Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arno8 schreef:Mijn hemel, waarom is het zo moeilijk voor mensen om in te gaan op wat er wordt gezegd? Het lijkt wel of mensen hier zich liever onterecht boos maken over uitspraken die ze zelf bij anderen in de mond hebben gelegd dan een interessante discussie te voeren.
arno8 schreef:Mijn hemel, waarom is het zo moeilijk voor mensen om in te gaan op wat er wordt gezegd? Het lijkt wel of mensen hier zich liever onterecht boos maken over uitspraken die ze zelf bij anderen in de mond hebben gelegd dan een interessante discussie te voeren.
Isegrim schreef:De mensen die de OP 'onleesbaar' vinden moeten misschien eens wat vaker een boek lezen ofzo.
Isegrim schreef:De mensen die de OP 'onleesbaar' vinden moeten misschien eens wat vaker een boek lezen ofzo.
Maarreh de mantra (want dat is het) over de cap (en soortgelijk geblaat) werkt redelijk topicverpestend. Vraag me af of die mensen ook iedereen die ze zonder gordel zien rondrijden aanhouden om ze erop te wijzen hoe gevaarlijk dat wel niet is. Het is betweterij en de motivatie heeft inderdaad helemaal niets te maken met bezorgdheid om het welzijn van de betreffende persoon.
jesito schreef:Het is heel simpel HC vind het belachelijk dat er in sommige toppics zoveel gewezen word op bijv. de cap en dat er ingegrepen moet worden door de mods om dit in de kiem te smoren.
Maar waarom zouden de mods dit doen, omdat HC dat wil?????
__YSB__ schreef:Hc, ik vind dat je gelijk hebt. Daarbij dragen die opmerkingen niet bij aan een discusie. Net zoals vrijheid van menings uiting, is er op boky vrijheid van capdraging.
Ieder voor zich en God voor ons allen.
arno8 schreef:Nog een vraagje aan de capvoorstanders. Moet een mod ingrijpen als ik in ieder HAW-topic ga zeggen: "Kun je die cap niet beter af doen?"
arno8 schreef:Nog een vraagje aan de capvoorstanders.
Karl66 schreef:Veiligheid is een integraal onderdeel van het paardrijden en als je daar iets over opvalt en dus iets over zegt, dan is het niet offtopic. Je kan een andere mening over de veiligheid van een cap hebben, maar dat wil niet zeggen dat zulke opmerkingen maar verboden moeten worden.