Ik sta op het punt om te vertrekken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:23

Sees schreef:
Over kleuterschool, mauwen en denigrerende posts gesproken Nies en Elles...

En daar gá je gewoon weer......
Je bent een bron van vermaak vanmiddag, Sees :')

Arc_En_Ciel

Re: Ik sta op het punt om te vertrekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:25

Goh wat een leuk, gezellig topic is dit. 'bokt-sfeer' om het zo maar even te noemen :+

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:26

:))

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:35

Winged schreef:
Nja, gezien de recente gebeurtenissen op bokt begrijp ik de reactie van Elles wel. Tis gewoon poedersuiker.

Amen.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:43

Dames.. Gaan we lekker?

Gedane zaken nemen geen keer, ik heb hier ook al over verteld in het begin van het topic..
Ik persoonlijk vind het wel degelijk relevant, gezien die stunt van het beheer een behoorlijke stempel heeft gedrukt op de sfeer op Bokt..

Het blijft een feit dat er mods uitgegooid zijn op een manier die op zijn zachtst niet netjes was.. (En op zijn hardst een aantal dingen die mij op zijn minst een OW gaan opleveren..)

Zo krijg je verdeeldheid en inderdaad zulke woordenwisselingen als tussen Elles en Sees..

(No offence, ik noemde t even als het meest recente voorbeeld.. :) )

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:42

Elles een beetje zelfreflectie zou je niet misstaan :o ? Heb je niet door dat je zelf ook doet wat je mij verwijt ;) ? Ik heb al aangegeven dat ik het oprecht vervelend voor jou vind dat je nog met een los eindje zit. Ik zie alleen nog steeds niet in wat die gebeurtenis met dit topic te maken heeft. Dat hoeft ook niet. Feit blijft dat Internet een lastig medium is en dingen heel makkelijk anders opgevat kunnen worden dan bedoeld. Dat blijkt nu ook maar weer ;).

Ik denk iig niet dat het iets van de laatste tijd is en ik denk ook niet dat het zal veranderen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:32

Sees schreef:
Heb je niet door dat je zelf ook doet wat je mij verwijt ;) ?

Oh, serieus, doe ik dat? Bedankt dat je me er even op wijst hoor, ik had het écht niet door :') _O-

Maar goed, dit rare wedstrijdje "wie heeft het laatste woord" heb je bij deze gewonnen hoor, bij gebrek aan een tegenstander. Ik trek me terug uit de wedstrijd. ;)
Hoewel ik me heel prima geamuseerd heb met je vanmiddag en het best leuk is om na tien jaar eindelijk weer eens gewoon te kunnen zeggen wat je wilt, is dit toch echt niet mijn niveau. Maar het was beslist leuk om me heel even te verlagen ;)

Dag Sees :evaw: :*

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:44

Het was niet mijn bedoeling je te agiteren. Misschien is het inderdaad beter om dit te staken ;). No good can come from this. Nogmaals Ik vind het vervelend voor je dat die issue je nog bezig houdt en hoop dat je ooit antwoord krijgt op je vragen.

TS excuses, het lijkt er op dat dit topic precies is geworden wat je zo vervelend vond :o. Het is echter wel zo dat Op zo'n groot forum met zoveel verschillende mensen, het niet altijd pais en vree kan zijn. Soms moet je gewoon eea naast je neerleggen.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:06

Sees schreef:
TS excuses, het lijkt er op dat dit topic precies is geworden wat je zo vervelend vond :o. Het is echter wel zo dat Op zo'n groot forum met zoveel verschillende mensen, het niet altijd pais en vree kan zijn. Soms moet je gewoon eea naast je neerleggen.

En als je nu eens heel goed naar je eigen berichten wil kijken dan zul je zien dat je daar zelf de veroorzaker van bent. Je hoeft je niet overal mee te bemoeien, zeker niet met dingen waarvan je helemaal niet weet wat er precies scheelt. :)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 08:35

Harbourlight, it takes two to dance the tango. Als iedereen hier zijn of haar eigen advies nou eens ter harte zou nemen ;).

