Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Als je echt gegronde twijfels hebt over een bepaald iemand, waar kun je dan 'legaal' je twijfels uiten?
Dan heb ik het niet over penny-topics of jokken over hoe hoog een hindernis nou echt was..
Maar mensen die (misschien onbewust) vanalles in gang zetten, die zorgen dat er heel veel mensen dingen voor ze gaan doen..
En dan gaat het mij niet eens over dat kleine beetje geld dat ik dan stort, of het kaartje dat ik stuur..
Maar meer het idee dat er héél veel wordt gezegd en bijna álles is tegenstrijdig!!
Dan kan ik wel een pb'tje sturen naar een mod, maar ondertussen zijn er wel weer 100 bokkers die niet weten dat ze misschien voor de gek gehouden worden.
Dus mijn vraag; waar kan je zonder angst voor een ban en zonder overload aan boze pb's je twijfels uiten?
Alane schreef:En die topics welke twijels oproepen en die geuit worden, gaat ook een ieder in de verdediging of die twijfels terecht zijn of niet. Voorbeelden ten over.
KoudbloedKim schreef:Hè?? Ik snap er serieus niks meer van!!
Wtf heb ík nou verkeerd gezegd dan??
KoudbloedKim schreef:Voordat je zo hoog van de toren blaast, had je ook kunnen doen wat je van mij had gewild; een pb'tje sturen met de vraag of jouw topic de aanleiding hiervoor was.
Maar goed, ik zal dan ook maar even in dit topic je vraag beantwoorden.
De aanleiding van dit topic heeft 0,0% met jouw topic te maken.
Heb met plezier een kaartje gestuurd en verder niks.
Jammer dat er op deze manier weer uitgehaald moet worden...
KoudbloedKim schreef:Zeker wel, maar het gaat mij op de manier waarop het geschreven wordt en die komt op mij erg aanvallend over.
Verder wordt mij licht verweten dat ik haar geen pb heb gestuurd, terwijl ze dat zelf ook niet doet en een hoop heisa maakt, dat nergens voor nodig is.
Alane schreef:Maar het lijkt erop dat dit het/een voorbeeld is dat men twijfels niet in het openbaar uit... maar via de achterdeur..