Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:54

Klopt, met *** als stokertje. *** en *** waren boos en liepen blind achter haar aan. Die zien nu ook wel hoe ze hun neus gestoten hebben.
Maakt mij allemaal niet uit wat ze daar (of hier) doen, vind het allemaal prima, maar het forum is niet gestart om 'gezellig over paarden te kletsen'. Weet je ook nog hoe *** over de hekel werd gehaald? En vást nog wel meer mensen. Fijn hoor, dat er niet gegumd WERD (nu wel, want *** blijft de heilige), maar iemand tot op het bot afmaken is het andere uiterste.
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: namen verwijderd

Chica

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:58

Moderatoropmerking:
Ik heb alle namen verwijderd, bij deze die ook niet meer vernoemen

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:00

nu wordt er wel gezellig over paarden gepraat, en over gewone dagelijkse dingen :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:21

Quellian schreef:
Ayasha, maar wie heeft de boel zo op lopen ruien? Juist, dat was ***, hier eerder bekend als *** ofzo. Zij hield *** verantwoordelijk voor haar ban. Terwijl ze járen geleden hier rond hing als *** en sámen met *** míj het leven probeerde zuur te maken. Dus kom... wees eerlijk ;) Het forum is niet opgericht met de meest leuke bedoelingen, het is puur treiterij geweest met een -jawel- schizofreen aan het hoofd, waar iedereen als een geit ehhhh schaap achteraan hobbelde.

Ik weet compleet niets van dat verleden. Ja, ik heb wat dingen gelezen en soms word het even kort weer boven gehaald.. Maar het boeit me niet zoveel. Ik zit op PP en heb het daar hartstikke gezellig, zonder dat ik ook maar iets te maken met het toenmalige geit forum. Misschien begon het met verkeerde intenties, maar ondertussen is het gewoon een normaal forum geworden, met een kleine kanttekening, een over Bokt deel, omdat er mensen met een Bokt ban op zitten en zo kunnen ze nog meekletsen over bepaalde Bokt topics. Er word wel eens de gein gestoken met bepaalde mensen, maar wandel hier een huiskamer topic in of gewoon een reltopic en je vind niets minder.

EDIT: En hoppa de gum erin... En daarom ben ik blij met PP.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:24

Chica schreef:
Code
Ik heb alle namen verwijderd, bij deze die ook niet meer vernoemen

Dat is in en in triest namen weghalen zodat alles weer in de doofpot kan een volwassen oplossing

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:32

ElineS schreef:
Misschien begon het met verkeerde intenties, maar ondertussen is het gewoon een normaal forum geworden

Dat bedoelde ik, maar fijn voor de mensen die daar komen dat het een leuk forum is :j

Maar ik trek me terug uit dit topic, praten over *** heeft totaal geen nut, dit topic kan net zo goed op slot, is nu een onduidelijk verhaal. Echt bokt ja.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:36

Ik heb me juist aangemeld om het verhaal van verschillende gebanden eens te kunnen lezen. :) Ik heb op bokt niet de juiste connecties, dus dan blijft het allemaal zo vaag. :P Je weet dat je iets mist, maar niet wat.

En tegenwoordig is het vooral dat ik makkelijk bokttopics daar kan vinden. Of een rijtopic openen is er ook leuk, krijg je veel zinnige tips en opbouwende kritiek.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:55

tita schreef:
>;) heb net al verklaard wat ik onder rotte appel versta...zucht lezen

ik maak een grapje ;)

en vooral blijven zuchten, adem in ,adem uit......
ben je misschien niet zo snel gepikeerd ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:56

Bandida schreef:
maar Bokt is een behoorlijk volwassen goed gemodereerd forum, ik blijf dus lekker hier :D

ja joh.....namen verwijderen en in de doofpot douwen

superrrrrrrr volwassen!!!!!!

ahum >;)

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 10:57

Ik zie in mijn glazen bol wat swtjess :') :7

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 11:09

Ojajoh schreef:
Bandida schreef:
maar Bokt is een behoorlijk volwassen goed gemodereerd forum, ik blijf dus lekker hier :D

ja joh.....namen verwijderen en in de doofpot douwen

superrrrrrrr volwassen!!!!!!

ahum >;)

Je moet die uitspraak dan ook zien in vergelijking met wat daar op PP uit de zoekfunctie rolde ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:00

Quellian schreef:
Klopt, met *** als stokertje. *** en *** waren boos en liepen blind achter haar aan. Die zien nu ook wel hoe ze hun neus gestoten hebben.
Maakt mij allemaal niet uit wat ze daar (of hier) doen, vind het allemaal prima, maar het forum is niet gestart om 'gezellig over paarden te kletsen'. Weet je ook nog hoe *** over de hekel werd gehaald? En vást nog wel meer mensen. Fijn hoor, dat er niet gegumd WERD (nu wel, want *** blijft de heilige), maar iemand tot op het bot afmaken is het andere uiterste.

