Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:36

Lolacabana schreef:
Als we nu beginnen met het bannen van de mannen (tweakers), wat dan? De rest van de mannen, alles wat niet vrouw en hetero is? Stel je voor dat bokkers elkaar vinden zeg..

Niet zo zeuren :)

Nou... dan ga ik maar ;(

0011223344

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:40

Jeetje he.. Ik vind het echt een heel leuk idee van bokt. Is wel goed voor sommigen hier om een beetje te chatten met mannen, in plaats van alleen maar met en over paarden. :Y)

Als ze je lastig vallen kan je ze melden bij de moderators en verder, wees blij.. Misschien komen er wel hele leuke matches uit voort :j

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:43

Ojajoh schreef:
Jolliegirl schreef:
Mijn persoonlijke punt is gewoon dat bokt vervuild gaat worden met mannen die een vrouwtje zoeken..

Lijkt wel een datingsite dan..

Dus nee..ik weet niet zo goed wat ik ervan vind..

nou ik vind het ook niks ,maar anderzijds past het dan wel weer heel goed bij bokt

want normaal als een man zich aanmeld storten al die geile wijven zich massaal op die "arme" jongen
nu is er te kust en te keur hier :+

Hier wil ik toch wel even op reageren.
Want sorry. Ik reageer normaal NOOIT op een topic waar een man zich voorstelt. :n
Nu babbel ik wel met ze ja.
Maar niets geils, niets seksueels, niets van dat alles.
Gewoon omdat ik lol met ze heb.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:44

milou123 schreef:
Hier wil ik toch wel even op reageren.
Want sorry. Ik reageer normaal NOOIT op een topic waar een man zich voorstelt. :n
Nu babbel ik wel met ze ja.
Maar niets geils, niets seksueels, niets van dat alles.
Gewoon omdat ik lol met ze heb.

:')

voelde je je persoonlijk aangesproken meid? :(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 20:45

Ojajoh.. daar heb je gelijk in!!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:47

Nee, maar er wordt een suggestie gewekt dat iedereen die met ze praat of die op B&B zit een geil wijf is die zich op iedere jongen stort die voorbij komt (en niet alleen door jou).
En dat is gewoon niet zo.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:53

milou123 schreef:
Nee, maar er wordt een suggestie gewekt dat iedereen die met ze praat of die op B&B zit een geil wijf is die zich op iedere jongen stort die voorbij komt (en niet alleen door jou).
En dat is gewoon niet zo.

dan lees je toch verkeerd, probeer het nog eens te lezen en dan met een andere uitspraak te komen ;)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:55

Ik kan 'm op 2 manieren lezen.
Misschien bedoelde je het niet zo en heb ik het verkeerd opgepakt, dat kan.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:01

Even een positieve noot: bokt is bij mij nooit traag geweest. :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:03

Ik heb er geen last van. Ik doe mijn ding op bokt en kom ze verder niet tegen. Ze zitten toch niet ineens overal met verkeerde praatjes?
En het meelezen in het topic vond ik nog best grappig. Ik vind het een ludieke actie :j En ik denk echt dat er dat voor sommige nog wat leuks uit voort kan komen.

Dooft vanzelf uit en ik je bent er nog altijd zelf bij als het gaat om dubbelzinnigheid. Kijk eerst naar je eigen aandeel (of worden er echt vanuit het niets rare pb's gestuurd...). En als het je echt niet bevalt of je treft die ene rotte appel (wat natuurlijk wel heel vervelend is), negeren of als het de spuigaten uit loopt melden bij een mod.

Want bij het meelezen zijn het echt niet alleen de tweakers die over de top gaan. Iets met actie, reactie, de kip en het ei....... De een zal daar eerder de grens in aanvoelen als een ander.
Kijk maar naar het gemiddelde voorsteltopic van een mannelijke bokker, daar gaan er toch genoeg vrouwelijke bokkers los dat ik me soms plaatsvervangend schaam dat een man zich niet kan voorstellen zonder belaagd te worden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:06

Niet zo lastig doen.
Als er een Tweaker onbehoorlijk doet; pb naar moderators/contactpersoon van Tweakers zoals al eerder aangegeven. Net zoals bij alle andere Bokkers als die lastig doen.
Ik ga verder helemaal mee met Grit.

Ik vond het een heerlijke actie, heb me behoorlijk vermaakt op 1 april maar gisteren was de grap er wel van af. Smakelijk gelachen om het concept samen met vriendlief.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:07

Grit, echt _/-\o_ voor je post!

Ik zit ook wel te chatten maar heb totaal geen last van 'vieze' mannetjes of rare vragen.
Vraag me ook af waarom je niet bij de eerste tekenen zo iemand gewoon er af gooit en lekker links laat liggen.

De hype zakt vanzelf wel weg, geef het een week en dan zijn de aanmeldtopics ed wel voorbij. Voor de rest blijft er dan denk ik een leuke site om te chatten over.

Gewoon zelf duidelijk zijn en geen dingen uitlokken en dan snap ik het probleem niet.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:12

Ik vraag me trouwens af, als er vrouwen gore pb's op Tweakers naar mannen gaan sturen,
of er daar dan ook binnen no time een topic van 12 pagina's over de aanpak van deze trollende Bokkers ontstaat :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:14

Nee, dan wordt er door een trotse Tweaker een topic geopend 'een échte vrouw heeft me zo'n pb gestuurd, wat vind je daarvan duuuude.. *\o/* :j *D '

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:19

Roosch schreef:
Nee, dan wordt er door een trotse Tweaker een topic geopend 'een échte vrouw heeft me zo'n pb gestuurd, wat vind je daarvan duuuude.. *\o/* :j *D '

+1 !!!!!
_/-\o_

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:23

Lolacabana schreef:
Als we nu beginnen met het bannen van de mannen (tweakers), wat dan? De rest van de mannen, alles wat niet vrouw en hetero is? Stel je voor dat bokkers elkaar vinden zeg..

