Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Ach en wat het geweest is? Enige verschil is dat de dominante mensen van toen nu niet meer zo dominant geaccepteerd worden. Dus hulde aan bokt zoals het nu is.
slimmerik schreef:Ach en wat het geweest is? Enige verschil is dat de dominante mensen van toen nu niet meer zo dominant geaccepteerd worden. (een hele bittere pil voor sommigen) Dus hulde aan bokt zoals het nu is.
Shadow0 schreef:slimmerik schreef:Ach en wat het geweest is? Enige verschil is dat de dominante mensen van toen nu niet meer zo dominant geaccepteerd worden. Dus hulde aan bokt zoals het nu is.
Vind je dat? Vind je dat de discussies op dit moment interessant zijn, of sympathiek, of plezierig om te lezen? Want ik vind dat namelijk niet. Ik vind Bokt als geheel helemaal niet iets wat hulde verdient. In RT-P en HAW-topics kun je zonder reden uitgemaakt worden voor van alles en nog wat, tot aan dierenmishandelaar toe. In topics over kleuren, of juridische vragen, of E achter B, of weet ik veel wat, worden de grootste onwaarheden verteld. Dat maakt de ''informatieve'' tabbladen in elk geval al volstrekt oninteressant.
slimmerik schreef:Als je het er niet mee eens bent gewoon temmen. Als het team vindt dat het kan blijven staan, dan moet je je er maar bij neerleggen.
Citaat:En als ze je voor dierenmishandelaar uitmaken ....valt het onder persoonlijke aanval als het niet goed onderbouwd is lijkt me.
Citaat:En ja 100% naar ieders wens is geen haalbare kaart. Kun je je eigen er niet in vinden zoals het in bepaalde topics aan toegaat dan blijf je er weg
slimmerik schreef:Als je het er niet mee eens bent gewoon temmen. Als het team vindt dat het kan blijven staan, dan moet je je er maar bij neerleggen. Je kunt nu eenmaal niet alles kapot modereren. En zoals ik al zei: volgens mij nemen ze echt wel dingen mee uit deze topics en volgen indien nodig aanpassingen.
En ja 100% naar ieders wens is geen haalbare kaart. Kun je je eigen er niet in vinden zoals het in bepaalde topics aan toegaat dan blijf je er weg en kun je je er niet in vinden zoals het over het algemeen op het hele forum gaat dan trek je gewoon de deur achter je dicht.
Shadow0 schreef:slimmerik schreef:Als je het er niet mee eens bent gewoon temmen. Als het team vindt dat het kan blijven staan, dan moet je je er maar bij neerleggen.
Waarom? Waarom zou ik me daarbij neer moeten leggen? Waarom zouden we daar als gebruikers genoegen mee moeten nemen?
Neonlight schreef:Gelukkig zijn er mensen die wel willen helpen en willen temmen.
Op RT-HAW ben ik nu minimaal 2 uur per dag bezig om reacties eruit te halen. En ja, dan glipt er van alles doorheen, en daarom ben ik blij met alle hulp die er kan zijn.
Je mag me ook dagen van 40 uur geven, ben ik ook tevreden mee.
Neonlight schreef:Op RT-HAW ben ik nu minimaal 2 uur per dag bezig om reacties eruit te halen.
Citaat:Maar als ik jou zo begrijp mag die temknop dus weg en wil je alleen maar de lusten hier op bokt en niet de lasten, en verder alleen maar zeggen hoe het wel moet maar er verder niets aan bijdragen?
lesilla schreef:Als je verkeerde informatie tegenkomt, veranderd die dan probleem opgelost.
slimmerik schreef:Niet iedereen is nu eenmaal op hogeschool niveau. En vaak ligt er een groot grijs gebied tussen wit en zwart....
Hoe bepaal je dat iemand expres ligt te zieken op die manier?
Citaat:Denk ook dat posters die herhaaldelijk getemd worden op die manier zeker in de kijker komen bij het team. Waag er anders eens een pb-tje aan richting forummod.
Citaat:En iedereen maar OW-en en bannen die iets verkeerds beweren?
Shadow0 schreef:En je denkt niet, goh, zoveel werk en zo weinig effect, laten we eens kijken of het anders kan? Ik geloof best dat je er heel veel tijd insteekt, en de intentie hebt om het goed te doen. Maar intentie is niet voldoende. De aanpak van het team deugt niet - het verspilt heel veel kostbare tijd van mods en het heeft maar weinig effect op de sfeer van de topics. Je kunt dan voortdurend blijven hangen in een arbeidsintensieve, niet-efficiente aanpak die je vervolgens heel vaak verexcuseert... of je gaat toch eens kritisch zoeken naar manieren om effectiever zijn, efficienter, beter te bereiken wat je zou willen.