Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
misskiry schreef:Ik vind het niet nodig dat de codes hier komen te staan. Dit gaat om onze spullen. Hebben andere niets mee te maken dus hoeft wat mij betreft niet BOEM hier staan. Gewoon per PB.
nynke55 schreef:Klopt, de postcodes stonden er achter, dus als je dan het hele adres kunt zien, is dat niet slim. Het zou fatsoenlijk zijn van Angeliek dat ze de mensen een pbtje stuurde, maar ik neem aan dat Chevax het ook nog wel kan nakijken, hoewel het natuurlijk een beetje onzin is dat zij Angelesss haar werk moet doen.
Met alleen de TTcodes ben je er ook niet, want hoe weet je dan welk pakketje van jou is.
Angelsss schreef:nynke55 schreef:Klopt, de postcodes stonden er achter, dus als je dan het hele adres kunt zien, is dat niet slim. Het zou fatsoenlijk zijn van Angeliek dat ze de mensen een pbtje stuurde, maar ik neem aan dat Chevax het ook nog wel kan nakijken, hoewel het natuurlijk een beetje onzin is dat zij Angelesss haar werk moet doen.
Met alleen de TTcodes ben je er ook niet, want hoe weet je dan welk pakketje van jou is.
inderdaad met alleen de tt code heb je nog niks
der stoden geen huisnummers bij dus iedereen had zo zijn eigen tt code kunnen pakken
nynke55 schreef:Klopt, de postcodes stonden er achter, dus als je dan het hele adres kunt zien, is dat niet slim. Het zou fatsoenlijk zijn van Angeliek dat ze de mensen een pbtje stuurde, maar ik neem aan dat Chevax het ook nog wel kan nakijken, hoewel het natuurlijk een beetje onzin is dat zij Angelesss haar werk moet doen.
Angelsss schreef:Mijn werk is fotografie geen bokt
ik doe dit om te helpen en om het voor iedereen oplossen