Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Jammer dat de discussie nou deze kant op wordt getrokken.
Ik vind stef één van de weinigen die met open vizier de discussie aan gaat en constant netjes en onderbouwd blijft. Zie niet wat er nog gefundeerder moet aan haar kritiek. Weet niet wat je probleem is concetto maar op dit moment zie ik maar één iemand zuigen.. en dat is stef niet![]()
.
Nikka schreef:@ Concetto: een jaar lid en sinds november ineens zeer actief en dan dit soort posten? Riekt toch wel een beetje naar een schaduwaccount
Berdien schreef:Het blijft typisch. Er is een topic met veel nuttige en gefundeerde kritiek en het mondt ALTIJD op hetzelfde uit. Gehakketak, gezuig, hypocriet geneuzel van mensen die op FZ oh zo mooi weer kunnen spelen maar op de rest van Bokt het bloed onder de rest van de gebruikers vandaan weten te halen en dan komt de groene brigade langs om met slotjes en denigrerende teksten te strooien.
stef schreef:Ik heb niks te verbergen Diablo.
Concetto, ziek kind is heel vervelend, maar goed, je was op dat moment ook actief op bokt en nav een opmerking van jou denk ik: Ik stuur je even een pb om duidelijk te maken dat het niet om jou gaat. Maar goed, ik zal die moeite voortaan achterwege laten.
Verbaasd het topic geopend, geen slotjes, geen pb, niks.... Wat ik overigens alleen maar goed vind. Mocht ik een OW krijgen dan is die gezien de regels terecht, maar ik zal er geen seconde minder om slapen
Caira schreef:Ik kan het je nog sterker vertellen, ik kreeg laatst een ban omdat ik iets AARDIGS over iemand zei. Ze konden niet geloven dat ik iets aardigs over die persoon kon vertellen DUS kreeg ik een ban. Toen ik daar vragen over stelde werd ik naar de Bezwaarscommissie gestuurd voor antwoorden. Maar hoe kunnen zij de vragen beantwoorden die ik aan een mod stel? Als zij die vragen zouden beantwoorden zijn ze toch niet onpartijdig?