Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:35

Je volledige adres zie je alleen als je de T and T code hebt EN je postcode.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:36

quera schreef:
Je volledige adres zie je alleen als je de T and T code hebt EN je postcode.

Precies, dus ik zie het hele grote probleem niet omtrent de T & T hier neer te zetten..

Af en toe mensen....... Ik hou mn mond wel..

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:36

Dit dwaalt weer af... wij willen gewoon onze tt code, meer niet. mensen bemoei je niet zo ermeeeeeee PFFF

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:37

En wij geven alleen aan dat je volledige adres niet te zien is door alleen de code hier neer te zetten

upendo

De postcodes stonden achter de codes.

misskiry

Ik vind het niet nodig dat de codes hier komen te staan. Dit gaat om onze spullen. Hebben andere niets mee te maken dus hoeft wat mij betreft niet BOEM hier staan. Gewoon per PB.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:38

dat heb ik niet kunnen zien :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:39

upendo schreef:
De postcodes stonden achter de codes.

Had ik niet gezien.. Maar dan hadden de modjes gewoon de postcode weg moeten halen is er verder geen probleem geweest..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:42

misskiry schreef:
Ik vind het niet nodig dat de codes hier komen te staan. Dit gaat om onze spullen. Hebben andere niets mee te maken dus hoeft wat mij betreft niet BOEM hier staan. Gewoon per PB.

Ben ik met je eens dat het eigenlijk via pb moet, maar blijkbaar wil A dat niet en staat pc al uit.
Mod was ook wel erg snel.

Hoop voor de gedupeerden dat alles morgen/overmorgen ontvangen is.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:42

Klopt, de postcodes stonden er achter, dus als je dan het hele adres kunt zien, is dat niet slim. Het zou fatsoenlijk zijn van Angeliek dat ze de mensen een pbtje stuurde, maar ik neem aan dat Chevax het ook nog wel kan nakijken, hoewel het natuurlijk een beetje onzin is dat zij Angelesss haar werk moet doen.

Met alleen de TTcodes ben je er ook niet, want hoe weet je dan welk pakketje van jou is.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:43

nynke55 schreef:
Met alleen de TTcodes ben je er ook niet, want hoe weet je dan welk pakketje van jou is.

Heel makkelijk, elke TT even proberen met je eigen postcode komt het heel snel naar boven

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:45

Nicole schreef:
nynke55 schreef:

Heel makkelijk, elke TT even proberen met je eigen postcode komt het heel snel naar boven

hebben wij al niet genoeg moeite moeten doen om het al zover te krijgen!!!!!!!!!!!!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:46

Ik zou het wel doen :)

kijk makkelijk is anders maar dit is een kleine moeite ;)

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:53

nynke55 schreef:
Klopt, de postcodes stonden er achter, dus als je dan het hele adres kunt zien, is dat niet slim. Het zou fatsoenlijk zijn van Angeliek dat ze de mensen een pbtje stuurde, maar ik neem aan dat Chevax het ook nog wel kan nakijken, hoewel het natuurlijk een beetje onzin is dat zij Angelesss haar werk moet doen.

inderdaad met alleen de tt code heb je nog niks

der stoden geen huisnummers bij dus iedereen had zo zijn eigen tt code kunnen pakken

ik heb veel pb`s gehad de afgelopen dagen , dus als ik die weer allemaal na moet kijken en sommige zijn per telefoon gegaan en dus was dit de makkenlijkste en snelste oplossing

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:55

Angelsss schreef:
nynke55 schreef:

inderdaad met alleen de tt code heb je nog niks

der stoden geen huisnummers bij dus iedereen had zo zijn eigen tt code kunnen pakken

niet iedereen was zo vlug om het te kopieren :( (aangezien mijn pc steeds blijft hangen :( )

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:57

nynke55 schreef:

Mijn werk is fotografie geen bokt

ik doe dit om te helpen en om het voor iedereen oplossen

Mendy1984

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:58

angelss zou je anders alle codes naar 1 persoon kunnen sturen? dan zoeken wij het onderling wel uit

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:13

Angelsss schreef:
Mijn werk is fotografie geen bokt

ik doe dit om te helpen en om het voor iedereen oplossen

Nou je doet dit niet om de Bokkers te helpen in eerste instantie, maar Shauni, anders dan heeft zij straks misschien een strafblad... dus ik zou zeggen kom uit dat slachtofferhoekje en geef óf Shauni een trap onder d'r kont dat ze dit moet oplossen als een volwassene of pak dit nou even goed aan. Met zulke uitspraken wek je alleen maar boosheid op weer bij mensen..

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:29

Ik vind het niet normaal dat iemand zo uitgebreid wordt besproken terwijl de persoon in kwestie niet eens kan reageren. Als angelss de tt codes hier neer heeft gezet zijn de pakketjes op de post toch?

Wacht even rustig af en wees blij dat iemand het probeert te regelen (er van uitgaand dat de persoon het echt probeert te regelen. Ik zou liever dat hebben dan aangifte te moeten doen waar je waars nooit meer wat van hoort.

chevax

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 16:33

Moderatoropmerking:
Omdat het toch moeilijk blijkt om ontopic te blijven, zeker voor mensen die feitelijk geen partij in deze kwestie zijn, wordt dit topic helaas toch gesloten.