Maar goed, laten we er alsjeblieft over ophouden want zoals ik al zei, no good can come from this. Let's agree to disagree en wat mij betreft even goede vrienden :j.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 08:53

Inderdaad: two. Dus dat jij alles om de ander zit te steken klopt dan ook niet. Ik vind jullie allebei kinderlijk reageren. Ik begrijp echter waarom Elles het 'omhoog brengt' en vanaf daar is het van twee kanten gewoon actie-reactie. Maar jouw eerste reactie op elles is imo al eentje die 'uit lokt'. Heb ik geen probleem mee mits je dan ook niet zeurt als er op in gegaan wordt. En imo is DAT het probleem van bokt. Wel geniepig uitdagen maar komt er dan reactie dan komt er gezeur over de toon en manier van doen.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:08

Ayasha, ik zie dat uiteraard anders ;). Ik heb mijn 1e bericht teruggelezen en die was inderdaad nogal scherp. Daartoe heb ik aangegeven dat het niet mijn bedoeling was Elles te agiteren. Ook heb ik aangegeven dat ik het oprecht vervelend vind voor Elles dat ze nog met een los eindje zit en hoop dat ze ooit antwoord krijgt op haar vragen. Ik steek dus wel degelijk de hand in eigen boezem, ik krijg echter niet de indruk dat anderen dat ook doen. Dat hoeft ook niet maar blijf mij dan ook niet doorgaan over mij ;). Daarnaast heb ik al een paar keer aangegeven dat het beter was om er over op te houden maar iedere keer komt iemand er weer op terug.

Ik dacht dat het topic ging over de sfeer op Bokt en niet over dat specifieke geval, that's all.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:11

En je hebt jezelf samen met Elles als prachtig voorbeeld naar voren geduwd, onbewust en onbedoelt waarschijnlijk. :+

Edit: en stel nu he, stel, dat jullie allebei minder waarde zouden hechten aan wat op bokt gereageerd wordt, zou de sfeer dan ook zo verbitterd zijn geweest op een paar berichten tijd?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:29

Elles, nogmaals, het spijt me als of dat mijn posts iets bij je hebben getriggerd. Dat was niet de bedoeling maar wel te verwachten vanwege de inhoud of de manier waarop ik het geschreven heb. Een gevoelige kwestie op een niet gevoelige manier aangekaart. Nogmaals mijn excuses.

Zoals ik al zei, ik vind de sfeer op Bokt nu niet anders dan tien jaar geleden. Ik denk dat je dit altijd zult houden. Internet is onpersoonlijk en vanwege het gebrek aan persoonlijke interactie aan vrije interpretatie onderhevig en daar gaat het nog wel eens mis. Daarbij vallen bepaalde sociale ongeschreven grenzen met betrekking tot het discussiëren weg en dat heeft zo z´n rauwe, eerlijke charme maar kan ook leiden tot felle, soms nare, discussies.

Ik denk dus dat het het beste is om, in zo´n geval, het naast je neer te leggen. Dat ga ik nu dus ook doen met dit topic :D.

Ayasha, ik vind jouw onderschrift dus toepasselijk in deze en ga ´m nu dus ook toepassen :evaw: ;) .

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:46

Oplossing :)* :

Meer mannen op Bokt! *\o/*

Zoveel vrouwen bij elkaar..... Dat kan nooit goed blijven gaan! :=

Haha, just kidding :D :o

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:12

Kleine_Reijn, je zegt het als een grapje, maar veel mensen geloven werkelijk dit iets is dat ontstaat door vrouwen. Maar dat is echt niet waar. Het komt bij alle online communities voor, en zeker ook bij groepen die voor een groot deel uit mannen bestaan. (GeenStijl bv heeft ook voornamelijk een mannelijke gebruikersbasis, zeker bij de actieve gebruikers. En er is zelfs ergens een groepje mannen geweest dat afsprak om 'gezellig' eens even stennis te schoppen op andere fora, gewoon, voor de lol topics verstieren, want dat was leuk.)

