'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:01

Misschien een idee om goldmembers op die mysterieuze mesthoop te laten meelezen? Alleen lezen dan en niet posten :)

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:07

dat zou zeker een leuke optie zijn ;D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:49

Dat lijkt mij dus ook wel,
er is in het verleden wel eens geprobeerd de MH voor alle bokkers leesbaar te krijgen, maar dat is niet gelukt. Wellicht is het voor de goldmembers wel een leuke optie :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:25

Maya schreef:
anneliesdj schreef:
Wat ik vanmiddag al zei; als er toegevoegd wordt dat niet zomaar overal berichten worden verwijderd dan wil ik er nog wel voor betalen.

Hoe bedoel je deze? Berichten die verwijderd worden zijn doorgaans oneliners, sprokkelaars voor de HK/EA etc. Dus van die onzinnige berichten die geen inhoudelijke toevoeging aan een topic hebben. Verder verdwijnt er wel eens een topic naar de MH als het niet aan de regels voldoet (illegaal / rotzooi / privacy gevoelig etc.).

Precies zoals ik het zeg, als iets echt vreselijk offtopic is of beledigend dan is verwijderen logisch maar soms worden er ook berichten weggehaald zonder duidelijke reden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:28

Hmm... is dat niet dat jij het geen goede reden vind? Of het er niet mee eens bent? Voor zover ik weet worden er alleen berichten verwijderd met een reden zoals ik dus bijv. hierboven aanstip. Voor de rest blijft het gewoon staan. Met name berichten die tegen de regels zijn worden verwijderd. En heel soms werd er wel eens een topic op verzoek verwijderd wegens privacy-gevoelige zaken, of iets wat je ooit geplaatst had en achteraf beter niet had kunnen doen.

MH is overigens echt niet interessant, 99% bestaat uit EA-topics, spammers, en oneliner-splits :+ Voor een beetje smeuïg topic ( ;) ) moet je ver in de catacomben gaan graven en is eigenlijk ook alleen maar interessant als je er toen (lees 6-7 jaar terug) ook in zat.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:42

Voor 24 euro per jaar moet je toch wel met wat beters komen hoor! Een string zit voor geen meter, doe dan maar een Bokt chabrak of zo. Extra smiley's, tsjah...
Fotoalbum, voor veel mensen misschien handig.
Nee; ik kan zo even niks bedenken waar ik nu behoefte aan zou hebben op Bokt... Ik vind het zo wel prima eigenlijk.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 17:48

(Ik heb net weer een aantal offtopic berichten verwijderd uit het topic. Geklets kan in de Huiskamer :) )

LisaLuna schreef:
Zoals ik het 'begrijp' komt er dus misschien een fotoalbum (voor iedereen) en dan kringen de 'pluspakketers' extra functies in het fotoalbum? Of zie ik dat verkeerd?

Klopt ongeveer :) Er zijn plannen voor een upload functie voor iedereen. Moeten even kijken of iedereen dan een album functie krijgt of alleen de abonnees. In iedergeval is het zo dat de abonnees meer mogelijkheden krijgen wat uploaden/albums betreft. Hoe dat er precies uit gaat zien is dus nog (erg :D) onduidelijk.

HTML in de profielen gaat het (iig op dit moment) niet worden, dat is (beveiligings)technisch nogal erg lastig. Wel zijn er plannen voor een betere profielfunctie (voor alle users) waarbij de abonnees wellicht wat extra functies/mogelijkheden krijgen.

Extra regel onderschrift gaan we over nadenken, toegang tot de MH wordt hem niet :D Mesthoop wordt overigens op redelijk korte termijn uitgefaseerd dus heel veel nut heeft dat dan ook niet :+

Iig bedankt voor de suggesties tot nu toe, meer (en ook de ideeen voor een naam) zijn nog erg welkom!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:50

Het lijkt me ook wel wat om idd 2x je username te kunnen veranderen, is al eerder genoemd in het topic.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:14

Sodera schreef:
Het lijkt me ook wel wat om idd 2x je username te kunnen veranderen, is al eerder genoemd in het topic.

Kan dat niet al?
Ik zag namelijk deze week een naam tussen mijn friends staan die ik niet kende. Toen ik in het profiel ging kijken bleek dat het om een wijziging van de username ging. En ik weet 100% zeker dat die persoon al eens eerder haar username heeft aangepast. Haar huidige username is dus haar 3e username.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:17

Ok, naar mijn weten kon het maar 2x?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:20

ik vrees dat het een 1 april grap is, maaaaar als het er wel komt, doe ik graag mee!!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:20

Even voor de duidelijkheid: De user in mijn vriendenlijst heeft 2x haar naam verandert en daarmee zit ze dus aan haar 3e naam.

