Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:26

xLions schreef:
Volwassene lijken me helemaal niet verkeerd in een JHK :D

Ligt eraan wat voor volwassene; een enge vent die zich voordoet als een meisje van 17 lijkt mij niet zo'n succes :=

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:27

Fennee schreef:
Aaah ik snap het. Wij hebben net nav dit topic de ledenstop afgeschaft !

>;)

Dus eindelijk worden er regels nageleefd die er al tijden zijn???

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:28

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:28

Blijkbaar,ik wist niet eens dat ie er was :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:30

Maar mag je in de reguliere HK een jonger lid doorverwijzen naar de JHK? Is dat een geldige afwijzingsreden? 'Je bent 12 en te jong om hier aan deel te kunnen nemen?'

Amado7

Re: Ledenstops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:31

Zoo heb heel het topic gelezen, en ook mij erin terug komen flitsen. Heb me nog niet afgemeld bij oost west bokt best maar ik vind dat het zo niet kan gaan! Ik was ook voor ledenstop, maar ik ben al aardig vaak geweigerd in een topic wat mij super leuk leek. Daarom vind ik dat mensen erbijmogen en niet moet buiten sluiten.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:32

Fijn dat mijn topic van gister goed is opgevat.
Vond het verschrikkelijk dat het zo uitende hand was gelopen, wat echt niet mijn bedoeling is geweest!

Ook ik ben nog steeds van mening dat het niet kan, de ledenstops, oneerlijk.
Inderdaad, start een Skype/Hyves/facebook groep als je geen andere wil toestaan!

Eunomia

Annabel schreef:
xLions schreef:
Volwassene lijken me helemaal niet verkeerd in een JHK :D

en dan? :)

Die kunnen de boel op orde houden want die weten het allemaal zo goed. *\o/*

secricible

Vuurneon: Nee, in principe niet lijkt me.
Maar een 12-jarige zal weinig aansluiting vinden in een topic met een gemiddelde leeftijd van 24... Dus die zal vrij snel weer vertrekken, suggestie geven (bijv als er een 12jarige zich meld in een vdtopic en er ook een jhk topic over vd is) lijkt me dan weer niets mis mee.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:33

ik had dit topic tot de 8e pagina gelezen..

ook ik zat met open mond na dat topic te kijken waar ze iemand banden/ledenstop hadden en eentje die het grootste woord had.. over voor de trein springen begon..uit de gein..

raar hoor.. ga dan je eigen forum beginnen of ga lekker of facebook of andere echt gesloten plekken verder kletsen.. niet op een openbaar forum waar echt iedereen mee kan lezen of met een profiel.

en zoals anderen hier al zeggen.. als nieuwe mensen blijven en niet na korte tijd toch niet meer reageren is dat toch gezellig.

ik zit zelf niet bij dat soort topics.. had het ook nog nooit gelezen. ik kijk op meerdere plaatsen maar houd het hier op bokt heel prive omdat alles niet verwijderd kan worden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:34

Christiene schreef:
ik had dit topic tot de 8e pagina gelezen..

ook ik zat met open mond na dat topic te kijken waar ze iemand banden/ledenstop hadden en eentje die het grootste woord had.. over voor de trein springen begon..uit de gein..

raar hoor.. ga dan je eigen forum beginnen of ga lekker of facebook of andere echt gesloten plekken verder kletsen.. niet op een openbaar forum waar echt iedereen mee kan lezen of met een profiel.

en zoals anderen hier al zeggen.. als nieuwe mensen blijven en niet na korte tijd toch niet meer reageren is dat toch gezellig.

ik zit zelf niet bij dat soort topics.. had het ook nog nooit gelezen. ik kijk op meerdere plaatsen maar houd het hier op bokt heel prive omdat alles niet verwijderd kan worden.

Dit was gemeend kreeg het later in PB's ook nog te horen.

Iejoorr

Re: Ledenstops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:37

Moet ook zeggen dat verschillende mensen niet blij zijn geweest met mijn topic gister.. Mensen die uit pure frustratie van bokt weg zijn gegaan..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:37

:oo zo heb ik dit hele topic en de betreffende andere topics gelezen.

De meiden die daar zo tekeer zijn gegaan moeten zich schamen, en mogen van mij een ban krijgen.