Ja, degene die over de tong ging is ook echt zo'n heilig boontje. :j Kom op, dat geloof je toch zelf niet?
Nee het is zo niet begonnen, zie het als jeugdzondes van het forum. ;)
Vraag maar eens naar bewijzen van de beschuldigingen. ;) Iemand gaat je heel dankbaar zijn als jij ze wel krijgt. Daar ben ik van overtuigd. Enneh als we bedenken dat het éigenlijk een strafbaar feit is, is het des te verontrustender dat het beheer veroordeeld zonder zeker te zijn, zeker gezien ze voor de rest altijd de heilige uit hangen.

tita; had je echt gedacht dat die zouden blijven staan? :') 1 van de drie/4 heeft zichzelf omgedoopt tot voldemort _O- Hij die niet genoemd mag worden _O-

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:18

>;) ***?
Laatst bijgewerkt door Chica op 28-03-12 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:38

Oei Tita, geen namen noemen! Ook geen afkortingen..... Dit is poetsplaats niet en je kan zomaar een ban oplopen.
Maar nee, volgens mij ging het in eerste instantie om het aan te tonen dat een zeker lid zoveel in de pap te brokkelen had bij de moddies dat zij van alles kon uitvreten en dat de moddies heel bewust hebben gekozen om daar niks aan te doen. Enkele moddies hadden daar problemen mee maar die werden genegeerd en zijn later ook bijna allemaal opgestapt, voila probleem opgelost op Bokt.

En ja, er zijn mensen die vinden dat ze ten onrechte zijn gebant ( oa door acties van dat lid)maar dat niet kunnen bewijzen, geef toe als je zoiets echt denkt, dan heb je gewoon geen rust. Onrechtvaardigheidgevoel is een hele sterkte emotie.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:40

stef schreef:
Bvt bestaat naar mijn weten niet als select clubje, was alleen een poosje een aparte sub, maar dat liep eigenlijk niet

dat is niet waar; liep hardstikke goed maar er was "gezeik" met het beheer dus zijn "we" weggegaan naar een ander besloten forum ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:47

Ach, daar ben ik dan kennelijk niet welkom.... Ook goed :j

het BVT subforum wat ik me herinner vond ik maar zo-zo iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 14:49

Frantic schreef:
Oei Tita, geen namen noemen! Ook geen afkortingen..... Dit is poetsplaats niet en je kan zomaar een ban oplopen.
Maar nee, volgens mij ging het in eerste instantie om het aan te tonen dat een zeker lid zoveel in de pap te brokkelen had bij de moddies dat zij van alles kon uitvreten en dat de moddies heel bewust hebben gekozen om daar niks aan te doen. Enkele moddies hadden daar problemen mee maar die werden genegeerd en zijn later ook bijna allemaal opgestapt, voila probleem opgelost op Bokt.

En ja, er zijn mensen die vinden dat ze ten onrechte zijn gebant ( oa door acties van dat lid)maar dat niet kunnen bewijzen, geef toe als je zoiets echt denkt, dan heb je gewoon geen rust. Onrechtvaardigheidgevoel is een hele sterkte emotie.

Dit zijn aannames die je niet staven kunt en dat vind ik jammer. Dit topic was best interessant en er werd ook door een aantal mensen op een prettige manier gesproken over bokt en poetsplaats.

Maar door jouw visie op het vertrek van enkele teamleden op deze manier als feit neer te zetten creëer je in mijn ogen een beeld wat niet op waarheid gebaseerd is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:41

Lente ik heb anders ook een aantal topics gezien waaruit bleek dat ze vertrokken omdat ze het niet eens waren met het team. Dus aannames?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:45

Ik kan me er daarvan maar één herinneren uit min hoofd.

En verder kan het natuurlijk best eens voorkomen dat een persoonlijke mening niet meer strookt met wat het beheer wil. Dan is het kiezen of delen. Maar dan nog hoeft dat niet onmiddellijk in bpverband te worden gebracht met bovengenoemde zaken toch?

Daarom aannames.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:49

Lente schreef:
Ik kan me er daarvan maar één herinneren uit min hoofd.

En de rest is in de doofpot verdwenen, ja... díe kennen we inmiddels wel :D
Bokt denkt dat 99% van de mensen hier dom of gek is. Mooi!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:53

In die tijd was ik nog lid van het team en die aannames zijn gewoon volledig uit de lucht gegrepen. Zoals er hier zovaak aannames voorbij komen waar niks van klopt, maar die wel goed bij de één of andere complottheorie passen.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 15:59

Cool ik vind mezelf ook :Y)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:05

Nou je kunt verhalen lezen op poetsplaats over hoe en wat

Ik heb zelf genoeg OW's gehad en kan uit 1e hand vertellen dat er aantal echt niet rechtvaardig zijn. En waarheid compleet verdraaid.

Toen was de gene die niet genoemd mag worden geliefd...zij lokte iets uit, zei iets gemeens, quote hele zinnen uit ander topic (verboden) om in betreffende topic te rellen...en kreeg dus geen OW

Dus dat het er niet eerlijk aan toegaat daar geloof ik geheid in.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:09

Karl66 schreef:
In die tijd was ik nog lid van het team en die aannames zijn gewoon volledig uit de lucht gegrepen. Zoals er hier zovaak aannames voorbij komen waar niks van klopt, maar die wel goed bij de één of andere complottheorie passen.

Maar hoe feitelijk is deze post? Is toch net zo hard een aanname? Dat jij Mod bent geweest maakt jouw posts voor mij zo mogelijk nog ongeloofwaardiger.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:11

Ach, toen ik mod was is er ook een hele rel geweest, die compleet uit zijn verband getrokken werd. Waarvan een groep vol bleef houden dat het zus en zo zat, maar dat was iets wat er écht niet stond. Maarja, aangezien MP achter de schermen zit is dat niet hard te maken