Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand
Fiebie
Geplaatst: 01-04-12 12:12
Roze is liev, helemaal op een paard als totilas A.K.A. pokemon. Je weet wel, die ene van dat groentesoep rantsoen van zijn lover... Echt vreselijk penny en heel erg sielugh vooral.
Ze nemen hem maar zoals hij is! Ook al is het een shetlander. Het is tenslotte 1 april
de lavendel kleurige nieuwsredactie geeft de tip om de voorhand en achterhand door dressuur, springen, western, longeren, grondwerk, piaffe, passage en pirouette met een cavaletti te verbeteren voor de wedstrijd. De bokt mods, moderator, beheer en mids verwijzen je naar de wiki voor privéles, mandarijn, springschoen, peesbeschermer, zadelmaker, middendraf, uitgestrekte draf en meer
Nayomie
Geplaatst: 01-04-12 12:12
Contragalop
JosineS
Geplaatst: 01-04-12 12:13
Lavendel in mijn ledervet Mandarijn in de slobber Zadelmaker op zijn zadel Edward Gal op een tinker Shetlander voor de sulky Mennen met mini Voorwaarts met die pony De markt vol met bakkabouters Peesbeschermers en springschoenen voor mijn paard De mids en de mods Moderator
Dribbel
Geplaatst: 01-04-12 12:13
Biggers schreef:
Contragalop
Werkt deze?
de lavendel kleurige nieuwsredactie geeft de tip om de voorhand en achterhand door dressuur, springen, western, longeren, grondwerk, piaffe, passage en pirouette met een cavaletti te verbeteren voor de wedstrijd. De bokt mods, moderator, beheer en mids verwijzen je naar de wiki voor privéles, mandarijn, springschoen, peesbeschermer, zadelmaker, middendraf, uitgestrekte draf en meer
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand
Ooit hebben wij schoonouders mee uiteten genomen, gewoon omdat we daar zin in hadden. Schoonvader dacht toen dat er een reden moest zijn en had aan schoonmoeder gevraagd of ik zwanger was. Heb aan tafel heeeeel wat toespelingen gekregen toen. RUime trui, buikje, voor 2 eten etc. We hebben echt DUBBEL gelegen. Dus gezegd:L nou de volgende keer als we jullie mee uit eten vragen naar dit reataurant dan weet je hoe laat het is.
Gister voor we naar de verjaardag van tante van vriendje gingen (dus zus van schoonmams) hebben we ze mee uit ten gevraagd voor vanavond... restaurant in het midden gelaten (die vraag kunstig ontweken zeg maar ) En vandaga kwam hij er achter dat het 1 april is
Ik heb geen eigen paard / pony helaaas, maar wel een bijrijdpaardje, hij kan dressuur en springen kan die niet.. En western kan die heeel stiekem ook, toen ik daar achter kwam heeft dat me een gekneusde arm opgeleverd Soms longeren ik hem ook wel, en grondwerk doen we niet aan, een piaffe en passage kan die niet, en jaaa wijken doet ie ook nog, wat een top pony he? en we doen ook niet echt mee aan wedstrijden, heel soms krijgt ie ook wel lavendel Mandarijntjes lust ie ook zoo graag
het valt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt
Anthonia_
Geplaatst: 01-04-12 12:15
Lavendel Voorhand achterhand Aanleuning Cavaletti Stap Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids
dus als je bij elk bericht vandaag zo'n lijstje plakt krijg je wel veel punten okee
Loran_Nolen
Geplaatst: 01-04-12 12:16
[quote="Dribbel"]Nog steeds niks
Hier trouwens een completer lijstje
Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........) De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)
Stap = +1 Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 De link naar het "De kantoortour van de Penny Patrouille (deel 11) topic" = +20 ([HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11)) Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........) De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)
Dani
Geplaatst: 01-04-12 12:17
Ja, [FZ] Nog 1 maand tot 1 april.. is +30 de lavendel kleurige nieuwsredactie geeft de tip om de voorhand en achterhand door dressuur, springen, western, longeren, grondwerk, piaffe, passage en pirouette met een cavaletti te verbeteren voor de wedstrijd. De bokt mods, moderator, beheer en mids verwijzen je naar de wiki voor privéles, mandarijn, springschoen, peesbeschermer, zadelmaker, middendraf, uitgestrekte draf en meer
Nayomie
Geplaatst: 01-04-12 12:18
Hoefbevangen
Nee idd. Hij telt niet meer! Misschien nieuwe woorden?
Anthonia_
Geplaatst: 01-04-12 12:18
ik vind de plus niet meer leuk ik ga nu naar de min