Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Dat slaat natuurlijk kant nog wal wat je nu doet Jolliegirl. Je bent nu gewoon een beetje aan het zoeken, aan dat soort opmerkingen heb je niks. Als je het toch niet gebruikt.. waarom vraag je dan of de censuur eraf magis van hetzelfde caliber. Discussie doodmaken noemen ze dat..
stef schreef:en als je dat dan zo donders irritant vind, dan heb je de mogelijkheid om de censuur uit te zetten en dan is voor jou het probleem opgelost en voor mensen die het wel goed vinden dat het onder de censuur staat verandert er niks, dus 2 partijen blij(ipv wat er nu gebeurt)
stef schreef:ik vlieg je helemaal niet aan, als je dit al aanvliegen vind... Maar goed, t topic wordt er niet constructiever op op deze manier dus ik ga maar eens van het weer genieten
Citaat:euh, ja? Dus?
Jolliegirl schreef:Saffier schreef:Ik vind het belachelijk dat het N woord uit de censuur is!Mensen die er geen moeite mee hebben kunnen de censuur functie uit zetten, ik heb geen mogelijkheid om het nu te censureren, en als ik dat soort dingen zo graag wil lezen ga ik wel naar een ander forum.
Kan je jezelf ook onderbouwen?
Ipv alleen je eigen mening.
Jolliegirl schreef:rocymax schreef:Nouja goed, als dit dan de opzet van het topic was. Jammer.
Joh, heb je wel goed gelezen?
Dit was NIET de opzet van het topic, wat ik nu alwel 10x heb gezegd.
Hhilde schreef:poedersuiker en banketstaaf zijn scheldwoorden en neuken niet.
Air schreef:Dat 1 woord van de censuur niet naar je zin is..