Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 23:28

Ayasha wat let u het topic te openen?

Voor de sponsoren van bokt, mag dat ook?

KiWiKo

Re: Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 23:30

geen strak plan............ dan komt het gal uit alle hoeken en gaten......... en mensen kunnen vaak geen kritiek verdragen............. en dan is leiden in last :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 23:30

KiWiKo schreef:
geen strak plan............ dan komt het gal uit alle hoeken en gaten......... en mensen kunnen vaak geen kritiek verdragen............. en dan is leiden in last :)

zie het al helemaal voor me :+

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 23:33

Is ook maar humor kiwiko, leek me wel lachen een echt reltopic.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 23:40

KiWiKo schreef:
hee yasha..............

in elke groep mensen die je bij elkaar heb zullen er altijd mensen zijn die niet met elkaar door een deur kunne.......... zo werkt het :)

Inderdaad :j En dat moet je IMO gewoon tegen elkaar kunnen en durven zeggen. :) Ik ga iig niet slijmen met mensen die ik niet graag heb.

FaberSmid schreef:
Ayasha wat let u het topic te openen?

Voor de sponsoren van bokt, mag dat ook?

Het feit dat ik nog een geldige OW op mijn naam heb staan en ik geen zin heb in een dagban voor zo iets idioot :') Ik zit denk ik toch al op het randje om eentje te krijgen dus doe ik maar niet :') Maar FS, als u zo graag het topic wil stel ik voor dat u het topic zelf opent ipv anderen te verleiden het topic te openen omdat u zelf geen OW wilt riskeren ;)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 00:30

Een ban kan ik wel hebben, behalve dat ik een moderator niet wil teleurstellen doet mij de verleiding te weerstaan.
Bij deze wil ik graag de servers melden, zonder hun geen bokt on line.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 00:41

Probeer dan ook een ander niet te verleiden om datzelfde te doen FS. :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 07:02

Verleiden doe ik niet wel spot schrijven.
Bezwaarcomissie mogen ook wel vernoemd worden, zo ook nieuwsleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 07:09

Mindfields en Koudbloed Kim. Mindfields ken ik persoonlijk, een leuke warme meid die fantastisch les geeft en altijd advies wil geven. Koudbloed Kim om hoe ze in het leven staat, dat ze ondanks wat ze meegemaakt heeft nog zo positief in het leven staat. En zo goed afvalt. Ik ben niet heel veel te zwaar, maar het is mij tot nog toe niet gelukt die kilo's teveel kwijt te raken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 08:19

KiWiKo schreef:

Dat is denk ik ook het probleem, want een aantal van de mensen die ik wat minder mag kunnen geen kritiek verdragen (en daarom strookt het vaak niet altijd :)) ).

Overigens ben ik benieuwd of ik in zo'n topic genoemd zou worden en waarom. Mij lijkt het wel lachen, als ze het kunnen onderbouwen lijkt het me wel interessant. :D Denk alleen niet dat iedereen er even goed mee om kan gaan idd. := En dat er ook al gauw te gemene situaties of ruzies ontstaan. Jammer.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 08:28

Volgens mij is ze nog niet genoemd, maar ik vind haar toch altijd wel sterk en vooral heel netjes in discussies; Lielle! :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:28

Moderatoropmerking:
Graag ontopic berichten plaatsen, bedankt voor de medewerking.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:44

Ik wil uckfield graag noemen, ken haar niet,maar heb respect voor haar om na zoveel kritiek ( ook positief) toch zo in je paard te blijven geloven en topics blijft plaatsen.
verder uiteraard mijn rots in de branding ubimone,als er iets is dan is ze er voor me :-)

verder geniet ik mee van de vele bekende bokkers,maar die zijn al genoeg vernoemd ;-)

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 23:15

Fiffill schreef:
Valt me op dat het vooral de bekende bokkers zijn met "een grote bek" (en dat bedoel ik in het geheel niet negatief :D maar gewoon de mensen die opvallen of van een discussie houden) die genoemd worden. Ik denk dat er teveel mensen zijn die wat minder bekend zijn die wel wat respect verdienen. Met namen noemen vergeet je er gewoon teveel. :)

dat laatste is waar, maar het is altijd leuk om je naam genoemd te horen worden :D,
en namen noemen kost geen geld :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 23:21

Ik kon de recht-door-zee benadering van suleilitha altijd wel heel erg waarderen.. Ze is helaas permanent geband hier op bokt. Een gemis moet ik zeggen.
Verder ben ik het redelijk vaak eens met Kiwiko, no rocketsience, maar wel oerdegelijke logische beredenering.