Dit soort dingen vallen onder cyberpesten in mijn ogen, en als je iemand helemaal kapot wil maken dan moet je vooral dit soort dingen gaan doen. Weet niet welke bokker de opmerking maakte over "voor de trein springen" zo iemand mag van mij een permanente ban krijgen. Walgelijk dat soort taal :r

Ik snap echt niet wat er nou zo erg is aan nieuwelingen in een HK-topic. Wij hebben die zo vaak, en ik heet ze altijd welkom, ja wij zijn een hechte groep maar sluiten niemand buiten :n
En ja met sommige klikt het niet zo goed, maar vaak lost zich dat vanzelf op. En de mensen met wie het wel klikt blijven hangen en vormen zo een nieuw lid van dat topic.
Ik kwam zelf bijvoorbeeld binnen in deel 5 van een topic, ik ben gewoon opgenomen binnen de groep en nu zitten we al op deel 25... Zó kan het dus ook :j

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:38

Iejoorr schreef:
Moet ook zeggen dat verschillende mensen niet blij zijn geweest met mijn topic gister.. Mensen die uit pure frustratie van bokt weg zijn gegaan..

Voor 5 minuten.........

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:40

Iejoorr schreef:

Dat was dan niet jouw schuld hoor, jij hebt een keurig netjes topic geopend, en daarna nauwelijks meer greageerd! Dat andere mensen het dan over gingen nemen en zich tot bepaalde niveau's gingen verlagen is dan niet jouw schuld, dat gebeurd altijd als het te persoonlijk wordt voor sommigen, of als er een grote groep mee doet...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:40

Christiene schreef:

Wil je het wel in context houden dan?

@xLions, ga iets doen ipv mij continu af te kraken op elk vindbaar punt. En ga weg uit m'n pb inbox. Ik word er nu naar van :) Want dat was helemaal niet gemeend. Als jij begint over de zus van de vriendin van bla, bla, bla en ik reageer dat ik zelf zo'n geval heb mee gemaakt is het voor mij klaar. Dat heb ik nu vaak genoeg gezegd, maar je houdt niet op.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:41

Iejoorr schreef:

Jaa, ik weet wie je bedoelt.

Chaos

Iejoorr schreef:

Was het niet gewoon kinderbedtijd?

Of waar heb je het precies over?

Eunomia

Hhilde schreef:
Christiene schreef:

Wil je het wel in context houden dan?

@xLions, ga iets doen ipv mij continu af te kraken op elk vindbaar punt. En ga weg uit m'n pb inbox. Ik word er nu naar van :) Want dat was helemaal niet gemeend. Als jij begint over de zus van de vriendin van bla, bla, bla en ik reageer dat ik zelf zo'n geval heb mee gemaakt is het voor mij klaar. Dat heb ik nu vaak genoeg gezegd, maar je houdt niet op.

Dat valt reuze mee heb na die PB geen PB's meer naar je verstuurd.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:42

Jee, over dat voor de trein springen wordt echt hevig uit context getrokken nu. Maar ik wil er best excuus voor aanbieden als het zo verkeerd valt, hoor.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:43

Hhilde schreef:
Jee, over dat voor de trein springen wordt echt hevig uit context getrokken nu. Maar ik wil er best excuus voor aanbieden als het zo verkeerd valt, hoor.

Ja het valt nogal verkeerd ja, maar ik hoef geen excuus als je het toch niet meent.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:45

xLions schreef:
Hhilde schreef:

Ja het valt nogal verkeerd ja, maar ik hoef geen excuus als je het toch niet meent.

Dames, dames of moet ik hier zeggen kinderen? ;) ... Wat heeft dit te maken met ledenstops?
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 24-10-12 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

ShauniBef

xLions schreef:
Hhilde schreef:

:roll:

We moeten het hier een beetje ontopic houden. Hilde heeft gezegd dat het haar spijt, en ze het niet zo bedoelde.
Dus klaar!

Graag weer ontopic verder ;)

Wendy1978

xLions, je stuurt mij net een pb dat Sasalover het over voor de trein springen had??
Nu snap ik er nix meer van :n

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:46

Nogmaals even mijn post hier :)

BaileyMix schreef:
Iejoorr schreef:

Dat was dan niet jouw schuld hoor, jij hebt een keurig netjes topic geopend, en daarna nauwelijks meer greageerd! Dat andere mensen het dan over gingen nemen en zich tot bepaalde niveau's gingen verlagen is dan niet jouw schuld, dat gebeurd altijd als het te persoonlijk wordt voor sommigen, of als er een grote groep mee doet...

Stiekem was ik gewoon in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het al gesloten :=
Ga nu hier toch ook even mijn verhaal doen.
Heb me inderdaad ook kapot geschaamd voor bepaalde reacties, heb ook meerdere mods mijn excuses aangeboden. Bokkers die eerst heel hard riepen dat weigeren kinderachtig is en vervolgens zelf net zo kinderachtig doen.

Ik ben zelf ongesteelde van mening dat weigeren niet klopt, maar wat er gister is gebeurt, is totaal niet mijn bedoeling geweest toen ik het topic opende.
Laatst bijgewerkt door Iejoorr op 24-10-12 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt