karuna schreef:Nee die tanden in combi met hart en de hints geen idee. o jee gaan jullie nu ook de quotes weghalen ervan Welke quotes????Jawel hoor, hart en tanden... = Sammie schreef:Ah figuur ontdekt!Gaan we weer over tot de orde van de dag! Het was gezellig! Tot volgend jaar Grapjas
Hoofdmodje ben ik al een tijdje Het onderschrift hebben we nu een aantal weken, maar heeft niks met een grap te maken.
Leo schreef:Hoofdmodje ben ik al een tijdje Het onderschrift hebben we nu een aantal weken, maar heeft niks met een grap te maken. Liegen is niet je sterkste kant karuna schreef:Nayomie goed idee ik was ze vergeten mjammie
Die onderschriften hebben serieus niks met een grap te maken. Dat is ter verduidelijking voor de gebruikers.
Olina schreef:Die onderschriften hebben serieus niks met een grap te maken. Dat is ter verduidelijking voor de gebruikers.
Olina schreef:Die onderschriften hebben serieus niks met een grap te maken. Dat is ter verduidelijking voor de gebruikers.Wat hebben jullie met tanden dan?
Dat zou het idd duidelijker moeten maken die onderschriften. Haha maar heeft serieus niks met 1 april te maken.
01San schreef:Nayomie schreef:Ik moet zo even stoppen, maar hoe? De aantrekkingskracht is te groot hier hetzelfde+1