Wil toch wel een beetje up to date blijven vandaag
CM_
Geplaatst: 01-04-09 07:11
Dus toch erin getrapt
Ik opende de pb's al niet eens meer,werd gek van dat domme gedoe, dus toen maar mijn onderschrift aangepast, en wat denk je,zelfs met dit onderschrift kreeg ik die PB's ... hoe dom kun je zijn ...
misschien bestaat er ook wel zoiets als oostindischblind .
nou, ik ben benieuwt welke mutsen er vandaag nog meer toch op bokt komen en zich hadden bedacht niet meer mee te doen net als ik . ben wel benieuwt wat de grap nu is, maar ik ga nu maar naar school, doeg!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 01-04-09 07:18
Dus ik ben een muts?
En bedankt.
Jester_
Geplaatst: 01-04-09 07:19
Ik trap der ook niet in, ik kom ook gewoon.
maaaaaaaaaaar nu heb ik een ban, dus kan ik nog niet komen
Danielle_
Geplaatst: 01-04-09 07:20
myxlea schreef:
hé daar ben ik er ook een van hoor
had alleen al wat eerder bedacht dat ik toch wel op bokt zou komen, was alleen een béétje lui .
Inderdaad. Kijk maar uit hoor het boze-bokt-oog ziet alles. Straks heeft iedereen die online is met die groene o oranje e en blauwe y en rode x. (ohnee die deden niet mee..) een april fooled in hun naam staan.
Dus dat met die PB's was tóch door moddies bedacht? Dt antwoordde ik ook steeds als ik er een PB over kreeg, dat ik dat vermoedde, maar ik kreeg meerdere keren terug dat dat niet zo was, en zelfs dat er bij sommigen bekend was wie hert bedacht had, en dat dat toch écht een zwarte bokker was.
Nou ja, pech dan
marrlinde
Geplaatst: 01-04-09 07:34
ik ben vrij vandaag, en dat is gelukkig geen grap van school
haha, het maakt me niet uit wat de 1 april grap is, logo of ootjes doe ik toch niet aan mee