Kortom: nee, het is absoluut niet waar dat dit iets te maken heeft met het aantal vrouwen. Dit voor iedereen die denken dat er in dergelijke grappen een kern van waarheid zit: nee dus :)

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:10

Ik bedoelde het idd als geintje <3

Maar wat je zegt is idd waar. Veel mensen denken dat er wel een kern van waarheid is zit. En overal gebeurd het!

Ik hoop dat het hier op Bokt weer gezelliger gaat worden!
Lang ben ik hier nog niet, maar ook ik moet af en toe tot 10 tellen, of gewoon het hele topic maar "afvinken" om niet te gaan zeggen wat ik op dat moment denk.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:16

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat mensen zich zo druk maken om zo iets? Ik bedoel het is toch gewoon een forum, als je het niet wilt lezen klik je het toch gewoon weg? Maar dat komt misschien ook dat ik gewoonweg geen tijd heb om mij druk te maken over dit soort dingen...

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:00

Ja ik vind de sfeer ook minder fijn, daarom trek ik me regelmatig terug en reageer ik niet meer. Ik kruip dan lekker in mijn meelees modus.. Ooit eens goed actief geweest hier, tot een zekere bokker waar ik de naam niet eens meer van weet, besloot mij eens de grond in te boren. Dit deed ze zo door oude reacties van mij uit andere onderwerpen, en oude gestartte topics van mij op te rakelen in een discussie en zo de boel persoonlijk te maken. Ik vind het nog steeds misselijk gedrag en ben daarna ook een jaar niet meer op bokt geweest want zo beu was ik het.. En nu ik weer meelees, zie ik het andere bokkers ook doen. Nee ik vind de sfeer vreselijk hier, dus ik lees alleen nog maar en als het de verkeerde kant op gaat dan vertrek ik uit het topic.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 09:22

Sees schreef:
Over kleuterschool, mauwen en denigrerende posts gesproken Nies en Elles... steek de hand eens in eigen boezem ;). Maar misschien is het beter dit per PB te bespreken ipv offtopic te gaan?

Ik vraag me serieus oprecht af met welk doel TS het topic heeft geopend. Niet zo'n rare vraag lijkt me. Vraagt ze zich af of meer mensen het zo ervaren? Hoopt ze dat ze door dit topic op andere gedachten wordt gebracht? Is het alleen ventileren van een vervelend gevoel? Maar ik hoop eigenlijk dat de TS daar een antwoord op geeft ipv anderen...

Sees, als je het allemaal zo goed weet: waarom neem je dan niet de moeite om het topic eens door te lezen? Daar staat het antwoord op je vraag namelijk meermaals gegeven.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:51

Joolien, zo aanvallend is niet nodig denk ik want dat doe je zelf precies waar je zo'n hekel aan hebt, toch :o ?

Ik heb het hele topic doorgelezen, dat doe ik 9 van de 10x alvorens ik iets post ;). Ik heb net nóg een keer al jouw posts gelezen en laat ik het dan anders formuleren want mijn vraagstelling was wellicht wat vaag. Wat is je doel van dit topic? Wat hoop je dat er verandert door dit topic?

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:11

Ennnnnnn, zullen we weer on-topic gaan???

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:20

Verbeter de wereld of in dit geval bokt en begin bij jezelf. Wat een onnodig gekissebis heen en weer zeg.. de een heeft een vraag die al dan niet al beantwoord is. Blijkbaar weet ze het antwoord toch niet en kun je twee dingen doen imo. Je legt t nogmaals normaal uit zodat het wel gesnapt wordt of je verteld waar ze het terug kan lezen.
Jij blij zij blij toch :)
Jammer dat juist in een topic als deze dit soort dingen voorbij moeten komen, juist hier kan je ook laten zien hoe het ook anders kan ;)