In huiskamertopics gaat het er meestal persoonlijker aan toe dan in de rijtechnische topics e.d. (denk ik, bij de meesten)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik ben er wel voor dat alle post in de huiskamertopics elke 2 jaar worden verwijdert
In huiskamertopics gaat het er meestal persoonlijker aan toe dan in de rijtechnische topics e.d. (denk ik, bij de meesten)
Heino schreef:Waarom niet het knopje "post verwijderen" (dat kruisje) langer laten staan? Kost Bokt geen werk, regie en verantwoordelijkheid in handen van de gebruiker. Vraag me alleen af of iedereen er mee om kan gaan, maar iets in die richting lijkt mij een goede optie.
Anoniem schreef:hestejente,je wilt niet weten wat mensen kunnen achterhalen.
als jouw werkgever de naam van je paard intikt op google(ik zeg maar wat he)en dan op bokt topics uitkomt,en zo opeens jou tegenkomt...
geloof me,je bent hier ook niet anoniem.
en aangezien ik 7 jaar terug minder bewust hiervan was,zijn er dingen waar ik nu gewoon niet meer aan herinnererd/gekoppeld wil worden.
en ik sta in mijn recht als ik die oude dingen weg wil hebben.
hestejente schreef:Gewoon een kwestie van zelf opletten wat je neerzet. Zelfs een flapuit als mij lukt het. Het lukt me meestal zelfs om niets genants te posten. Mensen die al hun gegevens in hun profiel zetten moeten dat zelf weten... bovendien kun je dat ook zelf ten allen tijde aanpassen in je profiel natuurlijk.
hestejente schreef:Anoniem schreef:hestejente,je wilt niet weten wat mensen kunnen achterhalen.
als jouw werkgever de naam van je paard intikt op google(ik zeg maar wat he)en dan op bokt topics uitkomt,en zo opeens jou tegenkomt...
geloof me,je bent hier ook niet anoniem.
en aangezien ik 7 jaar terug minder bewust hiervan was,zijn er dingen waar ik nu gewoon niet meer aan herinnererd/gekoppeld wil worden.
en ik sta in mijn recht als ik die oude dingen weg wil hebben.
Ik snap wat je bedoelt. Mijn werkgever kent hooguit de roepnaam van mijn paard. En die is vos. Ga d'r maar an staan op een paardenforumZijn officiële naam is alleen aan mij gekoppeld op een site waar je zonder account niet bij die informatie kunt
Ik heb ook wel eens gepost in welke plaats ik woon... maar hier wonen nog 146614 andere mensen dus ja. En mijn voornaam is nou ook weer niet heel zeldzaam te noemen.
Gewoon een kwestie van zelf opletten wat je neerzet. Zelfs een flapuit als mij lukt het. Het lukt me meestal zelfs om niets genants te posten. Mensen die al hun gegevens in hun profiel zetten moeten dat zelf weten... bovendien kun je dat ook zelf ten allen tijde aanpassen in je profiel natuurlijk.
hestejente schreef:Ik snap wat je bedoelt. Mijn werkgever kent hooguit de roepnaam van mijn paard. En die is vos. Ga d'r maar an staan op een paardenforumZijn officiële naam is alleen aan mij gekoppeld op een site waar je zonder account niet bij die informatie kunt
Ik heb ook wel eens gepost in welke plaats ik woon... maar hier wonen nog 146614 andere mensen dus ja. En mijn voornaam is nou ook weer niet heel zeldzaam te noemen.
Gewoon een kwestie van zelf opletten wat je neerzet. Zelfs een flapuit als mij lukt het. Het lukt me meestal zelfs om niets genants te posten. Mensen die al hun gegevens in hun profiel zetten moeten dat zelf weten... bovendien kun je dat ook zelf ten allen tijde aanpassen in je profiel natuurlijk.
Lovely schreef:Als ik zelf mijn username verander in Gast43 (of was het nou 42) haalt dat weinig uit omdat het dan nog steeds een aanklikbaar profiel is en er ook vermeld staat wat mijn vorige username was.
ikdoemaarwat schreef:Omdat er nieuwe situatie's zijn onstaan, ga ik toch ook weer een beetje terug naar mijn OP
en de strekking van dit topic....
Eline en bart: waarom wordt er niet openlijk gesproken over bepaalde zaken?
Nu gaan bokkers speculeren, iets wat de rel eigenlijk alleen maar groter en erger maakt,want iedereen heeft zijn visie erop
is het niet gewoon beter de boeken open op tafel te leggen?