xLions schreef:Volwassene lijken me helemaal niet verkeerd in een JHK
Ligt eraan wat voor volwassene; een enge vent die zich voordoet als een meisje van 17 lijkt mij niet zo'n succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:ik had dit topic tot de 8e pagina gelezen..
ook ik zat met open mond na dat topic te kijken waar ze iemand banden/ledenstop hadden en eentje die het grootste woord had.. over voor de trein springen begon..uit de gein..
raar hoor.. ga dan je eigen forum beginnen of ga lekker of facebook of andere echt gesloten plekken verder kletsen.. niet op een openbaar forum waar echt iedereen mee kan lezen of met een profiel.
en zoals anderen hier al zeggen.. als nieuwe mensen blijven en niet na korte tijd toch niet meer reageren is dat toch gezellig.
ik zit zelf niet bij dat soort topics.. had het ook nog nooit gelezen. ik kijk op meerdere plaatsen maar houd het hier op bokt heel prive omdat alles niet verwijderd kan worden.
Iejoorr schreef:Moet ook zeggen dat verschillende mensen niet blij zijn geweest met mijn topic gister.. Mensen die uit pure frustratie van bokt weg zijn gegaan..
Christiene schreef:ook ik zat met open mond na dat topic te kijken waar ze iemand banden/ledenstop hadden en eentje die het grootste woord had.. over voor de trein springen begon..uit de gein..
Hhilde schreef:Christiene schreef:ook ik zat met open mond na dat topic te kijken waar ze iemand banden/ledenstop hadden en eentje die het grootste woord had.. over voor de trein springen begon..uit de gein..
Wil je het wel in context houden dan?
@xLions, ga iets doen ipv mij continu af te kraken op elk vindbaar punt. En ga weg uit m'n pb inbox. Ik word er nu naar vanWant dat was helemaal niet gemeend. Als jij begint over de zus van de vriendin van bla, bla, bla en ik reageer dat ik zelf zo'n geval heb mee gemaakt is het voor mij klaar. Dat heb ik nu vaak genoeg gezegd, maar je houdt niet op.
xLions schreef:Hhilde schreef:Jee, over dat voor de trein springen wordt echt hevig uit context getrokken nu. Maar ik wil er best excuus voor aanbieden als het zo verkeerd valt, hoor.
Ja het valt nogal verkeerd ja, maar ik hoef geen excuus als je het toch niet meent.
xLions schreef:Hhilde schreef:Jee, over dat voor de trein springen wordt echt hevig uit context getrokken nu. Maar ik wil er best excuus voor aanbieden als het zo verkeerd valt, hoor.
Ja het valt nogal verkeerd ja, maar ik hoef geen excuus als je het toch niet meent.
BaileyMix schreef:Iejoorr schreef:Moet ook zeggen dat verschillende mensen niet blij zijn geweest met mijn topic gister.. Mensen die uit pure frustratie van bokt weg zijn gegaan..
Dat was dan niet jouw schuld hoor, jij hebt een keurig netjes topic geopend, en daarna nauwelijks meer greageerd! Dat andere mensen het dan over gingen nemen en zich tot bepaalde niveau's gingen verlagen is dan niet jouw schuld, dat gebeurd altijd als het te persoonlijk wordt voor sommigen, of als er een grote groep mee doet...