Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:27

Nessah schreef:
Wel wil ik er bij zeggen dat ik, ook achter de schermen, het niet eens was met de beslissing van Kiwiko. Achter de schermen heb ik daar ook een uitgebreid topic over geopend dat ik het erg moeilijk vond. Kim is voor mij een dierbaar persoon,iemand waar ik een erg goede band mee heb en iemand die ook in het "echte" leven ken. Of dit er wat mee te maken heeft dat ik nu zwart word, laat ik verstandig in het midden.

Groetjes, Agnes.

Waarom zou je dit stukje tekst plaatsen dan denken jullie???

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:28

Nadia schreef:
Onassa schreef:
En nu gaat er een mod weg, die haar werk hier prima deed, omdat ze nog persoonlijk contact heeft met een van de gebande leden!

Waar lees je dat??
Ik vind het vervelend om te zien dat er nu redenen voor het vertrek gegeven worden die nergens genoemd worden. Nessah heeft zich al die tijd ingezet voor Bokt en het is niet eerlijk voor haar om nu te insinueren dat dit de reden van vertrek is.

Met veel minder woorden deed ze dat zelf al.

Nadia
Oppermuts

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:29

In het midden laten kan 2 kanten op gaan, je hoeft niet altijd van het slechte uit te gaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:29

Easygoing: Als je even terug had gelezen had je ook al gelezen dat de teamleden geen vergoeding krijgen. Maar lezen blijft simpelweg een probleem voor velen hier.

Goed en omdat ik geen zin heb in een moddergooi gevecht kap ik maar met dit topic.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:31

Quellian schreef:
anneliesdj schreef:
en dan ook nog die vreemde selectiecriteria.

Vertel? :D

Ik was even op zoek naar de pb maar dan moet ik mijn hele inbox doorzoeken en die is vol :+ (waarom zit daar eigenlijk geen zoekfunctie in?)
Als lid bezwaarscommissie moet je een duidelijke eigen mening hebben die je ook goed kunt uitleggen aan anderen. Je moet actief zijn op het forum en ook daar je eigen mening ventileren.
Tegelijk willen ze dat je van onbesproken gedrag bent (waarom zou dat belangrijk zijn voor iemand van de bezwaarscommissie?), zelfs het kleinste onbenulligheidje is genoeg om er niet door te komen.
Hoe kun je nu een duidelijke eigen mening hebben en die ook veelvuldig op het forum ventileren en tegelijk van onbesproken gedrag zijn?
Iedereen weet toch dat wanneer je je mening geeft op bokt er altijd wel iemand is die het er niet mee eens is...

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:33

Weet je...als je dit als "zwarte bokker"... :D (die term al) ... allemaal leest...dan begint het secte-achtige verschijnselen te krijgen..
Beheerders...Supermods..."gewone mods"... Cursussen, vergaderingen...
En dat allemaal voor een paardenforum _/-\o_
Wanneer is bokt eigenlijk begonnen en door wie...weet iemand dat eigenlijk nog??
Hoe ging het toen?

Eigenlijk wel een interessant topic dit.... :)) Vooral omdat het gaat zoals het altijd gaat...uitmondend op een rel... :roll:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:35

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:38

Nadia schreef:
In het midden laten kan 2 kanten op gaan, je hoeft niet altijd van het slechte uit te gaan.

Op "een bepaald ander forum" wordt het snel duidelijk. :)

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:44

Op dat andere forum (Geit) krijg je ook maar 1 kant van het verhaal te lezen. Zo spannend vind ik het allemaal niet, wel verbazingwekkend dat een stel volwassenen zoveel tijd hebben om op allerlei fora te posten, te speuren en zelfs rechtszaken aan willen spannen vanwege een vermeende onterechte ban of bot.
Maar goed ik heb dan ook een redelijk fijn echt leven. ;)

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:45

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:50

Onassa schreef:
Nessah schreef:
Wel wil ik er bij zeggen dat ik, ook achter de schermen, het niet eens was met de beslissing van Kiwiko. Achter de schermen heb ik daar ook een uitgebreid topic over geopend dat ik het erg moeilijk vond. Kim is voor mij een dierbaar persoon,iemand waar ik een erg goede band mee heb en iemand die ook in het "echte" leven ken. Of dit er wat mee te maken heeft dat ik nu zwart word, laat ik verstandig in het midden.Groetjes, Agnes.

