Het leukste van de 1 april grap is de bokkers zelf, die maken zich helemaal druk en worden van elk bericht paranoïde. I love it
Hahah Ja en dan ook echt elk bericht.. Ook al is het een gewoon normaal bericht zonder enige bijbedoelingen.
Bijv. Als ik hier meld dat ik vanavond zit te dubben over tomatensoep of uiensoep, met als hoofd misschien biefstuk of anders zeetong en als toetje een kaasplankje of een bananensplit dan gaat men deze zin ongetwijfeld ontleden tot op het bot..
Of dat ik zeg dat ik momenteel een heerlijke appeltaart aan het bakken ben ipv cupcakes
Paisano
Geplaatst: 09-03-14 11:43
Jullie zijn begonnen En in wat voor tempo Denk niet dat ik dat bij ga houden op mijn vrije zondag Ik ga lekker 't zonnetje in straks! Maar heel veel succes, ben benieuwd of jullie vanavond al wat verder zijn
Animal
Geplaatst: 09-03-14 11:43
Haha, die Sweet Dreams zijn hier helemaal goedgekomen. We gaan er vandaag weer Oerend Hard tegenaan hier Down on the Farm!!
*Nou vooruit, dit is geen hint hoor.. Zit jullie gewoon een beetje te stangen *
heerlijk om dit mee te lezen! ik kan echt niks maken van de hints maar gelukkig is bokt wel slim genoeg vorige 1 april grap ook niks van meegekregen dus ben extra benieuwd dit jaar!