog bezig houdt en hoop dat je ooit antwoord krijgt op je vragen.
. Het is echter wel zo dat Op zo'n groot forum met zoveel verschillende mensen, het niet altijd pais en vree kan zijn. Soms moet je gewoon eea naast je neerleggen. Sees schreef:TS excuses, het lijkt er op dat dit topic precies is geworden wat je zo vervelend vond. Het is echter wel zo dat Op zo'n groot forum met zoveel verschillende mensen, het niet altijd pais en vree kan zijn. Soms moet je gewoon eea naast je neerleggen.
. Ik heb mijn 1e bericht teruggelezen en die was inderdaad nogal scherp. Daartoe heb ik aangegeven dat het niet mijn bedoeling was Elles te agiteren. Ook heb ik aangegeven dat ik het oprecht vervelend vind voor Elles dat ze nog met een los eindje zit en hoop dat ze ooit antwoord krijgt op haar vragen. Ik steek dus wel degelijk de hand in eigen boezem, ik krijg echter niet de indruk dat anderen dat ook doen. Dat hoeft ook niet maar blijf mij dan ook niet doorgaan over mij
. Daarnaast heb ik al een paar keer aangegeven dat het beter was om er over op te houden maar iedere keer komt iemand er weer op terug.
.
.
:
Sees schreef:Over kleuterschool, mauwen en denigrerende posts gesproken Nies en Elles... steek de hand eens in eigen boezem. Maar misschien is het beter dit per PB te bespreken ipv offtopic te gaan?
Ik vraag me serieus oprecht af met welk doel TS het topic heeft geopend. Niet zo'n rare vraag lijkt me. Vraagt ze zich af of meer mensen het zo ervaren? Hoopt ze dat ze door dit topic op andere gedachten wordt gebracht? Is het alleen ventileren van een vervelend gevoel? Maar ik hoop eigenlijk dat de TS daar een antwoord op geeft ipv anderen...
?
. Ik heb net nóg een keer al jouw posts gelezen en laat ik het dan anders formuleren want mijn vraagstelling was wellicht wat vaag. Wat is je doel van dit topic? Wat hoop je dat er verandert door dit topic?