Dyonne schreef:Ja, omdat mijn naam genoemd werd, anders was ik wel weggebleven. smoesjes smoesjes smoesjes
Dyonne schreef:Ja, omdat mijn naam genoemd werd, anders was ik wel weggebleven. hmm je bent dus een meelezer
Ploegie19 schreef:Neee Alette én Dyonne komen eraan..En een blauwvis Blauwvis zwemt nog lekker rond hoor
Nessah schreef:Ploegie19 schreef:Neee Alette én Dyonne komen eraan..En een blauwvis Blauwvis zwemt nog lekker rond hoor zo maar snel wegwezen dan voordat we je vangen
Dyonne schreef:Ja, omdat mijn naam genoemd werd, anders was ik wel weggebleven. Oohh jij wil zeggen dat je een PB krijgt elke keer dat je naam genoemd word Als dat niet zo is.. ben je idd een meelezer.
Horsetopia schreef:Die links vanonder A_lette: aaaaah! De zwarten in aantocht!UW: kijk, mijn ogen staan ongelijk!Elasser: zie niks!Olympia: oh...ja...De andere 4 zwemmen voor hun leven
Nessah schreef:Maar het blauwe visje, zwemt vrolijk door.. Nóg wel!Kempvissen houden niet van gekleurde vissen
A_lette schreef:Maarum, ik ben geen vis... Ik ben een schorpioen.... Niet te vergelijken met een vis.... jij bent groen visje
Iris82 schreef:De oranje vis leeft op de bodem van de oceaan. Daar waar dynamiet niet bij kan... wel een haai
love_western schreef:www.emofaces.nl/nl/smilies/h/haai-smile.gifen toen kwam er een haai en die zei hap