Ik zie ook de meerwaarde in van een subforum voor kleur en genetica. Ben daar persoonlijk erg geinteresseerd in, maar ben een echte meelezer. Vind het zelf vervelend dat er in het centrale topic binnen één pagina soms wel 3x van onderwerp veranderd wordt.
timokyana
Heel graag Ik neem direct een abonnement als het er komt
TurdusMerula
Geplaatst: 12-10-15 01:58
Ik ben helemaal geen genetica-nerd of kleurenfan maar ben absoluut voor een subforum.
Ik denk dat er subs zijn die door eerder beleid zoals bij het huidige genetica gebeuren, slechter zijn gaan lopen. Het zou tof zijn dat als er nu inderdaad nog steeds animo is voor een sub, het er ook gewoon komt. Desnoods doe je een test om te zien of het uitpakt zoals gehoopt - uiteraard onder duidelijke voorwaarden.
Hier ook voorstander! De kennis en discussie over genetica heeft zoch alleen maar uitgebreid en zal zich blijven uitbreiden. Lijkt me een goede reden voor heroverweging.
Dit staat al even open, dus even een kleine update, we zijn er nog over bezig, maar het gaat de goede kant uit, ik denk dat we al wel kunnen zeggen dat we in ieder geval voor een proef gaan
Dit staat al even open, dus even een kleine update, we zijn er nog over bezig, maar het gaat de goede kant uit, ik denk dat we al wel kunnen zeggen dat we in ieder geval voor een proef gaan
Kijk, dan vecht je er wel 5 jaar (en de rest) voor, maar dan krijg je ook wat. De aanhouder wint
Alleen wel ff zeiken hoor... Waarom Western rassen nu weer apart? De bedoeling is toch een centraal punt? Amha is een Amerikaans ras, met "Amerikaanse kleuren", maar het is heen Western ras...
Geweldig... ik vind het veel te ingewikkelde materie om goed in een centraal topic te kunnen bespreken.
Nicole288
Geplaatst: 30-10-15 19:03
Western heeft zijn eigen stukje fokkerijforum, daar passen die vragen ook en het is op zich ook wel ingeburgerd zo. (anders dan op F-AM waar eigenlijk nooit iemand er blij mee is geweest ) Dus als iemand zijn vraag daar wil stellen dan mag dat. Maar topics die daar zouden mogen staan, zijn ook heel hartelijk welkom op KG, we hopen zelf van harte dat we de kennis die daar is over het onderwerp ook op KG mogen gaan verwelkomen!
Snap nog steeds niet waarom wn eigenlijk een forum binnen een forum is en z'n eigen regels heeft. Genetica is genetica. PSSM wordt in de regels van kg genoemd en dan wordt er verwezen naar wn, terwijl het ook bij tinkers voorkomt. Net zoals lwo bij mini's voorkomt...
Nicole, ik heb zelf weinig met western... dus had daar ook totaal niet gezocht... Maar kleur is een disciplineloos iets, dus vond sowieso dat het wel iets algemeens zou moeten zijn ipv bij 1 discipline ondergebrachr
In de charter staat ook niet dat je voor die aandoeningen op WN moet zijn, maar Info over PSSM, HYPP, OLWS in de western fokkerij mag je vragen op [WN-FA] Western Fokkerij
Zoals gezegd hopen we op 1 grote KG familie en iedereen is daar dan ook van harte welkom
Blij dat jullie er blij mee zijn! Ik heb er ook iedere keer nog mijn best voor gedaan met de aanvragen, dus ik met jullie mee