Ibbel schreef:Nayomie schreef:[ Afbeelding ]Overigens is deze heel fraai. Maar zoals gezegd, dit is pas stap 1 1 nog maar
Ibbel schreef:Nayomie schreef:[ Afbeelding ]Overigens is deze heel fraai. Maar zoals gezegd, dit is pas stap 1 Moeten we nog wat met de tekening doen? Of nu iets met de andere hints?
jup bedankt, het is geen spoed, maar wel raar. Volgens mij heb ik nl op de mobiele versie niet eens de mogelijkheid om t uit te schakkelen?
Krijgt opeens een vreemd maar misschien slim idee zou er zoiets als i hartje .... Uit kunnen komen als tekening
karuna schreef:Krijgt opeens een vreemd maar misschien slim idee zou er zoiets als i hartje .... Uit kunnen komen als tekeningi hartje??
Iets met de andere hints, en dan maar vrij associëren Vergeet ook niet wat een wii eigenlijk is. Die staat ook nog open...Alles is aan elkaar te koppelen.
karuna schreef:Spelcomputer, bewegingsdevice, duur, wit tenzij je de zwarte versie hebt.Wij hebben een rode thuis!
Tanden, wit, wii is ook wit met een tikfout, is de wii japans? E the ring of fire en de modder nog steeds niet opgelost
karuna schreef:Japan?Huh, ik dacht dat we ondertussen alle landen wel hadden? Anders klopt dat hart op de kaart helemaal niet meer...
Af en toe heel kort een of twee seconden. Misschien leuk om te vermelden in het bokt blunder topic Maar hoe kan het, zit er een mod te kl oten of gaat er echt serieus iets fout?
Snel wegpoetsen dat topic en alle quotes ervan hier. Misschien hebben niet veel mensen het gezien.Wel