Lienie_F schreef:dan moet je daarna gewoon naar actieve onderwerpen gaan, daar staat de buitenbak dan welNope..
Lienie_F schreef:dan moet je daarna gewoon naar actieve onderwerpen gaan, daar staat de buitenbak dan welserieus? :p
Lienie_F schreef:dan moet je daarna gewoon naar actieve onderwerpen gaan, daar staat de buitenbak dan welBij mij niet hoor.
Lautje138 schreef:Ik mag niet een 2e keer naar de buitenbak dan heb ik geen permissie volgens de meldingIk ben al wel 2 keer in de bb geweest.
Renske_W schreef:Lautje138 schreef:Ik mag niet een 2e keer naar de buitenbak dan heb ik geen permissie volgens de meldingIk ben al wel 2 keer in de bb geweest. Ik ook.
Heerlijk ook, dat het zo'n eenrichtingsverkeer is, zodra je eenmaal geklikt hebt Weet je het zeker? En dan alleen een "ja" knopje
Ehm bannen we elkaar serieus? edit; top doet het niet maar is dit de grap? hihi. zag m net met bijlezen en dacht dat jullie dit niet is opgevallen maar het is er pas net.
Ik heb ook geen buitenbak.. Zag wel een topic over de Domicaanse Republiek, maar om dat nu de buitenbak te noemen