Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:19

Heino schreef:
Ik zal wel blind zijn, maar ik begrijp nog steeds niet waarom onderstaande geen opties zijn:
- Gebruikers zelf de mogelijkheid geven om hun berichten aan te kunnen passen
- Gebruikers zelf de mogelijkheid geven om hun berichten te kunnen verwijderen
- Berichten automatisch na 2 jaar verwijderen
- Bij berichten ouder dan 2 jaar automatisch de username in 'gast' veranderen

Ik ook niet. En vooral WAAROM het niet zou kunnen en dan heb ik het niet over vaag gedoe, belangen voor het forum etc. WELKE belangen dan? Welke belangen zijn belangrijker dan je gebruikers?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:20

Bokt heeft de goede eigenschap geen persoonlijke aanvallen te tolereren.

Jola

De waarheid zoals hij op Bokt heeft gestaan maar vakkundig verwijderd is.

Anoniem

Chiqa schreef:
Jola schreef:
Dit topic wordt volgens mij alleen maar gebruikt om de waarheid te vertellen.

Welke waarheid?

Nou niet jouw waarheid, maar DE waarheid. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:21

slimmerik schreef:

Is dat zo, dat wordt toch achter de schermen gedaan met pbtjes naar het modbeheer? ;)

Heb er een aantal gelezen, nounounounou...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:21

slimmerik schreef:

En de slechte eigenschap om onder dat mom, of een ander smoesje, een hoop weg te gummen.

Edit; en nu heb ik het niet eens over kattentopics of whatever, maar wél over de groeiende onvrede hier op bokt. Iedere gebruiker kan die voelen. Er wordt hier veel te veel verzwegen en er oneerlijk gehandeld, of het lijkt tenminste oneerlijk omdat er zoveel verzwegen wordt. Om over vaag gedoe mbt bepaalde dingen (denk aan het vertrek van een mod) nog maar te zwijgen. Ik denk dat de users op bokt graag een keer DUIDELIJKE antwoorden willen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:26

Ja wanneer het in jouw straatje past wel ja. Maar geen zorgen hoor, de waarheid inclusief onderbouwende informatie staat al lang en breed op geit. Dus wie twijfelt .. er is een heel topic over :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:26

Persoonlijke aanvallen mogen imo best verwijderd worden, maar een bokker krijgt echt niet zomaar ineens persoonlijke aanvallen van verschillende mensen naar zijn of haar hoofd. Er worden hier niet alleen dingen verwijderd maar ook genoeg in de doofpot gestopt omdat het bokt, of het beheer toevallig niet uit komt... of bepaalde users. En nee, dit is geen persoonlijke aanval naar iemand toe want ik heb geen hekel aan iemand hier, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat er hier zoveel verzwegen wordt en dat er zoveel vaag gedoe is de laatste tijd. Ik heb bokt altijd leuk gevonden maar zeker de laatste paar maanden wordt de sfeer steeds drukkender.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:29

Heino schreef:
Ik zal wel blind zijn, maar ik begrijp nog steeds niet waarom onderstaande geen opties zijn:
- Gebruikers zelf de mogelijkheid geven om hun berichten aan te kunnen passen
- Gebruikers zelf de mogelijkheid geven om hun berichten te kunnen verwijderen
- Berichten automatisch na 2 jaar verwijderen
- Bij berichten ouder dan 2 jaar automatisch de username in 'gast' veranderen

Goeie opties Heino.. zou toch mogelijk moeten zijn..
Vooral de laatste optie lijkt me prima!

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:31

Dit topic ging toch over het verwijderen van berichten/ accounts
Mag het ontopic anders word het weer het volgende slotje topic.
Uitvechten niets mis mee maar daar was dit onderwerp geloof ik niet voor bedoeld.

Fenrir

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:32

Ik ben voor het verwijderen van berichten, ik heb liever iets er helemaal af dan de username erbij veranderen in "Gast". En nee, ik heb géén zin om al die berichten naar mods door te sturen, op overleg te wachten etc. - laat het me dan maar zelf doen. Vind ik ook prima.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:35

Hehe, er wordt eindelijk eens geschreven waar in beginsel al die FZ-topics om geopend zijn.

Ik hoop dat het modteam hier voor de verandering eens geen slotje plaatst, dan kan de lucht eindelijk eens geklaard worden.

Ik heb het allemaal niet meegekregen wie in wie z'n kont kruipt maar ik heb er wel last van als bokker zijnde dat de onvrede zich maar opstapelt omdat er dingen onuitgesproken blijven. Dus degene die hier persoonlijk bij betrokken zijn moeten ook maar eens de kans krijgen alle ergenis boven water te halen en eigenlijk de bokkers die geband zijn vanwege dit gedoe ook.

Misschien dat dan alle neuzen weer een keer dezelfde kant in kunnen wijzen.

