Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ayasha, maar wie heeft de boel zo op lopen ruien? Juist, dat was ***, hier eerder bekend als *** ofzo. Zij hield *** verantwoordelijk voor haar ban. Terwijl ze járen geleden hier rond hing als *** en sámen met *** míj het leven probeerde zuur te maken. Dus kom... wees eerlijkHet forum is niet opgericht met de meest leuke bedoelingen, het is puur treiterij geweest met een -jawel- schizofreen aan het hoofd, waar iedereen als een geit ehhhh schaap achteraan hobbelde.
ElineS schreef:Misschien begon het met verkeerde intenties, maar ondertussen is het gewoon een normaal forum geworden
Quellian schreef:Klopt, met *** als stokertje. *** en *** waren boos en liepen blind achter haar aan. Die zien nu ook wel hoe ze hun neus gestoten hebben.
Maakt mij allemaal niet uit wat ze daar (of hier) doen, vind het allemaal prima, maar het forum is niet gestart om 'gezellig over paarden te kletsen'. Weet je ook nog hoe *** over de hekel werd gehaald? En vást nog wel meer mensen. Fijn hoor, dat er niet gegumd WERD (nu wel, want *** blijft de heilige), maar iemand tot op het bot afmaken is het andere uiterste.
Frantic schreef:Oei Tita, geen namen noemen! Ook geen afkortingen..... Dit is poetsplaats niet en je kan zomaar een ban oplopen.
Maar nee, volgens mij ging het in eerste instantie om het aan te tonen dat een zeker lid zoveel in de pap te brokkelen had bij de moddies dat zij van alles kon uitvreten en dat de moddies heel bewust hebben gekozen om daar niks aan te doen. Enkele moddies hadden daar problemen mee maar die werden genegeerd en zijn later ook bijna allemaal opgestapt, voila probleem opgelost op Bokt.
En ja, er zijn mensen die vinden dat ze ten onrechte zijn gebant ( oa door acties van dat lid)maar dat niet kunnen bewijzen, geef toe als je zoiets echt denkt, dan heb je gewoon geen rust. Onrechtvaardigheidgevoel is een hele sterkte emotie.
Karl66 schreef:In die tijd was ik nog lid van het team en die aannames zijn gewoon volledig uit de lucht gegrepen. Zoals er hier zovaak aannames voorbij komen waar niks van klopt, maar die wel goed bij de één of andere complottheorie passen.