Anders had ze inderdaad kunnen zetten: 'dit heeft er niets mee te maken', dan was de onrust hier nu ook niet groot geweest.

anneliesdj, ah... dat wordt moeilijk. Weet niet wat de bezwaarbokkers doen *zwijgt*

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:56

Quellian schreef:
Anders had ze inderdaad kunnen zetten: 'dit heeft er niets mee te maken', dan was de onrust hier nu ook niet groot geweest.

Precies zo moeilijk lezen mis dat toch niet mensen, laten we wel eerlijk blijven he?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:57

Betteke schreef:
Op dat andere forum (Geit) krijg je ook maar 1 kant van het verhaal te lezen. Zo spannend vind ik het allemaal niet, wel verbazingwekkend dat een stel volwassenen zoveel tijd hebben om op allerlei fora te posten, te speuren en zelfs rechtszaken aan willen spannen vanwege een vermeende onterechte ban of bot.

Mag ik even:

*\o/* +:)+ _/-\o_

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:04

Betteke schreef:
Op dat andere forum (Geit) krijg je ook maar 1 kant van het verhaal te lezen. Zo spannend vind ik het allemaal niet.

Wel spannend genoeg om ernaar toe te linken en alles te lezen dan?
Ik heb er nog niet uitvoerig gekeken, maar waarom zou je niet willen lezen over iets dat (blijkbaar) in een doofpot word gemikt?

Ik zie daar niks verkeerds aan.

Je weet wel dat afgeven op andere mensen vaak een erkenning in zichzelf is? :Y)

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:14

Jammer dat je afscheid je zo'n dubbel gevoel geeft.
Afscheid nemen is nooit leuk, maar het is fijner als het allemaal in goede orde verloopt.
Ik waardeer je eerlijkheid over je gevoel in elk geval.
Succes in het zwart :)

Daarnaast hoeft een vriendschap met een "beruchte" bokker helemaal een teamlidschap helemaal niet elkaar in de weg te staan.
Tijdens mijn tijd als teamlid waren echt niet alle bokkers waar ik mee omging op Bokt even onbesproken. Wanneer je zorgt dat je dingen van elkaar kunt scheiden en daar ook gewoon duidelijk over bent, hoeft het geen probleem te zijn.
Probleem is wel dat wanneer er wel problemen zijn, je voor jezelf hele goed kunt bepalen of je wel/niet eerlijk handelt, maar zien anderen dat niet altijd op dezelfde manier. Op zo'n moment kan het hebben van goede contacten met iemand die op dat moment bijvoorbeeld een BOT krijgt wel lastig worden. Het is dan aan de personen zelf hoe ze daar mee om gaan.

Nog even het al oude geschop dat teamleden alleen maar vriendjes mogen zijn met beheer en dat ze anders gewieberd worden.
Je hoeft het als teamlid het heus niet altijd eens hoeft te zijn met dingen die er gebeuren. Ik was het ook niet altijd eens met dingen die gedaan werden of beslissingen die genomen werden. Maar wanneer je een teamlid bent zul je ook wel eens achter een teambeslissing moeten staan naar de buitenwereld toe, terwijl het niet jouw persoonlijke mening is. Wanneer dit een enkele keer het geval is, kan dat gebeuren. Wanneer je vaker verschilt van mening over beslissingen of dingen die er gedaan worden, moet je bij jezelf te raden gaan of je dan nog deel wil uit maken van zo'n team. Dat kunnen dus ook redenen zijn voor teamleden om te stoppen.
Daarnaast heb je ook veel teamleden die stoppen omdat ze wel willen modden maar dat ze er simpel weg de tijd niet meer voor hebben. En je hebt teamleden die verzocht worden om te stoppen omdat ze of niet voldoende actief zijn of hun werk niet doen zoals dat van hen verwacht wordt.
Het is aan het teamlid zelf om een topic op FZ te plaatsen dat het stopt. Of het de reden wil geven, moet dat teamlid zelf weten, je hoeft eigenlijk geen verantwoording af te leggen waarom je stopt. Nessah heeft er voor gekozen om het op deze manier te doen omdat zij die behoefte heeft. Natuurlijk zijn er altijd mensen die, al dan niet terecht, de reden niet geloven en er dingen achter willen zoeken. Of het nodig is om te gaan speculeren? Tja dat is iets wat iedereen voor zich zelf in mag vullen ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:21

Onassa schreef:
Nessah schreef:
Wel wil ik er bij zeggen dat ik, ook achter de schermen, het niet eens was met de beslissing van Kiwiko. Achter de schermen heb ik daar ook een uitgebreid topic over geopend dat ik het erg moeilijk vond. Kim is voor mij een dierbaar persoon,iemand waar ik een erg goede band mee heb en iemand die ook in het "echte" leven ken. Of dit er wat mee te maken heeft dat ik nu zwart word, laat ik verstandig in het midden.

