Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Squit schreef:en wat als je BV mod ben van EA en je opend zelf een topic en het geen watje wil verkopen is verkocht mag je hem dan zelf opslot doen of moet je "collega" mod dat weer doen?
Amable schreef:En die tijd ben je over het algemeen echt wel kwijt. Ik dacht ook, ach, ik zit veeeel op internet, dat komt wel goed. Maar in de tijd die ik achter de pc zit wilde ik ook nog prive bokken/internetten. Dus je moet eigenlijk die 2 uur optellen bij je gewone bokt/internet-tijd.
Suzanne F. schreef:Ik zou bijna 'jammer' zeggen, jij lijkt mij wel een goeie.Ik zou het ergens wel willen maar ik denk dat ik me toch maar niet aanmeld.
Bellatrix schreef:Dela schreef:jij lijkt mij wel geschikt als moderator Elessar!!
Mee eens.
Elessar schreef:Ik ben nog te jong, maar uitstel doet verlangen, toch?
Elessar schreef:Ik ben nog te jong, maar uitstel doet verlangen, toch?
Marieke_ schreef:Ik heb niet het hele topic doorgespitmaar voor welke fora worden moderators gezocht? Het zijn er namelijk best veel. Dus ik vind het moeilijk om aan te geven voor welke fora ik wel of niet moderator zou willen zijn.
Amable schreef:En die tijd ben je over het algemeen echt wel kwijt. Ik dacht ook, ach, ik zit veeeel op internet, dat komt wel goed. Maar in de tijd die ik achter de pc zit wilde ik ook nog prive bokken/internetten. Dus je moet eigenlijk die 2 uur optellen bij je gewone bokt/internet-tijd.