Niet zo zeuren :)

Een groot verlies zou de wereld der Paarden-ICT dan lijden :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:37

Ik denk juist dat het positief is dat Tweakers en Bokt zich hebben gemengd in beperkte mate. Het verbreedt de wereld van sommige mensen, geeft een andere kijk op bepaalde zaken en hey, die nerds kunnen nog eens van pas komen bij technische probleempjes! :)*

Ik heb het topic even globaal doorgelezen en kom tot de conclusie dat er verschillende zaken spelen:
* Ongewenste pbtjes --> modteam heeft er een oplossing voor geboden
* Trage server --> zou opgelost moeten zijn/er is een alternatief geboden
* Bokkers die de grap niet kunnen waarderen. Tsja. Dat zal wellicht 1% van alle Bokkers zijn, de rest heeft zich er kostelijk mee geamuseerd.
* Jolliegirl die dreigt om niet meer op Bokt te komen.

Wellicht komt het omdat ik geen azijn bij het ontbijt heb genomen, maar ik kan er wel allemaal de humor van inzien.

Verder zag ik een opmerking over dat 'Bokts imago verpest zou zijn door de Tweakers.' Kweenie hoor, het beeld wat het merendeel op stal schetst over Bokt is dat het allemaal zeikerige, kort-door-de-bocht-reagerende en elkaar-afmakende meiden zijn.
Als dat aangevuld wordt met 'en een paar nerds die leven in de brouwerij brengen', dat klinkt alleen maar beter. :D

Ik denk dat we de Tweakers als een welkome afwisseling kunnen zien.

GP500

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:39

Helaas zijn er wat puberale jochies, ook niet-tweakers, die er op komen om even lollig langs te komen.
Je kunt naar elke mod hier of van T.net een pb sturen en zijn nemen dan wel maatregelen.

We houden het graag gezellig met jullie.
Dit is de leuk en onschuldig bedoeld. *\%/*

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:42

Ik vind het ook helemaal niks.. Ik heb niks tegen tweakers, niks tegen biks&bytes maar laat de bokkers die zo nodig met tweakers willen praten lekker op dat biks&bytes..
Werd me verzocht om iets subtieler te zijn met mijn mening over een foto van een tweaker die in ons HKtopic werd gezet omdat hij meeleest.. Ja bekijk het, moet ie maar niet meelezen, wat heeft zo'n gast te zoeken in een havo eindexamen topic..

Yaemyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:42

Niemand heeft meer geduld tegenwoordig dat is duidelijk. Een geweldige 1 april grap maakt bokt tijdelijk wat traag en half bokt dreigt bokt in de ban te doen want bokt is ineens een vreselijke site geworden om een 1 april grap die blijkbaar een keer niet in de smaak viel..
Een handjevol mensen (blijkbaar nog niet eens) krijgt een schuine pb en alle Tweakers moeten maar verbannen worden. Want het zijn allemaal maar nutteloze geile mannetjes.
Het is toch te gek voor woorden dit. Aan de andere kant stiekem lachwekkend.. Maar aan het einde van de dag gewoonweg zielig.
Over een weekje is alles toch weer normaal waarschijnlijk.. Ik vind dit echt belachelijk overdreven.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:45

Er hebben zich ook wellicht een paar van Fok aangemeld toch, mss zegt dat al genoeg :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:45

ik ben zo blij met een paar tweakers!! zo handige tips geven ze :D :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 21:47

Ik dreig niet.. :-)

Ik geef een mening en een eventueel gevolg.
Dat zal bokt aan hun kont roesten of ik hier wel of niet ben..maar heb ik t maar ff gezegd.

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:55

Jolliegirl schreef:
Ik dreig niet.. :-)

Ik geef een mening en een eventueel gevolg.
Dat zal bokt aan hun kont roesten of ik hier wel of niet ben..maar heb ik t maar ff gezegd.

Ondertussen wel helft van 't forum op hun achterpoten zetten :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:59

Niet alleen Tweakers sturen zulke berichten. Hoevaak dat het wel niet voorgekomen is in de Boktgeschiedenis dat er rare pb's verstuurd werden.. Nu geeft het modteam en het Tweakerteam aan dat er even een seintje gegeven moet worden zodat men ze er op aan kan spreken; prima toch? Hoor, wederhoor, oplossing. Complimenten voor het team.

En ja, dat noem ik dreigen. 'Ik ga van Bokt af als het zo langer doorgaat' schemerde door in je woorden. Niet dat Bokt er inderdaad last van heeft met al die nieuwe Tweakeraars. :+
Zie je dan niet in dat er ook een positieve kant zit aan de nieuwe contacten die Bokt hierdoor rijker is? Dat er dan een nietsnut is die de boel verpest door stomme pb's te sturen, dat is behoorlijk jammer. Daar geef ik je ook gelijk in, maar daar is een oplossing voor geboden.
Dat jij geen leuke contacten hebt opgedaan omdat je blijkbaar een vriend hebt, tsja. Dat kan natuurlijk ook.
Ik heb ook weinig persoonlijke contacten opgedaan maar wel wat rondgespeurd in de topics her en der en de lol was overal duidelijk te merken. En dat zorgde ervoor dat ik zoiets had van :D :D :D
Misschien dat er nog wat leuke vriendschappen/relaties ontstaan. Ik zeg: +:)+ Alleen maar leuk! +:)+