Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

double

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:15

Wat een slechte verandering...

Zie net een advertentie waar iets dubbel zo duur als de nieuwprijs wordt aangeboden, wilde reageren.. Maar dat gaat nu dus niet meer..

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:30

Nou, ik stond net ook raar te kijken toen ik op EA kwam. Ik vind die veranderingen maar bagger en ik heb het liefst het oude systeem terug.
Nu kun je, als je nuttige info waar meer Bokkers iets aan hebben, niet meer plaatsen onder de advertentie. Dan is EA niet meer overzichtelijk voor iedereen. Plus dat het bieden/ reageren gewoon veel lastiger wordt.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:39

Nieuwe EA is ronduit poedersuiker, nooit meer even een vraag stellen die ook voor anderen van belang kan zijn, ja dan moet de TS het topic aanpassen en ik eerst pb-en. Op dat moment denk ik al láát maar. En wat als je moet bieden tot een bepaalde tijd, je hebt geen idee wat er al geboden is en of je het hoogste bod in handen hebt...laat maar ik ga wel naar MP :7

Waarom wordt er gehuild dat er zo weinig mods zijn? Wordt hier genoeg aangeboden, je kan mij niet vertellen dat daar niemand uit te filteren is..

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:08

Nog zoiets: op EA kon je gemakkelijk per dag alle nieuwe aanbiedingen bekijken, zeker op commercieel.
Leidde vaak tot impulsaankopen (koopje gescoord!) en veel "ooh bestaat dat ook" ervaringen.
Maar als alle particuliere klanten weghollen naar MP, dan daalt dat effect voor de handelaars hier ook flink.

Waar gaan jullie trouwens allemaal heen? MP, bokt.be, iets anders?

Pfft, was echt aan het overwegen om als mijn webshop hernieuwd was hier advertentieruimte in te kopen in 2011, gelukkig heb ik dat dus nog niet gedaan!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:15

Vind het ook 10x niks :)
Heb zowiezo al een 'hekel' aan een stortvloed van PB's die ik vaak krijg na een advertentie, nu is er geen andere mogelijkheid.
En met bieden is het helemaal waardeloos, dus nee vind het geen goede verandering naar mijn mening.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:34

Ik vind het ook totaal niet praktisch. Krijg allemaal biedingen in me pb-box en ik moet dan maar tegen mensen zeggen dat er meer is geboden. Nou dat zou ik dus ook niet geloven.

Slechte keus :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:24

jep....ik heb 2 dingen te koop staan,die ik graag aan iemand slijt.maar ik merk gewoon dat er minder op gereageerd wordt omdat het allemaal per pb moet...
mijn spullen staan ook op marktplaats dus hoop dan maar dat er daar reactie komt.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:57

Ik vraag me af of er op korte termijn een evaluatie komt, de onvrede lijkt me duidelijk en het is jammer dat het wat dat betreft nu ook stil blijft "aan de overkant".

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:59

Ehm, topic's zijn er toch juist om in te kunnen reageren? Of het nou om een verkoop-topic of iets anders gaat? :?

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:17

De tweede vind ik erg jammer, ik vind het lastig dat alles via PB gaat. Ik kocht graag via bokt, omdat het zo transparant en vertrouwd was.. Nu zal dat waarschijnlijk minder worden, net als het verkopen van spullen.. Jammer!

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:18

LindaLinda schreef:
De tweede vind ik erg jammer, ik vind het lastig dat alles via PB gaat. Ik kocht graag via bokt, omdat het zo transparant en vertrouwd was.. Nu zal dat waarschijnlijk minder worden, net als het verkopen van spullen.. Jammer!

Ben ik het mee eens :j
slechte verandering..

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:23

ik vind dit helemaal 10x niks |o
het bieden was juist de sport en helemaal het tegen elkaar opbieden
nu kan je niks meer van commentaar lezen en je weet ook niet hoevaak en wat er geboden word

nee, zo spullen kopen of verkopen is niks aan :n

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:08

Ik vind het ook verschrikkelijk !! En ik vraag me echt af of er überhaubt iemand is die het wel prettig vind ?? Ik snap niet waarom het verandert moest worden. Het ging toch altijd prima zo? ^)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:23

double schreef:

Zie net een advertentie waar iets dubbel zo duur als de nieuwprijs wordt aangeboden, wilde reageren.. Maar dat gaat nu dus niet meer..

Waarom zou je daar op reageren? Als ik voor 40 euro een dekje koop in de winkel en ik zet dat voor 80 euro op EA, dan is dat mijn zaak, en mijn probleem dat ik het waarschijnlijk niet verkocht krijg ;)

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:33

double schreef:

Ik word altijd zo moe van mensen die dat in mijn advertentie's doen. Bijv. de ES stripe in dekjes. Die zijn nieuw 55,-. Maar de zeldzame kleuren vraag ik altijd minimaal 70,- voor. En dat krijg ik er ook altijd minimaal voor. Heb er laatst weer 1 verkocht voor 90,-.

Dus dan word ik persoonlijk erg moe van reacties zoals: "Je vraagprijs is veel te hoog. Hij kost nieuw maar 55,- " :roll:

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:56

Ik vind het nieuwe systeem echt bagger!!
ik ga denk ik niks meer erop zetten en ook nergens meer op bieden!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:10

nee sorry kan hier niet blij van worden!

1) waarom moet EA appart? garandeerd dat net zoveel of zels meer bezoekers?
2) waarom moet alles via PB? krijg ik dan ook een 3 dubbel zo grote PBbox? Krijg ik dan ook personeel die alle tientallen dubbele vragen "even" gaat beantwoorden? Moet dat personeelslid alles dubbel doen...1 keer beantwoorden per PB aan de bokker(s) persoonlijk en 1 keer updaten in het topic? conclusie...ik heb 2 nieuwe werknemers nodig, want dat gaat een berg tijd kosten.

kan nog veel meer opnoemen, maar denk dat het zo ook wel duidelijk is dat ik als aanbieder hier niet blij van wordt.
Ik zie nog altij veel liever de knutselaars gescheiden worden van de bedrijven zodat een koper weet waar hij/zij aan toe is, dan dit geklooi.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:24

double schreef:

Nou idd, ik vind het ronduit waardeloos.

Nu kom je allerlei advertentie's tegen waar bv info ontbreekt of verkeerde info wordt gegeven en daar kun je dan weer niet op reageren, als dat wel kan zijn anderen daar ook mee geholpen.

Bovendien is het nu dus ook niet meer mogelijk om een bod te doen zodat anderen in de gelegenheid komen daar overheen te bieden.

Kortom; SUCKS!!

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 19:39

Ik vind de nieuwe ea ronduit bagger! Ik vind al die pbs sturen maar vervelend!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:06

pff MP zal het weer flink drukker krijgen bij hun paardenafdeling. Volgens mij is dit een hele slechte, veel te vroege 1 april grap.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:07

Ik zou willen dat het team naar ons luisterde.. :'(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:09

Eddy_Rocks schreef:
Ik zou willen dat het team naar ons luisterde.. :'(

Helaas meis, na 9 jaar bokt weet ik inmiddels dat dat niet het geval is. Ik was echt hoopvol gestemd na het hele Kiwiko gebeuren, maar volgens mij hebben ze er niets van geleerd.....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:48

Zou zoiets misschien een (tijdelijke) oplossing kunnen zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:52

zoals ik al per pb zei,ik stem voor!

enne...team luisteren??
wat een illusie,laat die maar varen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:53

aangemeld :j