Halleluja

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:37

Sluit ik mij helemaal bij aan Maikeltje!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:40

maikeltje schreef:
Hehe, er wordt eindelijk eens geschreven waar in beginsel al die FZ-topics om geopend zijn.

Ik hoop dat het modteam hier voor de verandering eens geen slotje plaatst, dan kan de lucht eindelijk eens geklaard worden.

Ik heb het allemaal niet meegekregen wie in wie z'n kont kruipt maar ik heb er wel last van als bokker zijnde dat de onvrede zich maar opstapelt omdat er dingen onuitgesproken blijven. Dus degene die hier persoonlijk bij betrokken zijn moeten ook maar eens de kans krijgen alle ergenis boven water te halen en eigenlijk de bokkers die geband zijn vanwege dit gedoe ook.

Misschien dat dan alle neuzen weer een keer dezelfde kant in kunnen wijzen.

Halleluja

Helemaal mee eens. Zo goed volg ik dat gedoe ook niet, maar het is inmiddels zo lang stil gehouden dat het zich steeds meer is gaan opstapelen en daar heeft nu elke (beetje actieve) bokker last van. Laat het maar eens duidelijk worden wat er nu eigenlijk allemaal aan de hand is.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:45

Daarom zeg ik: alles wat niet op de voorpagina van de Telegraaf mag, ook niet op internet zetten.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:47

Alles wat je ooit op internet hebt geplaats ( zelfs in chatboxen ) is terug te halen. Dat doe je via bepaalde sites ( ik ga geen namen noemen etc dus daar hoeft ook niet naar gevraagd te worden ).
Dus ookal wordt het van bokt verwijderd, zal het op een een of andere manier dus altijd weer boven water kunnen komen dus het heeft weinig zin denk ik.
Je moet gewoon opassen met wat je uberhaupt op het internet zet.
Zelfs van jaaaaren terug is allemaal naar boven te halen. Wel ben ik er mee eens dat als het een en ander verwijderd kan worden van bokt het voor diegene die opzoek is naar dingen over jou het moeilijker te vinden is :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:48

Nou denk dat als je zoiets naar de Telegraaf stuurt, beetje mooi onderbouwd.. dat er in bepaalde fracties toch wel een klein schokje gaat....Telegraaf is wel zo'n sensatiegeil krantje dus da's misschien zo'n slecht idee nog niet :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:01

Goh. En toen was het stil.

Ik ben benieuwd wat er hier uiteindelijk uit gaat komen, en of we binnenkort nog duidelijkheid krijgen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:04

Slimmerik: even een serieuze vraag.
Als jij in het topic duidelijk hebt gemaakt dat het allemaal uit zn verband is gerukt etc...
Waarom staat het topic dan op de Mesthoop?
Normaliter komt er op een dergelijk topic alleen een slotje bij mijn weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:05

Mijn verzoek om het verwijderen van mijn account heeft met al dit gedoe dus niks te maken.
Laatst bijgewerkt door iefke op 15-12-10 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic verwijderd

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:11

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om hier persoonlijke zaken bij te halen. Graag rekening mee houden. Ontopic verder, bedankt voor de medewerking.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:12

slimmerik schreef:
Ceriadwen schreef:
Leg me dan 's uit WAAROM je zoiets uberhaupt zegt?

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat het in je hoofd opkomt om zoiets te zeggen. Heb je wel fatsoen? Oh nee.. dat is waarom het weg moest? Dit moest verdwijnen omdat niemand mag weten dat het ofwel waarheid is, ofwel een stiekeme fantasie is van je om iets dergelijks te doen. Serieus, feit dat je het uberhaupt kan bedenken getuigd al van een heeeeeeele zieke geest.

Op dat topic leg ik op pagina 37 uit dat ik dat gepost had om de discussie van dumpnestjes, katten niet steriliseren en zo met een keihard gegeven (want er worden hierdoor wel degelijk katten gemarteld en op geen humane wijze afgemaakt) om mensen die zich daaraan schuldig maken dus overpopulatie eens laten voelen wat de gevolgen zijn.

Gelul.. oftewel.. G.E.L.U.L.

Pure bullshit.. je kan lu-ll-en als brugman maar ik trap er niet in, net als de rest van Bokt die nou 's netjes kunnen zien wat een gore fantasie jij hebt/ of gore dingen doet.

Jammer zeker dat het vriest? Moet je eerst een wak slaan....

_edit_ sorry hoor.. de mod post kwam er tussendoor maar toen had ik al op verzenden gedrukt...
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 15-12-10 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:12

En wederom is een post van mij verwijderd :roll:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:14

Winddancer schreef:
En wederom is een post van mij verwijderd :roll:

Niet alleen jouw post zo te zien........

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:14

Er is flink gegumd idd......