Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:anneliesdj schreef:Wat ik vanmiddag al zei; als er toegevoegd wordt dat niet zomaar overal berichten worden verwijderd dan wil ik er nog wel voor betalen.
Hoe bedoel je deze? Berichten die verwijderd worden zijn doorgaans oneliners, sprokkelaars voor de HK/EA etc. Dus van die onzinnige berichten die geen inhoudelijke toevoeging aan een topic hebben. Verder verdwijnt er wel eens een topic naar de MH als het niet aan de regels voldoet (illegaal / rotzooi / privacy gevoelig etc.).
LisaLuna schreef:Zoals ik het 'begrijp' komt er dus misschien een fotoalbum (voor iedereen) en dan kringen de 'pluspakketers' extra functies in het fotoalbum? Of zie ik dat verkeerd?
Sodera schreef:Het lijkt me ook wel wat om idd 2x je username te kunnen veranderen, is al eerder genoemd in het topic.
Janski schreef:Waar ik echt geld voor over zou hebben is als er bijvoorbeeld bij enkele lang lopende HK toippics weer privacy zou zijn. Meelezers kunnen zo irritant zijnIk schrik er soms van uit welke hoeken er info terug komt en hoeveel mensen zich zo vervelen dat ze tot jaren terug dingen opzoeken over je.
BartVB schreef:We hebben zitten brainstormen en dit is het lijstje met extra's dat we tot nu toe hebben bedacht:
[*] 'Members only' forum
BartVB schreef:Je naam nog een extra keer wijzigen als abo is op zich wel iets waar we over na kunnen denken, is iig technisch even wat knutselen.
Rody01 schreef:\En wat dan als je mee wilt doen in het topic?