Maar sommige dingen die ik lees daar krijg ik toch wel een naar gevoel van! (zoals werkgever bellen enzo!)
Ben dan benieuwd of er bij mijn OW die ik overigens geheel terecht heb gekregen ook zo over mij gesproken is.....
Eline schreef:Heel veel klachten over het 'met twee maten meten' lijken naar aanleiding van klachten over een kleine groep gebruikers, misschien een stuk of 20. Over het algemeen zijn dat niet de mensen die (om de analogie door te trekken) met 90km per uur over een woonerf knallen, maar mensen die altijd wat te dicht op je bumper zitten. Die te lang(zaam) op de linkerstrook van de snelweg zitten of hun lichten te hoog hebben ingesteld. Geen dingen waarmee ze keihard de wet overtreden, maar wel strontirritant.
Wow hoezo een stoot onder de gordel/trap na geven.....
Hier doe je nu dus precies hetzelfde....
Ga je in het dagelijks leven ook die irritante mensen dan op de lip zitten en ze achtervolgen of ze dan toch maar niet nog meer fout doen?
Want die indruk krijg ik hier op het forum wel, zet je 1 keer een stap verkeerd dan zitten er aasgieren op je te letten om een reden te zoeken om je maar fijn van het forum af te trappen.
BartVB schreef:@ikdoemaarwat deel 2
- 'De naam die niet genoemd mag worden'
Complexe zaak, ligt nogal gevoelig bij een hoop gebruikers. Moet ik echt even de tijd voor nemen, kom ik later op terug
Wist je al dat je twee schermen open kunt zetten zodat je op de ene even de situatie terug zoekt en op de andere meteen antwoord geeft?
Want ik krijg de indruk dat je zo alleen maar de vragen wilt ontduiken......
Ik heb trouwens ook niet meegekregen dat er een enquete is geweest, of ben ik nou zo dement aan het worden?
Voor de mensen die Bokt een bedrijf vinden, als jij bij bijvoorbeeld de plus boodschappen gaat doen en het staat jou daar niet aan. Ga je dan ook naar de bedrijfsleider om hem te vertellen hoe hij zijn toko moet gaan runnen? Dan ga je toch ook gewoon naar een andere winkel....
Bij mij op het werk klopt er ook veel niet en word er ook met twee maten gemeten, al een paar keer aangekaart maar er word toch niks aan gedaan, denk dat dat nog bij veel bedrijven zo is...
Ik hoop dat het gezever en gekonkel wel snel stopt en Bokt weer gewoon gezellig is.
Edit, iets toegevoegd