Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:There are many good on-line resources to help people learn about the facts about “alternative” medicine. Much of the information that is available on the internet has been put out by people more interested in promoting their practices than in providing relevant scientific information.
Citaat:In de wet is vast gesteld dat alleen dierenartsen een diagnose mogen stellen en dieren mogen behandelen. Een klassiek homeopaat zal u voor een diagnose dan ook doorverwijzen naar een dierenarts.
Bandida schreef:En weer eentje op slot. Ik zit ondertussen al zo'n beetje aan een Centraal Skeptisch Topic te denken, met een overzicht van kritische meningen en volwassen discussies over alternatief in de paardenwereld.
Nicole288 schreef:Als er interesse is in het helpen schrijven daarvan: het opstellen van wiki artikelen loopt via het forum Wikizaken. (Schrijven voor de wiki)
Als artikelen in de wiki zijn opgenomen, kan een link gestuurd worden naar een van de MD mods, die hem in de charter zal plaatsen.
EstherHegt schreef:Bandida schreef:En weer eentje op slot. Ik zit ondertussen al zo'n beetje aan een Centraal Sceptisch Topic te denken, met een overzicht van kritische meningen en volwassen discussies over alternatief in de paardenwereld.
Ja en misschien kan dat een sticky topic worden. Te gek voor woorden dat er dus niet gediscussieerd kan worden over toch wel zeer buitenaardse middelen en er geen grappen gemaakt kunnen worden want dan gaat het op slot.
Citaat:De ervaring is dat er al zoveel getest wordt. Denk maar eens aan de vele onderzoeken in de ziekenhuizen. Het lijkt wel of er alleen maar getest wordt. Maar…. De biosensor kan je ook inzetten voor genezing, daadwerkelijk ermee werken om "beter" te worden. Lijkt je dat niet beter? In de praktijk blijkt dat bijna alle ziektes en niet-welbevinden voortkomen uit onbalans. Die onbalans wordt meestal veroorzaakt door een verstoring in het energetische lichaam. Denk ook aan stress, aan de vele spanningen, de weggedrukte emoties, de onmacht, boosheid, woede en angst. Ja, je kan er aan werken met de biosensor. Dat allemaal kan je leren. Het leerproces geeft je meer inzicht, en daardoor kan je je eigen situatie veranderen, van onbewust naar bewust "leven". Het nemen van verantwoordelijkheid voor ons eigen leven. Ik wil mijn kennis en ervaringen overdragen. Mijn devies is al jarenlang: "DELEN EN HELEN".