Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shiloh schreef:Hoezo is dit speculatie? Ze zegt in die post dat ze contact heeft gehad met een mod en nu daar mag posten, terwijl het geen paard gerelateerd forum is. Dat kan alleen als iemand dat voor haar open heeft gezet. Is toch niet vreemd dat ik daar op reageer dan?
Dat zou ontzettend hypocriet zijn Ladybird! Je kunt van iemand in dikke paniek en hoge nood niet verwachten dat ze gelijk die route neemt. En als je je in zo'n schrijnend geval je zo kei hard aan de regels houdt, dan moet je dat in dit geval ook doen. Al helemaal omdat je perse wilt dat hier mensen komen met interesse in paarden en dat is hier duidelijk niét het geval.
Citaat:heb ik contact opgenomen met één van de moderators van het forum van Bokt.nl met de vraag of ik hier kon en mocht reageren. En hoera, hier ben ik!
Onali schreef:Jeetje Shiloh wat maak je er een probleem van zeg. Deze smiley is erg van toepassing:
![]()
Voor je OP, tja ontzettend k#tsituatie voor Kevertje, maar kom op ze is 41 jaar oud. Dat ze contact kan leggen met de politie ed had ze zelf ook wel kunnen bedenken.
Iedereen kan wel zeggen dat hij/ zij al tijden een meelezer is van een bepaald forum en zich pas dat moment gaat inschrijven. Van alle forums die er op the world wide web te vinden zijn ga je in zo'n situatie op een paardenforum vragen wat je moet doen. Ik kan daar echt niet bij.
Als ik in TS haar situatie had gestaan had ik niet eens aan Bokt gedacht. Ik kan me serieus niet voorstellen dat ze niemand kent die haar op dat moment of de avond ervoor kon helpen. (zelfs ik heb vrienden)
Emerald schreef:Nou ja Onali, dit zijn dus de reacties waarbij je een oordeel klaar hebt over iemand zonder enig medeleven.... Als je vaak op een forum meeleest maar niet post, kan het wel het eerste zijn dat er in je op komt. Al was het maar voor het enorme aantal mensen dat je bereikt. Je hebt duidelijk nooit in zo'n benarde situatie gezeten dat je niet meer 'helder' kan denken. Maar goed, je onderschrift zegt al genoeg toch?
Shiloh schreef:WAIT! ... WUT!!???
Voor iemand in nood wordt geen uitzondering gemaakt, of de regels een beetje gebogen? Maar dit mag wel?
Moordzaken @ [LN] Moorddossiers: omstandigheden, motieven en straffen.
Nu val ik helemaal van mijn stoel!
Emerald schreef:Sorry Onali, Ik had dat niet moeten zeggen, maar het is wel typerend voor iemand die dus waarschijnlijk nooit in een situatie heeft gezeten dat je dus echt niet meer helder kan denken.
Nogmaals sorry dat ik je onderschrift erbij haalde, maar ik heb echt helemaal genoeg van mensen die zo kortzichtig zijn dat ze zich niet kunnen inleven in een moeilijke situatie.
Apple schreef:Het is al heel lang beleid (en bekend) dat zakelijke accounts toegestaan worden op Bokt. In dit geval is het een zakelijk account dat alleen in dit specifieke topic wil plaatsen.