Aanmelding: 1e naam
1x veranderen: 2e naam
2x veranderen: 3e naam

Overigens heeft het voor mij geen toegevoegde waarde om de username aan te passen. Ik heb de mijne toentertijd zorgvuldig gekozen en daar doe ik het de rest van mijn leven wel mee.

Hollando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:21

Ja, ik zou hier zeker "lid" van worden,
ookal is het maar om bokt te steunen met 2 euro per maand (mooi bedrag, niet te veel en niet te weinig)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 18:22

@fokfanaat: Ik beloof dat we pas na 1 april de mogelijkheid gaan geven een abonnement af te sluiten :P Ook dit is echt geen 1 aprilgrap. Als het er een was zie ik de grap niet :+

Je kan sinds een tijd via een script 1x je naam wijzigen. Daarvoor kon je ook je naam wijzigen maar dat ging via Heike. Het is dus mogelijk dat iemand al 3 verschillende namen heeft gehad. Op dit moment is het echter zo dat je via dat script echt aan een maximum van 1x zit. Je naam nog een extra keer wijzigen als abo is op zich wel iets waar we over na kunnen denken, is iig technisch even wat knutselen.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:33

Waar ik echt geld voor over zou hebben is als er bijvoorbeeld bij enkele lang lopende HK toippics weer privacy zou zijn. Meelezers kunnen zo irritant zijn :+ Ik schrik er soms van uit welke hoeken er info terug komt en hoeveel mensen zich zo vervelen dat ze tot jaren terug dingen opzoeken over je.

Van mij mogen er best niewe bokkers bij de HK topics hoor en zeker die waar ik dan in kom.. maar dan gewoon lekker aanmelden en een privacy intentie afleggen ofzo. Ik zou wel 5 of 10 euro per maand betalen voor dat.
Onbekend ben je inmiddels niet meer met dat Bokt zo is gegroeid maar onvindbaar wanneer ik daar voor kies lijkt me ouderwets heerlijk :)
Laatst bijgewerkt door Janski op 11-03-09 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:33

Dat script verhaal met een max van 1 weet ik. Nou weet ik niet 100% zeker of die eerste wijziging nou via het script of Heike is gegaan, maar ik dacht via het script.

Vandaar dus dat ik er zo raar op keek toen ik zag dat de naam nog een keer verandert was. In mijn herinnering is dat via het script gebeurt en ik weet dat het via het script maar maximaal 1 keer zou moeten kunnen.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:35

Janski schreef:
Waar ik echt geld voor over zou hebben is als er bijvoorbeeld bij enkele lang lopende HK toippics weer privacy zou zijn. Meelezers kunnen zo irritant zijn :+ Ik schrik er soms van uit welke hoeken er info terug komt en hoeveel mensen zich zo vervelen dat ze tot jaren terug dingen opzoeken over je.

zoals ik hier lees komt die optie er!!!

BartVB schreef:
We hebben zitten brainstormen en dit is het lijstje met extra's dat we tot nu toe hebben bedacht:
[*] 'Members only' forum

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:36

BartVB schreef:
Je naam nog een extra keer wijzigen als abo is op zich wel iets waar we over na kunnen denken, is iig technisch even wat knutselen.

Dat zou een leuke optie zijn ja. ;)
En iets met de ondertitel...nu betaal je per jaar een bedrag maar misschien zou daar ook iets mee gedaan kunnen worden..:+
(ik zal wel de enige zijn met die wens maar ach. :') )

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:43

En wat dan als je mee wilt doen in het topic?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:48

Goed idee!
Opzich kom je qua 2 euro uit op een gelijk abonnement als Hyves.
Dus vrij redelijk.
Maar wat houd het members only forum exact in dan?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 19:16

Als er een members only forum komt dan is dit vooral bedoeld voor zaken die vooral de abonnees aangaan. Mensen kunnen het daar ook prima over andere dingen hebben (zolang het maar niet over andere users gaat :D) maar het is zeker niet bedoeld als 'afgeschermde huiskamer'.

Er is erg veel vraag naar meer privacy in de huiskamer maar dat is iets dat een heel erg brede groep mensen wil, niet handig/prettig om alleen abonnees de mogelijkheid te geven tot het maken van een echt besloten topic oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:16

Oh ja die goeie ouwe tijd dat je je naam nog via Heike kon wijzigen :+: Dat heb ik toen ook ooit eens gedaan. En dit is zelfs ooit een begonnen als SA (geloof dat ik op die andere account 5 posts had of zo).

Een keer extra wijzigen voor members lijkt me leuk plan, maar ik vraag me af hoeveel mensen daar daadwerkelijk gebruik van zouden maken, aangezien de meeste mensen toch wel redelijk goed hebben nagedacht over hun naam (en als ze dat de eerste keer niet hadden gedaan, dan toch zeker wel die keer dat ze het gewijzigd hebben mag ik hopen).

