liza van loon schreef:wie neemt nou lovely's plaats in, welk forum deed ze eigenlijk?
Lovely was moderator van RT.
En nee, er is niet bekend wie haar opvolger/opvolgster zal worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anya schreef:off topic: overdag zijn paardenmensen bij de paarden Bart....Zeker op zaterdag!
Is het geen idee om een suggestiestopic te openen?
Niet zozeer:
Wat gaat fout, maar wat kan beter?
Hoe kan het beter?
Zoiets?
BartVB schreef:Pff, ik begin het overzicht nogal te verliezen en heb ook niet het idee dat dit topic de plaats is om concreet dingen op te lossen, zoals Organisator ook al zei.
Waarschijnlijk idd veel handiger als mensen die een probleem of bedenkingen hebben mbt welk punt dan ook hier een nieuw topic over openen op FZ. Op die manier kunnen we alles een beetje bij elkaar houden, op deze manier wordt het nogal een puinhoop en gaat er vooral erg veel van de discussie verloren wat nogal jammer is.
Botervlieg schreef:
Dat ik samen met jouw ziel tegelijkertijd nog tot 1 gedachte zou komen, Bart.
Laui! schreef:(...)
Het deel over achterkamertjespolitiek kan ik tot op zekere hoogte wel volgen. Er is natuurlijk een gesloten forum, maar ik denk dat het over het algemeen reuze meevalt wat er allemaal daar gezegd wordt. Bij mijn weten wordt er iig niet geroddeld ofzo. Dat anderen dat wellicht anders zien, so be it.
Citaat:Over de sfeer moet ik zeggen dat ik het ontzettend jammer vind dat in een heleboel gevallen er dingen gezegd worden door mensen met 'verstand van zaken' die nogal naar overkomen. Dat is vooral te wijten aan het geschreven woord, dat komt totaal anders over dan irl gezellig kletsen. Misschien is dat een punt wat door iedereen in acht genomen kan worden?
flair schreef:Ehm er kan niet anders dan geroddeld worden. Ik neem aan dat er ook gebruikers gesproken worden (dat weet ik eigenlijk zeker) Dat wordt dus achter de rug om gedaan, de gebruiker kan dit immers niet lezen, dan maakt het daarbij niet uit wat er gezegd wordt, het blijft een roddelen.
Kayla schreef:Ik heb het modforum gezien (zie Botervlieg haar post) en een groot deel is idd saai, maar ik heb ook dingen gezien die alles behalve saai waren (l*llige tot zeer grappige opmerkingen). Maar om het bij nu te houden, dat alles om het hoe, wat en waarom rond Lovely's vertrek bijv achter de schermen is geregeld is een feit (zonder daarover een mening te geven of dat terecht is of niet).
orri schreef:Je wilt niet weten hoe zo'n sloot met oude koeien meurt na 2 jaar