Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:ach............. wat een gehuilebalk allemaal weer zeg![]()
![]()
...........
mensen moeten gewoon niet zo huilenbalken
Yamcha schreef:Volgens mij was het ooit een jasje in dat spreekwoord
Chiqa schreef:Beantsje waar wil je heen?
beantsje schreef:Waar ik heen wilde met mijn quotes is onderbouwen waarom ik de indruk heb dat Kiwiko nog wel een beetje trots is op de OW's.
russel schreef:Je hebt altijd weer van die kinderachtige figuren die inhoudelijk niet posten, maar op woorden gaan vangen en dan zoeken, een post schrijven waar je dan weer op reageert en dan heb je een OW of komt er een modbalk. Dat zijn de zuigers, maar die ontspringen altijd weer de dans en dat is tenenkrommend.
beantsje schreef:Chiqa schreef:Beantsje waar wil je heen?
Waar ik heen wilde met mijn quotes is onderbouwen waarom ik de indruk heb dat Kiwiko nog wel een beetje trots is op de OW's.
Ik ben van mening dat je ook op het scherpst van de snede kunt discussiëren zonder dat je over de grens van het fatsoenlijke heengaat. Natuurlijk kan je je vragen hebben bij bepaalde beslissingen van modjes maar over het algemeen vind ik dat toch een heel behoorlijk criterium; OW betekent gewoon dat je over de schreef gegaan bent.
Persoonlijk zou ik het niet zo etaleren, als ik een aantal OW's op mijn naam had staan.
Chiqa schreef:beantsje schreef:Waar ik heen wilde met mijn quotes is onderbouwen waarom ik de indruk heb dat Kiwiko nog wel een beetje trots is op de OW's.
Hhmmzz.....Doorgaan na een moderator opmerking kan al snel een OW op waarom zou die groene balk voor jou niet gelden?![]()
Dus ik ga verder niet op je opmerking in want dan kom ik een week niet meer op bokt![]()
(Is ook trots op haar OW's) Vond ze helemaal in orde.
Ik heb overigens ook een paar onterechte OW's gehad hoor die keurig geseponeerd zijn.
beantsje schreef:O ik dacht dat die moderatoropmerking meer over die taalkundige uitdrukking ging.
Mijn post gaat zeker niet alleen maar over 1 bepaalde bokker (hoewel ik die idd direkt aanspreek) maar heeft alles te maken met waar je de grens trekt in je discussies. Ik ga in op een hier gegeven mening over waar die grens ligt.
Wat mij betreft mag je rustig stellen dat je die grens overschreden hebt als je een OW te pakken hebt vanwege je toonzetting. (natuurlijk kan je ook om andere redenen een OW krijgen maar da's een andere discussie).
En deze stelling van mij lijkt mij een hele relevante opmerking in deze discussie.
Yamcha schreef:Ik snap alleen niet dat ik nog geen OW heb (niet dat ik die bij deze wil)?![]()
Ik ben imo best weleens over de grens gegaan, vind het af en toe erg moeilijk mijn geduld te bewaren......russel schreef:Je hebt altijd weer van die kinderachtige figuren die inhoudelijk niet posten, maar op woorden gaan vangen en dan zoeken, een post schrijven waar je dan weer op reageert en dan heb je een OW of komt er een modbalk. Dat zijn de zuigers, maar die ontspringen altijd weer de dans en dat is tenenkrommend.
Die OW heb ik dus niet gehad, de modbalk meerdere malen, en dan krommen soms neit alleen mijn tenen zich..... dan heb ik ook jeukende handen (en het lukt niet altijd om erop te gaan zitten, moet ik bekennen).