aangezien ik nu weer geen reactie krijg op de vraag of ze wel de goede gegevens door had gegeven heb ik zelf politie utrecht maar even gebeld Hun doen daar helemaal niks mee maar ze hebben me wel geadviseerd het juridische locket te bellen! dus dat ga ik nu even doen! het is een relatief klein bedrag maar ik gun haar nog geen cent! aangezien ik toch genoeg tijd heb tussen mijn werk door ga ik er alles aan doen dat ze het terug moet betalen!
Wendy15
Geplaatst: 13-05-09 13:04
Nou moet zeggen dan ik aan 'mijn' ( ) mod toch best aardig wat gehad heb hoor Alleen de dame in kwestie is nogal hardleers Heb nu via hyves een bericht gestuurd dat als het volledige bedrag morgen voor 18.00 uur niet op mijn rekening staat dat ik haar dan op die sites zet. En dat als ik het geld voor het weekend niet heb ik óók aangifte doe bij de politie.. En JA, dát doe ik!
Dat de moderators geen IP adres geven vind ik niet raar, persoonlijke gegevens mogen niet doorgegeven worden aan derden. Maar heb je een email ontvangen van haar buiten bokt? Zo ja kan ik je de uitleg sturen hoe je aan haar IP adres komt
Nee, maar ze mogen wel andere mensen oplichten? In een geval van oplichting mag van mij een ip adres op de startpagina staan!!
__Nathalie__
Geplaatst: 13-05-09 13:14
Nou ik heb het locket gesproken. Ik ga mevrouw ook maar even op al die website's vermelden. En hij gaf aan dat ik of een aangetekende brief kon sturen en dan afwachten of inderdaad langs gaan.
Dus ik denk dat ik maar voor het laatste ga Onaangekondigd als ik een keer in de buurt ben. moet binnekort nog wel een keer naar utrecht, dan vervroeg ik dat maar iets
Ik ga het vanavond even bekijken Moet nu zo weer werken
_Pilipa_
Geplaatst: 13-05-09 13:25
Nou ik val even binnen, met een mede bokker had een jas gekocht en netjes betaald na veel heen en weer zei ze dat het postkantoor schuld had en ik wou Nog een regeling treffen dat we ieder de helft doen maar nooit meer wat gehoord, mods ingeschakeld ook topic van geopend. Tot op heden niks meer vernomen!!!!! Zo erg dat mensen gewoon je vertrouwen misbruiken, ik heb nu ook haar hyves en ga hetzelfde deon.
Ik hoop dat ieder die dit mee heeft gemaakt ook gewoon zijn geld terug krijgt.
Wat zouden ze hieraan kunnen doen , ik weet niet hoe het zou kunnen doen. Maar zo is het iig niet leuk meer.
Of over maken en we zijn er klaar mee of ik kom het halen en komen er reiskosten bij of ze krijgt een aangetekende brief dat ik er meer werk van ga maken en alle kosten zullen op haar verhaald worden. Aangezien ik alles zwart op wit heb zei het locket dat dat als bewijs gezien word en ik gewoon in mijn recht sta en dat dus zal winnen. Echter gaat het om een klein bedrag dus daar moet je maar net zin in hebben zei die. aangezien ik haar geen cent gun heb ik daar zeker wel zin in! En alle kosten zijn voor haar!
Dus hoop maar voor haar dat ze optie 1 kiest.
Martina67
Geplaatst: 13-05-09 13:37
kazary schreef:
KellyG Dan kun je bij een oplichter nog genept worden. Die stuurt gewoon een doos met troep, of iets van gewicht zoals een steen.
Da's waar! Maar als je het pakket controleert voor je afrekend met de postbezorger?? Optie?
Ik vind dat ze blij mag zijn dat je haar nog 3 opties geeft haha. Nou ook al is het een klein bedrag, is toch te gek voor woorden, gewoon laten betalen!
Ik krijg pm dat ze niet onder de indruk is van wat ik zeg. Dus optie 1 valt af!
Ik ga als ik vrij ben dus maar langs het politie bureau aangifte doen! Ben nu overal aan het zetten dat ze een oplichter is. op mp waar ze ik weet niet hoeveel advertenties heeft staan. Volgens mij handeld ze gewoon in (slechte) zadels.
En ik ga me ook even aanmelden op die sites van de vorige pagina. Ik ga haar op heel internet verspreiden!
wil het niet goedschiks dan maar kwaadschiks!
Muisbal
Geplaatst: 13-05-09 14:18
Doen! Ik heb inmiddels van een moderator op kopersbelangen.nl gehoord dat ze meeleest op die site, maar ze heeft nog geen reactie gegeven. De moderator adviseert mij aangifte te doen..
Inderdaad... Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks... Woonde ik maar 100 km dichterbij
edit: doet hyves het bij jullie ook niet? Ik probeer nu ook via hyves haar zusje te mailen, maar hyves is ermee gekapt
hyves doet het bij mij wel hoor.. misschien heeft ze ondertussen je computer gehacked en ontploft hij straks hahah
Muisbal
Geplaatst: 13-05-09 14:26
"Try again in a moment" krijg ik steeds te zien op een lege pagina... Haha, mijn computer hacken zou wel knap zijn voor iemand die blijkbaar niet eens een envelop kan versturen
Nou als het goed is kan ik straks mijn berichten weer weg halen want krijg nu een mail met de vraag voor mijn rekening gegevens. Dus ga er vanuit dat het nu eindelijk afgehandeld word.