Is het gebruiken van verschillende skins voor members niet een idee? (sorry als het al genoemd is, ik heb niet het hele topic doorgelezen)

Misschien een ander kleurtje (maar niet zo opvallend als de kleuren van het team)? Als je toch een aparte groep met rechten aanmaakt is het kleuren van de naam niet zo'n grote moeite denk ik?

In elk geval leuk initiatief, en misschien van deze kant ook wel interesse :j

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:25

Nog een keer naamswijziging lijkt me het zeker waard.
De naam die ik nu heb, heb ik sporadisch genomen omdat ik meelezers had waar ik niet bepaald blij mee was. Ben dus helemaal niet blij met mn naam, en nu al dat gedoe achter de rug is zou ik graag mn eigen naam weer terug willen hebben.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:21

Rody01 schreef:
En wat dan als je mee wilt doen in het topic?
\
dan meld je je aan en dan kan je er gewoon mee kletsen, wel wetende dat je dan wel wat privacy in acht moeten nemen en niet gewoon om alleen mee te lezen en te neuzen.. Het zou mij al goed zijn als de posts die je daar plaatst niet in je berichtenlijst verschijnen... :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:18

Ik heb in dit geval eens niet het hele topic doorgelezen , maar even mijn mening :

ik vind het een prima plan.

Bokt blijft verder gewoon zoals het is , met de normale verbeteringen en veranderingen die gewoon door zullen gaan.
Iedereen kan gratis blijven bokken , net zoals nu. Dus niemand heeft er onder te lijden.

MAAR als je veel gebruik maakt van Bokt kun je tegen betaling bovenop het gratis deel nog wat extra features krijgen.
Idd. bvb. de office-versie en ik zag nog heel wat prima ideeën langskomen. Dat is best leuk voor de aardigheid.

Het voordeel is dat je Bokt ermee steunt , en je krijgt er nog een aardigheidje voor terug.

Wel vind ik persoonlijk dat dat allemaal op privé-niveau mag blijven.
Dus geen gedoe met sterretjes en goldmembers enzo , wat mij betreft heeft het de voorkeur om het juist NIET zichtbaar
te maken wie er wel of geen "Goldmember" is.

Dit omdat je anders de genoemde problemen kùnt krijgen van mensen die zich meer of beter voelen dan een ander.
Dit kan trouwens beide kanten op werken ;)

Ook ben ik erg allergisch voor dat enge Hyves-gedoe , kunnen zien wie je profiel bezoekt enzo...dat is allemaal niks.
Dan krijg je zo'n Big Brother gevoel dat je elkaar allemaal in de gaten kunt gaan houden , brrrrr !

Dus dat soort features zou er niet moeten komen vind ik.

Ook vind ik het een prima idee om de "goldmembers" eerst te benaderen met nieuwe ideeën.
Dan weet je dat je met wat serieuzere gebruikers te maken hebt die wat voor het forum overhebben en dan krijg je allicht
minder van die niet-goed-lezende-dombo-reacties van mensen die maar wat roepen zonder te lézen of na te denken....

Na die eerste feedback die men dan heeft gekregen , kan er gerichter gepolst worden wat de grote meute ervan vindt.
Dus die krijgen ook heus de mogelijkheid wel om hun zegje te doen.

Maar ik kan me best voorstellen dat het fijn is om eens een aftastende vraag te kunnen stellen zonder dat je meteen allemaal
van die nutteloze reacties krijgt , zie als voorbeeld bijvoorbeeld dit topic ;)

Een apart forumdeel hoeft van mij niet direct , ook omdat normale gebruikers daar maar over gaan meuten ook al is er natuurlijk
EIGENLIJK niks spannends aan , maar dan krijg je weer van die achterdocht enzo :P

Maar inzicht in de Mesthoop net als vroeger dat zou wel lachen zijn :D
Nah dat komt vast niet terug (jammer , was altijd wel vermakelijk , hihi). Zou ik best voor willen betalen , haha !

Overigens is 2 euro per maand niet zo veel , maar 24 per jaar klinkt dan al als meer zeg maar :P

Ik denk zelf dat een euro of 10 / 15 beter te verantwoorden is voor de meeste mensen , wellicht krijg je dan uiteindelijk
veel meer binnen dan als je voor die 24 euro kiest , simpelweg omdat men een lager bedrag toch makkelijker uitgeeft.

Ik heb eigenlijk qua extra's nergens echt behoefte aan volgens mij.

Oja nu ik erover nadenk : er is 1 ding dat ik wel behoorlijk irritant vindt : dat je geen topics kunt verwijderen uit je "eigen Berichten" lijst !!

Dan heb je 2 jaar geleden een keer ergens een reactie geplaatst en dat topic is later hard gaan lopen en naar de HK verplaatst , je hebt er totaal NIKS mee , en elke keer komt het weer bovendrijven :(

Ik wil die topics weg kunnen gooien uit mijn lijst. Misschien een optie voor Goldmembers ? :)