xManon_ schreef:Die bovenste rand mag wel een tikkie donkerder idd.. en onderste balk weg of boktblauw ipv dit gekke kleurtje.
Snap stiekem niet wat deze layout toevoegt tov de oude.
Vind die kleur blauw onderin wel fris
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huidige opzet is goed bruikbaar voor de Olympische Spelen, en nu kunnen we mooi ervaring opdoen met wat niet/wel werkt. Suggesties zijn iig meer dan welkom
BartVB schreef:Als het goed is zie je dit als je een nieuwe PB hebt:
(Ik vind het (net als het hele ontwerp) wat plat. Hoewel de 3d-effectjes allang weer 'uit' zijn vind ik ze persoonlijk toch echt mooier dan dat hele eenvoudige, en het past ook bij bokt (zie bv de smileys die ook een beetje 3d hebben.) Maar wat het betekent is heel duidelijk, en het valt ook meteen op.)

karuna schreef:Hopelijk duurt dat nog heel lang. Ik blijf hoofdpijn houden na den paar minuten en de voorpagina nieuws is helemaal niet leesbaar vanwege kleur contrast, lettertype en grootte en de erg volle onoverzichtelijke pagina.
) maargoed, daar zullen we wel weer aan wennen, er zal vast over nagedacht zijn en ik neem aan dat Bart en consorten ook niet voor hun lol hun tijd steken in het verbouwen van het 1 en ander als het niet nodig zou zijn
BartVB schreef:Als het goed is zie je dit als je een nieuwe PB hebt:
[ Afbeelding ]
Als je dat niet ziet; welke browser + versie gebruik je? Kan je hier vinden: http://www.supportdetails.com
Zelfde vraag aan Ziolette
Ik gebruik Google Chrome.