Groetjes, Agnes.

Daarmee geeft ze volgens mij aan dat dit gegeven wel of niet (dat laat ze in het midden) heeft meegespeeld in haar eigen beslissing. Hier schrijft ze niet dat dit heeft meegespeeld in de beslissing van het modteam. Dit is tenminste zoals ik het lees.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:23

maikeltje schreef:
Onassa schreef:

Daarmee geeft ze volgens mij aan dat dit gegeven wel of niet (dat laat ze in het midden) heeft meegespeeld in haar eigen beslissing. Hier schrijft ze niet dat dit heeft meegespeeld in de beslissing van het modteam. Dit is tenminste zoals ik het lees.

Het was niet haar beslissing om te stoppen.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:24

Nadia schreef:

Klopt, maar door die alinea gaan mensen wel speculeren. En dat is nu hier het probleem, dat is ook de reden waarom de mods denk ik ook aangevallen worden. Er wordt subtiel in een richting gewezen, maar verder door niemand wat gezegd. Tja, dan gaan mensen zelf hun conclusies trekken :)

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:30

youngster schreef:
Betteke schreef:

Mag ik even:

*\o/* +:)+ _/-\o_

Hier sluit ik mij graag bij aan.
Ik heb medelijden met de mensen die echt denken dat er complottheoriën tegen hen bestaan. _O- Ik ben ook een redelijk fanatieke bokker geweest maar ben gelukkig 'wijzer' geworden.
Er is echt meer dan internet, zoek een echt leven.

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:38

Jammer dat je gevraagd bent om te stoppen, helemaal na 1,5 jaar energie erin stoppen. Maar goed, is is belangrijker dat je nu je priveleven weer op de railes hebt/krijgt, belangrijker dan een forum. Ik snap wel dat dit een dubbel gevoel voor je geeft.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:38

maikeltje schreef:

Daarmee geeft ze volgens mij aan dat dit gegeven wel of niet (dat laat ze in het midden) heeft meegespeeld in haar eigen beslissing. Hier schrijft ze niet dat dit heeft meegespeeld in de beslissing van het modteam. Dit is tenminste zoals ik het lees.[/quote]

Dan vermoed ik dat je verkeerd leest.
Haar is verzocht op te stappen, een stap die ze zelf niet wilde maken namelijk.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:41

Weet je wat ik nu het meest jammere vind? Nessah heeft tot op het laatst toe geprobeerd te modden, door meerdere malen in dit topic te verzoeken het netjes te houden en er geen reltopic van te maken, en toch gaat het een aardig end die kant op. Blijkbaar hebben er een heleboel dat ook weinig respect voor wat Nessah deed, omdat jullie er allemaal niet naar luisteren. Heel onrespectvol naar Nessah toe...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:50

easygoing schreef:
maikeltje schreef:

Het was niet haar beslissing om te stoppen.

Nee sorry, ik formuleer het verkeerd. Het is niet haar beslissing geweest om te stoppen echter is het wel haar beslissing geweest om zich erbij neer te leggen. En de reden die hierboven genoemd wordt zal in die beslissing om zich erbij neer te leggen wel hebben meegespeeld.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:51

maikeltje schreef:
Nee sorry, ik formuleer het verkeerd. Het is niet haar beslissing geweest om te stoppen echter is het wel haar beslissing geweest om zich erbij neer te leggen. En de reden die hierboven genoemd wordt zal in die beslissing om zich erbij neer te leggen wel hebben meegespeeld.

Als een heel "bedrijf" jou eruit wil werken denk ik niet dat je veel kans maakt als je hier tegenin gaat. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:53

upendo schreef:
maikeltje schreef:

Als een heel "bedrijf" jou eruit wil werken denk ik niet dat je veel kans maakt als je hier tegenin gaat. ;)

Al helemaal niet als dat bedrijf je een ban kan geven. :Y)

Wat de reden ook is, en of het ons aangaat of niet, het is allemaal erg vaag dus ik hoop dat er ooit meer duidelijkheid over komt :) want dit vind ik ook een beetje een vaag verhaal. Nu is de timing ook niet echt handig misschien met de groeiende ontevredenheid op bokt. ;)